ei hemmetti. . 6v kadonnut sitten johonkin tuosta pihalta!
Olen kotona kaksin 1v kipeän pikkuisen kanssa, myös itsellä pää kipeä ja paleltaa. Esikoinen terve, annoin 3h sitten luvan mennä leikkimään tuohonulos ( kerrostalo, nyt viime aikoina saanut opetella ulkoilemaan yksin).
Tunti sitten kaveri tuli pyytämään, sanoin että on jo pihalla. Kohta kaveri tuli taas ja intti,
että eipäs ole!!
jätin pienemmän nukkumaan sohvalle, huuteli parvekkeelta ja sitten kävin katsomassa ulkona. Mihin se tyttö nyt on mennyt? !
Minulla on ajokortti mutta ei tällä hetkellä autoa, mies reissusta. Alan oikeasti kohta panikoida täällä! !
Kommentit (27)
Ap täällä. TYTTÖ LÖYTYI !!! ♡ oli vain viereisen rapun pyörävarastossa leikkimässä barbeilla. . En ollut edes tajunnut että otyi niitä ulos .nyt kotona. Pidin saarnan, että pihalta ei karata tai loppuu ne yksin ulkona olemiset het alkuunsa!
Kyllä se lapsi tulee aikanaan kotiin. Jatka sinä vaan netissä surfailua ja keksi uusia tapahtumia Porvooseen.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 19:03"]
Kyllä se lapsi tulee aikanaan kotiin. Jatka sinä vaan netissä surfailua ja keksi uusia tapahtumia Porvooseen.
[/quote]
Miks just Porvooseen? Olen aika noviisi täällä eli joku sisäpiiri juttu siis? Aloittaja ei kai puhunut juuri Porvoosta mitään vai menikö multa ohi?
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 19:56"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 19:03"]
[/quote]
Miks just Porvooseen? Olen aika noviisi täällä eli joku sisäpiiri juttu siis? Aloittaja ei kai puhunut juuri Porvoosta mitään vai menikö multa ohi?
[/quote]
Porvoo on väännös provosta eli provokatiivisesta tai provosoivasta yleensä keskitystä jutusta.
Ja ai niin. Aina kun lapsi oikeasti katoaa ja pimeä tulee, pitää soittaa 112.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 18:47"]
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 18:43"]
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 18:41"]
Miten annat 6v:n olla kolme tuntia pihalla tarkistamatta tilannetta? Nyt ylös koneelta ja kiertämään kaikki paikat/naapurit missä tyttö voisi olla!!!
[/quote]
Ohis, mutta näin ovat ajat muuttuneet. Kun minä olin 6 v., me pyörittiin parhaan ystäväni kanssa pihalla ja läheisessä metsässä tuntikausia eikä ketään kiinnostanut kytätä meidän menemisiämme ennen kuin huudettiin syömään.
[/quote] Ennen oli ennen...ei käytetty turvavöitäkään takapenkillä ym.
[/quote]
Joo-o, mutta kun tämä "ennen vanhaan" jolloin minä olin lapsi, oli 90-luvun alussa. Ei maailma silloin nyt niin erilainen vielä ollut, että millään "ennen oli Saksassakin keisari" -alueella liikutaan.
t: 13