TÄHDET, TÄHDET
Kommentit (204)
No kyllä Krista osaa laulaa paremmin kuin moni muu noista.
Öh, Siegfrieds sanoi bilettäneensä tämän biisin tahtiin kun se oli hitti. Joo-o, varmaan 13-vuotiaana onkin kreisibailattu paljon...
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 20:41"]Olipas positiivinen ketju :D
[/quote]
Av-raati vauhdissa :D
Krista oli tosi hyvä! Asu, tanssi, hiukset. Hyvä Krista!
Aivan mahtava tää Krista! Hyvällä tavalla hullu :D
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 20:41"]
Olipas positiivinen ketju :D
[/quote]
Me ollaan niin innoissaan tästä kerta kaikkisen fantastisesta viihteestä :D
Nää artistit ei iske. Jotenkin ovat läst siison xD
Veitolalla porkkananaama. Värivoide íhan väärän värinen.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 20:42"]Öh, Siegfrieds sanoi bilettäneensä tämän biisin tahtiin kun se oli hitti. Joo-o, varmaan 13-vuotiaana onkin kreisibailattu paljon...
[/quote]
Miksi alapeukut? Noin sanoi ja hän oli 13-vuotias, kun biisi hittinä radiossa soi.
Markku Aro oli mun mielestä hyvä, tosi luontevaa esiintymistä ja lauloi hyvin.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 20:45"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 20:41"]
Olipas positiivinen ketju :D
[/quote]
Me ollaan niin innoissaan tästä kerta kaikkisen fantastisesta viihteestä :D
[/quote] kannatta jättää kattomatta ohjelmat, jotka aiheuttaa vain negatiivisuutta.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 20:42"]Öh, Siegfrieds sanoi bilettäneensä tämän biisin tahtiin kun se oli hitti. Joo-o, varmaan 13-vuotiaana onkin kreisibailattu paljon...
[/quote]öh.. kyllä minä ja kaikki mun kaverit kreisibailattiin juurikin 13-vuotiaana, ehkä koviten juuri silloin :D
Luulin jo, että nyt tulee Glider in.
Ahola on juuri niin hyvä kuin odotinkin.
Siis en mitenkään välitä Kristasta, mitta olihan tuo nyt ehdottomasti illan paras esitys!