Miten puhdistat koiranp*** vaununrenkaista ulkona?
Nyt vinkit kehiin, ei mitään kettuilua, että terassilla harjoilla ja saippuoilla. jotain kikkoja, että miten putsata kaupungilla ennen kotiinpaluuta, mieluiten tuoreeltaan! Olen nyt toistuvasti osunut läjään ja ottaa aivoon! Hetkeksi, kun keskittyy esim liikenteeseen eikä kyttää asfalttia niin läts!
.
Tänään pesin kaupan vessan lattiakaivoa päällä käsipapereilla hinkkaamalla. Ei ole lätäkköä ulkona ja meidän alueen koirilla tuntuu olevan paitsi pällit omistajat myös vatsat sekaisin.
.
Asumme vanhassa kivitalossa pikkuisessa huoneistossa, ei todellakaan ole mitään vaunuja ratoja, minne viedä haisemaan vaan vaunut on ajettava sisään asuntoon.
Kommentit (18)
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 11:46"]
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 11:38"]Minä en ymmärrä, kuka pystyy lykkimään vaunuja koiranpaskojen päälle. Ne paskathan ovat siellä pientareella tai ojassa. Minä osaan kiertää koiranpaskat vaunutellessani ja tuon aina vaunut eteiseen. [/quote] Hei kerro ihmeessä missä päin on näin asiallisia koiranomistajia ainoastaan??? Meillä on kohta muutto edessä, ja voisi harkita yhtenä kriteerinä liikkumismukavuutta. . Tervetuloa tutustumaan kantakaupunkiin "hienostoalueille" Meillä on valehtelematta pahimmillaan parin metrin välein miinoja ihan jalkakäytävällä ja suojatiellä ja taloyhtiöt pesevät talonsa edustan useasti viikossa. Sitten on taas pari tuntia mukavaa ja siistiä.
[/quote]
Elämää on muuallakin kuin pääkaupunkiseudulla. Ja näköjään älyllistä elämää.
Renkaiden putsaaminen on vielä helppoa.
Mutta miten putsaatte (tuoreen ja haisevan, löysän) koiranp**n, joka on ujuttautunut haalarin lahkeen kuminauhan ja kengänpohjan väliin?? ARGH!!
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 11:55"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 11:13"]
Onneksi meillä autotalli, jonne voin rattaat kuskata ja pestä siellä.
[/quote]
On se vaan niin kiva vastata näin sille, joka ihan muuta kysyy...
[/quote]
kyllähän viesti jatkui ja jopa uudella vinkillä pesuaineesta mukana! Mutta me liikumme tosiaan kantakaupungissa, joten luulen, että tulen hyödyntämään invavessan lattiakaivoa jatkossakin. Pahoittelut kauppojen työntekijöille, yritän olla siististi!
ap
Esimerkiksi Taka-Kalliossa koiranpaskaa on 2-3 m välein, jalkakäytävillä, kadunreunoilla ja muilla kulkureiteillä. Käsittämätöntä typeryyttä ja piittaamattomuutta, joka leimaa kaikki koiraihmiset. Pientaloalueilla laiskat koiranpitäjt ulostuttavat ja kusettavat lemmikkinsä härskisti lähitalojen kohdalle pihojen ja nurmikoiden reunoille - eivät koskaan oman kotitalonsa edustalle.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 12:05"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 11:46"]
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 11:38"]Minä en ymmärrä, kuka pystyy lykkimään vaunuja koiranpaskojen päälle. Ne paskathan ovat siellä pientareella tai ojassa. Minä osaan kiertää koiranpaskat vaunutellessani ja tuon aina vaunut eteiseen. [/quote] Hei kerro ihmeessä missä päin on näin asiallisia koiranomistajia ainoastaan??? Meillä on kohta muutto edessä, ja voisi harkita yhtenä kriteerinä liikkumismukavuutta. . Tervetuloa tutustumaan kantakaupunkiin "hienostoalueille" Meillä on valehtelematta pahimmillaan parin metrin välein miinoja ihan jalkakäytävällä ja suojatiellä ja taloyhtiöt pesevät talonsa edustan useasti viikossa. Sitten on taas pari tuntia mukavaa ja siistiä.
[/quote]
Elämää on muuallakin kuin pääkaupunkiseudulla. Ja näköjään älyllistä elämää.
[/quote]
ok, eli kaikkialla pääkaupunkiseudun ulkopuolella on paskatonta? Vai mitä alueita erityisesti tarkoitat älyllisinä? (kontekstista johtuen oletan tarkoittavan että ei ole kakkaa kaduilla)
Varaa suojahanskat ja paketti kosteita vauvan hoitopyyhkeitä. Niillä saat putsattua. Käytän noita pyyhkeitä tuollaisissa tilanteissa.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 09:49"]Varaa suojahanskat ja paketti kosteita vauvan hoitopyyhkeitä. Niillä saat putsattua. Käytän noita pyyhkeitä tuollaisissa tilanteissa.
[/quote]
Tämä vaikuttaa kätevästi, eipä tullut itselle mieleen, vaikka molempia aina kannan mukana varuilta, vaikken juuri koskaan käytä! Yleensä sitä vaan on niin raivoissaan siitä kakasta, ettei ihan aivot toimi täysillä.
.
