Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverillani turhan lämpimät välit poikaystäväni kanssa, suututtaa

Vierailija
01.03.2015 |

Paras ystäväni pitää yhteyttä poikaystävääni mielestäni vähän turhan usein. Heillä on sama kantakapakka ja näkevät sielläkin usein. Harmittaa, kun yritän kertoa kaverilleni jotain ja hän toteaa iloisesti "Joo, miehes kertoi jo!". Tai toisin päin.  Tiedän, ettei poikakaverini pettäisi minua eikä kaverikaan toivottavasti tekisi mitään sellaista, mutta silti vaan tekisi mieli huutaa sille naiselle että pysyis erossa mun miehestä. Aina, kun kaverillani on uusi mies kierroksessa, hän esittelee tämän ekana - kellepä muullekaan kuin - poikaystävälleni. Ei minustakaan niin väliä, mutta "Mulle on tärkeetä että Sami hyväksyy mun kumppanin"! Ärsyttää, ärsyttää, ärsyttää... Jos poikakaverini on viihteellä ja minä en, mutta kaverini on, niin totta kai hän hakeutuu poikaystäväni seuraan ja "vahtii", ettei joudu tappeluun tai mitään... Ei se sille kuulu, saatana. Tässä yksikin ilta mies oli vaihtanut baaria kun oli ollut jotain suukopua ekassa paikassa. Olisi halunnut olla kavereittensa kanssa rauhassa. Kaverini soitti miehelle, kysyi missä tämä on ja säntäsi itsekin samaan paikkaan. "No kun mä olin huolissani susta." Miestäkin ärsytti.

Otin tämän viimein puheeksi kaverini kanssa ja hän oli järkyttynyt. Heittäytyi sitten marttyyriksi: sanoi, ettei enää ikinä pidä mitään yhteyttä mun mieheen ja voivotteli samalla, että hän nyt menettää tässä ystävän. Yritin selittää, etten minä ihan tähän tähdännyt... Halusin vain, että kaverini tietää, että minusta tuntuu pahalta kun piirittää miestäni tuolla lailla kaiken aikaa. Minäkö tässä nyt olen paha ihminen? Piti saada purkaa johonkin, onneksi on av...

Ja sekin vielä, että mulle on aiemminkin käynyt niin, että paras ystävä ja poikaystävä vehtasivat mun selän takana. Kaverini tietää tämän kyllä eikä siltikään tajua, miksi minusta tuntuu pahalta.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 21:53"]

Et ole paha, olet kovin mustasukkainen, etkä luota poikaystävääsi vielä ainakaan riittävästi.

[/quote]

No niin, sieltähän se tuli. Ap se tässä se syyllinen onkin. Just.

Vierailija
22/23 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 21:42"]

Otin tämän viimein puheeksi kaverini kanssa ja hän oli järkyttynyt. Heittäytyi sitten marttyyriksi: sanoi, ettei enää ikinä pidä mitään yhteyttä mun mieheen ja voivotteli samalla, että hän nyt menettää tässä ystävän. Yritin selittää, etten minä ihan tähän tähdännyt... Halusin vain, että kaverini tietää, että minusta tuntuu pahalta kun piirittää miestäni tuolla lailla kaiken aikaa. Minäkö tässä nyt olen paha ihminen? Piti saada purkaa johonkin, onneksi on av...

[/quote]

Olisit sanonut kiitos, tämähän selvisi helposti ja hymyillyt päälle ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Pelkäsin, että mut lynkataan kun olen tällainen mustis.

Ehkä pitäisi pitää kaveriin etäisyyttä... Mutta jos käykin niin, että välien viiletessä kaveri lakkaa ajattelemasta, että enää olisi väärin yrittää mun miestä? Luotan mieheen, mutta ottaa silti päähän kun toinen nainen - vieläpä oma kaveri - juoksee sen perässä.

10: Tuo olis kyllä ollut hyvä ;D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi