TÄHDET, TÄHDET
Kommentit (204)
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 19:52"]
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 19:45"]
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 19:40"]
Onko toi Roope Krisse Salmisen lapsi tai jotain??
[/quote] siis sen minna turusen poika?
Krisse on sen täti. Eppu Salminen isä.
[/quote]
[/quote]
Kyllä, kyseessä se Minna Turunen.
Verratkaa Voutiaisen esiintymistä Korisevaan!!! Korisevan oli vaan nolo
Lauran housut on jääny pukkariin?!
Laura on huippuesiintyjä ja ääni on upea!
Ei huono. Mutta laulua kannattelee nyt kyllä taustakuoro.
Aikalailla naftaliinin pohjanöyhtiä on kaivettu, kun tämä artistikavalkadi on kasattu. Enää puuttuu Tauski, Anna Hanski ja Tommi Läntinen.
Ihan sama mitä Voutilainen laulaa, aivan sietämätöntä kuunneltavaa ja varsinkin katseltavaa.
Voutilainen on kyllä paras tähän mennessä!
Laura ei oikein saa Army of Lovers -energiaa tohon esitykseen, vaikka laulu kulkeekin ok.
PKN laulaja olisi kiva, kun olisi mukana tuossa.
Kuka tuollaista paskaformaattia jaksaa katsoa? Sama kuin Tanssii tähtien kanssa: tyhmää mukahauskaa huumoria, pitkäveteiatä analysointia, tylsiä esityksiä, kuluneita naamoja ja ärsyttäviä välispiikkejä.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 20:09"]
Voutilainen on kyllä paras tähän mennessä!
[/quote]
Totta!
Valtteri vois tulla laulaa mulle<3
Mä en ymmärrä miten nuo naiset pitää itsebsä hoikkana! Korisevakin viisikymppinen ja napapaidassa. Voutilainenkin huipoukroppainen. Mahtaa olla äärihyvät geenit tai tiukka elämäntyyli.
terv. Kolmekymppinen ihramaha
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 20:10"]
Kuka tuollaista paskaformaattia jaksaa katsoa? Sama kuin Tanssii tähtien kanssa: tyhmää mukahauskaa huumoria, pitkäveteiatä analysointia, tylsiä esityksiä, kuluneita naamoja ja ärsyttäviä välispiikkejä.
[/quote]No olepa sitten katsomatta. Me muut katsotaan.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 20:11"]Mä en ymmärrä miten nuo naiset pitää itsebsä hoikkana! Korisevakin viisikymppinen ja napapaidassa. Voutilainenkin huipoukroppainen. Mahtaa olla äärihyvät geenit tai tiukka elämäntyyli.
terv. Kolmekymppinen ihramaha
[/quote]
Ihan samaa mietin, kaikki ohjelman naiset ihan älyttömän hyväkroppaisia, myös tuomarit. Olen kade.
Tässä huomaa kyllä ketkä on kovia ammattilaisia ja ketkä ei...
Laura on hyvässä kunnossa ja osaa esiintyä
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 20:14"]Tässä huomaa kyllä ketkä on kovia ammattilaisia ja ketkä ei...
[/quote]
Niinpä, yllättävää vaan esim. tuo Koriseva, luulin paljon paremmaksi laulajaksi.
Ainahan toi Sani on ollu pullea naamasta vaikka onkin hoikka.