Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä yleisesti osatuissa asioissa olet huono?

Vierailija
02.12.2021 |

Minä olen luistelussa ja ruoanlaitossa. Entä te?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tanssiminen yleisesti osattua? Minä en osaa tanssia, johtuu varmaan siitä, että en käsitä musiikkia kuullessani, mikä se on se rytmi? Minulle on siten ihan turha sanoa, että kuuntele rytmiä, kun en kuule ja tunnista sitä. SIksi en koskaan opi tanssimaan, tahtimarssikin olisi mahdottomuus.

Vierailija
22/26 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matematiikkaa, kieliä, viheltämistä, hiihtämistä, luistelua, laulamista, minkään soittimen soittamista, jne. Onhan näitä taitojen puutteita vaikka muille jakaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuanlaitto. Tai en mä varmaan huono ole, mutta ei voisi vähempää kiinnostaa.

Vierailija
24/26 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole oppinut käärimään käsin sätkiä, vaikka on yritetty opettaa varmaan kymmeniä tunteja. Joku psyykkinen este varmaan, en muuten ole kauhean tumpelo.

En osaa myöskään luistella. Pysyn pystyssä ja pääsen eteenpäin, mutta kaikki sirklaaminen jne. voi huhhuh.

En pysty röyhtäisemään tahallani, kuten moni. Olen muutenkin röyhtäissyt (tahattomasti siis) vain muutaman kerran vuodessa korkeintaan.

Ei ole ajokorttia, enkä usko, että osaisin ajaa autoa. Polkupyöräily liikenteessä ei suju oikein mitenkään ja vaatii minulta niin valtavasti keskittymistä, että mieluummin talutan pyörää heti jos tulee joku vaikka tienylitys tai mikä nyt vaan tilanne.

Vierailija
25/26 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. jos jossain kirjassa kuvaillaan rakennuksen rakennetta, niin ei kyllä pysty näkemään sitä mielessään.

Vierailija
26/26 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuroinnissa.

Kaikki matot on jäljiltäni rullalla ja imuroidessa kompastun johtoon tai jään johdon vangiksi. Lisäksi olohousuni rullautuvat aina alas ja niiden mukana alkkaritkin. Saan kokoajan nostella housujakin samalla kun varon johtoja. Kauhea hiki ja pitää varoa etten kaadu ja perse paistaa.

Vihaan imuroimista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi