Hain lähestymiskieltoa erästä miestä vastaan koska ei jättänyt minua rauhaan. Oli selittänyt että halusi vain selvittää asioita eromme jälleen.
Vaikka ei ollut mitään ns eroa koska kummallakin meillä perhe ja tapailimme vain satunnaisesti. Miksi selitti noin asian?
Kommentit (9)
Koska on pöpi. Sama pätee naisiin, jotka pyrkivät väkisin ylläpitämään päättynyttä suhdetta..
Ei ole vielä käsitelty asiaa. Koetti lähestyä monin eri tavoin minua. Mitään selvitettävää ei enää ollu joten turhaan selitti moista. Ap
Ihmekään kun suomen oikeuslaitois on niin kuormittunut kun naiset hakevat lähestymiskieltoa siinä vaiheessa kun haluaisi vain kadota sanomatta sanaakaan
No jättikö vihdoin rauhaan? Ehkä se selitys oli hänen käsityksensä asiasta. Joillakin ihmisillä on omat kuvitelmat ja todellisuutensa.
Ei kannata perheellisenä säätää mitään tuollaista. Varsinkin jos on lapsia. Tiedä millaisen hullun saa peräänsä ja lapsille käy huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Ihmekään kun suomen oikeuslaitois on niin kuormittunut kun naiset hakevat lähestymiskieltoa siinä vaiheessa kun haluaisi vain kadota sanomatta sanaakaan
MI-KÄ V**T-TU SII-NÄ ON MAH-DO-TON-TA YM-MÄR-TÄÄ ET-TEI JO-KU HA-LU-A OL-LA SUN KANS-SA. TE-KE-MI-SIS-SÄ???
Kysyy: 4 vuotta vainottu mies
Hänelle on vaimo ja lapsia. Aika riskin ottaa jos paljastuu stalkkeriksi vaimolle. Ap
Millainen suhde teillä sitten oli ollut? Kerroit että tapailitte satunnaisesti. Oleten, että romanttisessa mielessä siis? Mies rakastui? Sitten sinä lopetit tapailun? Mies olisi halunnut sitten puhua asiat ja sinä et halunnut?
Tuo, ettet halunnut enää mitään selvitellä, ei tietenkään oikeuta häiriköintiä. Olisi kuitenkin hyvä suhteen/tapailun loppuessa kuunnella toisen asia ja kertoa omat ajatukset rehellisesti, niin molemmat pääsee asian yli paljon helpommin. (Myötätuntoinen suhtautuminen toista kohtaan ei ole myöskään pahitteeksi.) Tämäkään ei tietenkään aina estä tulevaa jatkuvaa häriköintiä, mutta väitän, että joissain tapauksissa sen voisi välttää tällaisella rehellisellä kohtaamisella, puhumisella ja toisen kuuntelemisella. Nykyään on kauhean yleistä vaan katkaista kylmästi välit ja pitää ihmisiä kertakäyttötavarana, toista yhtään kunnioittamatta. Sellainen tuottaa kovasti pahaa oloa ja ahdistusta, ja väitän että lisää tällaista epätervettä stalkkerikäyttäytymistäkin.
Korostan, että tietenkään tällaisella toiseen huomioonottamisella ei kaikenlaista häiriköintiä voi mitenkään torjua, monilla kun myös on vakavia ongelmia itsensä kanssa, esim. monenlaista persoonallisuushöiriötä, ongelmakäytöstä jne ihan omasta takaa.
Ei ollut romanttinen suhde, pelkkä sänkykumppani oli mies. Minua ei vaan enää kiinnostanut nähdä miestä ja kerroin sen hänelle. Hänen seksuaaliset mieltymykset eivät kiinnostaneet minua ja siitäkin kerroin etteivät ne kohtaa. Näitä asioita ei ymmärtänyt ja jankkasi vastaan. Kerroin monta kertaa että en ole kiinnostunut ja että jättää rauhaan. Ap
Hänen mielestään se ilmeisesti oli ero. Tuomittiinko mies lähestymiskieltoon?