(aloitusviestissä: vaunuja ratoja = vaunuvarastoa)
.
ap
Minulla oli ne irrotettavat pyöränsuojat, ja kosteuspyyhkeitä myös, eli kun sain pahimmat sotkut pois, niin länttäsin ulko-ovella sen pyöränsuojan siihen likaantuneen päälle ja ajoin rattaat suoraan taloyhtiön pesutupaan ja loppupesin siellä. Sen pyöränsuojan voi pestä sitten koneessa.
Kerätkää ne paskat, p.....le tai opettakaa koirat tekemään pusikoihin tai ojien pohjille! Mulla on itsellä saksanpaimenkoira, ja ottaa pattiin välinpitämättömät ympäristöpilaajasotkijat.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 10:51"]Minulla oli ne irrotettavat pyöränsuojat, ja kosteuspyyhkeitä myös, eli kun sain pahimmat sotkut pois, niin länttäsin ulko-ovella sen pyöränsuojan siihen likaantuneen päälle ja ajoin rattaat suoraan taloyhtiön pesutupaan ja loppupesin siellä. Sen pyöränsuojan voi pestä sitten koneessa.
Kerätkää ne paskat, p.....le tai opettakaa koirat tekemään pusikoihin tai ojien pohjille! Mulla on itsellä saksanpaimenkoira, ja ottaa pattiin välinpitämättömät ympäristöpilaajasotkijat.
[/quote]
Itselläni ei tee mieli laittaa suojaa kakan päälle, vaikka tavallaan olisi järkevää. Meidän vaunuissa voi helposti irrottaa kaikki renkaat, mieluummin keplottelen sisälle kolmella renkaalla. Meillä pesutupavaihtoehtoa ei valitettavasti myöskään ole. Ulkona voi lorottaa vettä pullosta. Mua ei ne kakat ole ennen vaunuja ärsyttänyt ihan näin järkyttävän paljoa, kyllä voi ihmiset olla tyhmiä ja itsekkäitä.
ap
Onneksi meillä autotalli, jonne voin rattaat kuskata ja pestä siellä. Mutta joo.. Vesipullo, puhdistuslappuja ja kertishanskoja. Aika passeli. Ja jos vaan jaksat, niin astianpesuainetta ihan minipulloon. Helppo pestä ulkona.
Pyyhi isoimmat vaikka nurmikkoon käyttäen apuna vaunujen jarruja. Sitten noita kosteuspyyhkeitä.
Heh joku paskanrakastaja on käynyt alapeukuttamassa viestit.
Sitä kuuluisaa kakat pesevää sadetta tai asvaltille maatumista odotellessa...
Sain sellaisen kuvan et se paska lentää ympäriinsä, samalla tavalla kun autot ajaa vesilätäkköön. LÄTS! Nyt kierrän kaikki vaunut kaukaa. Tuolta sitä paskaa lentää!
Minä en ymmärrä, kuka pystyy lykkimään vaunuja koiranpaskojen päälle. Ne paskathan ovat siellä pientareella tai ojassa. Minä osaan kiertää koiranpaskat vaunutellessani ja tuon aina vaunut eteiseen.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 11:38"]Minä en ymmärrä, kuka pystyy lykkimään vaunuja koiranpaskojen päälle. Ne paskathan ovat siellä pientareella tai ojassa. Minä osaan kiertää koiranpaskat vaunutellessani ja tuon aina vaunut eteiseen.
[/quote]
Hei kerro ihmeessä missä päin on näin asiallisia koiranomistajia ainoastaan??? Meillä on kohta muutto edessä, ja voisi harkita yhtenä kriteerinä liikkumismukavuutta.
.
Tervetuloa tutustumaan kantakaupunkiin "hienostoalueille" Meillä on valehtelematta pahimmillaan parin metrin välein miinoja ihan jalkakäytävällä ja suojatiellä ja taloyhtiöt pesevät talonsa edustan useasti viikossa. Sitten on taas pari tuntia mukavaa ja siistiä.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 11:13"]
Onneksi meillä autotalli, jonne voin rattaat kuskata ja pestä siellä.
[/quote]
On se vaan niin kiva vastata näin sille, joka ihan muuta kysyy...
Täällä päin ei ole ainakaan yksiäkään kakkoja näkynyt asfaltilla, pientareella ja ojissa sitäkin enemmän. Mutta kyllä ne sielläkin haittaa, jos sinulla on kävelevä lapsi mukana.... Eikös koirille ole nykyään vaippoja? Miksi sellaisia ei voida käyttää, kun vauvoillakin käytetään?
Kaivan kepillä irti isommat köntsät ja sitten etsin lätäkköä tai hiekkaa, jossa rullailen rattaita edestakaisin. Kotiin palatessani, jos vielä haisevat, niin joudun laittamaan muovipussin renkaan päälle ja irrottamaan renkaan parempaa pesua varten mukaani. Onneksi ovat irrotettavia!
Odottakaas vain kun taaperonne kävelee ja kaatuu erityisesti jonkun pensaan viereen ja sitten otatte hänet syliinne ja alatte ihmettelemään, että mikä haisee. Molemmat olette koiran paskassa ja ehkä vielä rattaatkin pesun tarpeessa! Koko kotimatkan saatte varoa, ettei lapsi sotke käsiään ja suutaan paskaan.