Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystäväni kierot silmät

Vierailija
01.03.2015 |

En tiedä löytyykö samanhenkisiä ihmisiä kuin minä, mutta saan kiksejä siitä kun tyttöystäväni katsoo minua silmät kierossa. Hän ei normaalisti siis katso kieroon, mutta huomasin eilen hänen ilmeillessään pitäväni siitä aikas paljon, Erittäin hyvältä tuntui se kun hän nosti katseensa ottaessaan minulta suihin ja toinen silmä katsoi kieroon. Kuulostaa oudolta, mutta sitä se minustakin on.

Mistähän tällainen johtuu, olisi kiva tietää :D toivottavasti en ole yksin asian kanssa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan kiksit, katsoipa vaimoni millä tavalla tahansa :D Mut hauska juttu ap :D

Vierailija
2/6 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystäväs on varmaan se palstan, iso ihohuokoinen tyttö. Hän vartoo nyt silmätkierossa mällejä kasvoille:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo itseäkin hieman huvittaa, mutta koitettiin oikeasti tyttöystävän kanssa googlettaa aiheeseen liittyviä keskusteluja tai sivuja ja emme löytäneet mitään. Oikeasti hieman hämmästyttää mistä tämä tämmöinen fetissi johtuu. Meitä kiinnostaa eniten tässä se, että löytyykö asian tiimoilta kohtalotovereita. Tämä on nimittäin erittäin outoa :D

- ap

Vierailija
4/6 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei ole sama nainen tämä :D

Vierailija
5/6 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieroista silmistä on naiselle muutenkin hyötyä. Näkee kuka on päällä ja kuka seuraavana jonossa.

Vierailija
6/6 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan muu tosiaan saa kiksejä tämmöisestä?

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän