Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

torjutuksi tuleminen seksuaalisesti

Vierailija
01.03.2015 |

Minä teen lähes aina aloitteen seksiin. Mies usein torjuu minut. Koen olevani halukkaampi osapuoli ja haluaisin monta kertaa viikossa.

Torjutuksi tuleminen sattuu aina. Tuntuu kuin haluni olisi jotenkin väärin. Hävettääkin.

Joskus masturboin pettyneenä, mutta monesti vain suren ja esitän, etten halunnutkaan.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on jännä homma, jotenkin huvittaa miehenä se että nainen saa pakit. Todella erikoista! En antaisi ikinä pakkeja naiselleni, en ikinä! Kyllä se yleisesti on mies kuka pakit saa ja voin sanoa että se sattuu aina. Suoraan sanottuna se vituttaa pitkällä juoksulla. Aina naisella on jokin syy jolla seksistä kieltäytyy ja seksiä saa vaan silloin kun hän sille päälle sattuu. Joskus seksiä saa perus säälistä, ei ikinä toisen himosta ja se vasta lannistaakin.

Miehenä varsinkin tuo että nainen ns antaa jotakin vie miehisyyden täysin pois. Ymmärrän kyllä että lapset ja kaikki asiat kuluttaa ja vie voimia, mutta jos toista oikeasti rakastaa, niin en jotenkin ymmärrä miten toista ei halua.

Jos yleisesti asioista voisikin puhua, mutta eihän niistä voi. Kaikki menee syyttelyksi aina.

lähes 80% riidoista liittyy seksiin ja noidan kehä on valmis. Kiva olla vielä kolmekymppinen ja elämä edessä, sitten on suhteessa jossa asiat vaan eivät toimi seksin saralla kun harvoin. Toista rakastaa ja talous ja kaikki on luotu yhdessä, silti elämässä on tietty tyhjiö tästä asiasta johtuen.

Jos seksielämä ei ole hyvä niin jollekkin se on iso asia, toiselle ehkä ei. Tällöin on jo mielestäni pariskunnala ongelma. Varsinkin jos seksistä ei puhu, kuten esimerkiksi meillä tehdään niin turhautuminen on iso ja kyllä se vaikuttaa kaikkeen muuhunkin.

Jos miehille olisi olemassa jokin lääke jolla halut saisi nolliin, niin alkaisin syömään tätä heti. Saisi nainen ruinta, ja voisi vaan tylysti sanoa että ei huvita, väsyttää niin paljon, nukuin niin huonosti tai jotain muuta vastaavaa.

Toivottavasti ihmiset puhuisivat asioista objektiivisesti ja lopettaisivat selittelyt, olisi varmaan vähemmän eroja tässäkin maassa

Vierailija
2/14 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:53"]Miksi otat asian niin henkilökohtaisesti? Mun tekemistä aloitteista menee ehkä 1/6 läpi ja olen ihan tyytyväinen. Jos ei nappaa, niin ei nappaa, mitä sitten. Ehkä seuraavalla kerralla onnistuu. N40
[/quote]
Mikä on salaisuutesi? Minulla ehkä 1/4 onnistuu ja murskaidun torjunnasta silti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

25%??

Vierailija
4/14 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko on hassu.

Vierailija
5/14 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 100%

Vierailija
6/14 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinisiä pastilleja ruokavalioon miehelle.

Vierailija
7/14 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vika on sinussa, oot ruma tai jotain?

Vierailija
8/14 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla suhdeluku on että 1/20 onnistuu ja kyllä se sattuu, kun jatkuvasti tulee pakit. Minä olen lopettanut vonkaamisen kokonaan. Sen seurauksena tänä vuonna on ollut seksiä kerran. Toisaalta en enää saa siitä seksustä mitään, mies tyydyttää itsensä minuu ja se oli siinä, pari minuuttia ja koko homma on ohi. Hulluinta on, että jos hommaan lähdettäisiin mun vonkauksen seurauksena, ehtisin saada. Nyt en odota enää mitään. Tää suhde niin loppuu, kun lapset ovat aikuisia, minä haluan seksiä vähintään kerran viikossa ja kunnon seksiä jossa molemmat tyydytetään kunnolla.

Vierailija
9/14 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:18"]

Minä teen lähes aina aloitteen seksiin. Mies usein torjuu minut. Koen olevani halukkaampi osapuoli ja haluaisin monta kertaa viikossa. Torjutuksi tuleminen sattuu aina. Tuntuu kuin haluni olisi jotenkin väärin. Hävettääkin. Joskus masturboin pettyneenä, mutta monesti vain suren ja esitän, etten halunnutkaan.

[/quote]

Tuo kuullostaa aivan tavalliselta avioiliitolta lasten tekemisen jälkeen miehen silmin katsottuna.

Vierailija
10/14 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 00:17"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:18"]

Minä teen lähes aina aloitteen seksiin. Mies usein torjuu minut. Koen olevani halukkaampi osapuoli ja haluaisin monta kertaa viikossa. Torjutuksi tuleminen sattuu aina. Tuntuu kuin haluni olisi jotenkin väärin. Hävettääkin. Joskus masturboin pettyneenä, mutta monesti vain suren ja esitän, etten halunnutkaan.

[/quote]

Tuo kuullostaa aivan tavalliselta avioiliitolta lasten tekemisen jälkeen miehen silmin katsottuna.
[/quote] onko siihen tyydyttävä hiljaa

Vierailija
11/14 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 00:26"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 00:17"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:18"] Minä teen lähes aina aloitteen seksiin. Mies usein torjuu minut. Koen olevani halukkaampi osapuoli ja haluaisin monta kertaa viikossa. Torjutuksi tuleminen sattuu aina. Tuntuu kuin haluni olisi jotenkin väärin. Hävettääkin. Joskus masturboin pettyneenä, mutta monesti vain suren ja esitän, etten halunnutkaan. [/quote] Tuo kuullostaa aivan tavalliselta avioiliitolta lasten tekemisen jälkeen miehen silmin katsottuna. [/quote] onko siihen tyydyttävä hiljaa

[/quote]

Jos aloittaja olisi kirjoittanut viestin kertoen olevansa mies niin palstalaiset olisivt vastanneet näin:

Kyllä, joudut tyytymään siihen mitä saat. Lupasit olla yhdessä myötä- ja vastoinkäymisissä ja nyt perut puheesi? Onko sinulle seksi tärkeämpi asia kuin rakkaus jne.

Itse en siis tietenkään tuollaista kirjoittaisi mutta aiheesta on keskusteltu palstalla moneen moneen moneen kertaan. Ja aina sama lopputulos kun seksin puutteesta kärsivä on mies.

Keskustelkaa. Jos mies ei suostu keskustelemaan niin pakota se keskustelemaan. Päättäkää mitä asialle tehdään yhdessä. Jos jätät tämän hautumaan niin eroatte tai katkeroidut ja eroatte myöhemmin muuttuttuasi veemäiseksi akaksi.

Vierailija
12/14 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko puhunut asiasta miehen kanssa? Jos vaikka oletkin, puhu uudelleen. Kerro hänelle tuo sama kuin aloituksessakin. Anna myös miehelle mahdollisuus kertoa omista tuntemuksistaan. Älä siis lannistu, vaikka hän vaikenisi ensimmäisillä kerroilla. 

Mielestäni puhuminen on aliarvostettua toimintaa parisuhteessa niin kuin muissakin ihmissuhteissa. 

Vierailija
13/14 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi otat asian niin henkilökohtaisesti? Mun tekemistä aloitteista menee ehkä 1/6 läpi ja olen ihan tyytyväinen. Jos ei nappaa, niin ei nappaa, mitä sitten. Ehkä seuraavalla kerralla onnistuu. N40

Vierailija
14/14 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eroa, onko tässä joku ongelma?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä