Minun pitäs lukea tenttiin...
Mutta oon koukkuuntunut tähän..ärsyttävää. Miten pääse eroon?
Kommentit (17)
Sama vika. Yhtään ei kiinnosta tarttua tenttikirjaan. Sen sijaan roikun täällä seuraamassa ties mitä keskusteluja.. :D
Mulla ei ole tenttejä vähään aikaan, heh. Hiihtoloma ensi viikolla, joten vähemmän luentojakin. Saa roikkua av:lla ja laiskotella.
Mitäs tenttejä teillä on? Munkin pitäis lukee, mut ei voi ku lapset hyppii päälle.
Pitäs finanssioikeutta tankaTa mutta tää on kivempaa. vitut tuloverotuksesta.
Sama! Sosiaalipsykologia on tylsää.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 15:24"]
[/quote]
No hyi.. Ei mikään munkaan suosikki. Enkä kyllä ees muista siitä yhtään mitään.
tietovaraston tentti olisi ensi viikolla. :/ on mun vika tentti.
Mun pitäis kirjoittaa esseetä, mutta tänne nyt jotenkin ajauduin...
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 14:59"]Mutta oon koukkuuntunut tähän..ärsyttävää. Miten pääse eroon?
[/quote]Sama täällä.
Mulla on vinkki
kirjoita googleen
c vitamine citrus concentrate for chrome ja lataa se selaimellesi. Siihen voit kirjoittaa av:n osoitteen, facebookin osoitteet sun muut ja aikarajaksi vaikka 3h niin et voi mennä haluamillesi koukkusivuille.
T. Toinen selkärangaton
Macille hyvä on myös Self Control, http://selfcontrolapp.com
Vielä kun saisi tähän puhelimen selaimen jonkun eston...
Fuck it. Nyt laiskurit tehään näin: Netti kiinni ja lukemaan. Näin teen itse nyt. : )-ap
Eikö sul oikeesti oo parempaa tekemistä?
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 15:24"]
[/quote]
Hahaa, onko täällä joku muukin Helsingin oikiksesta? Terveisin vielä pari tuntia elinkeinotulon verotusta jos jaksais...
En tiedä, kertokaa joku. Mun pitäis myös lukea tenttiin sekä valmistautua huomiseen maturiteettiin. Ei millään jaksaisi päntätä pilkkusääntöjä ja lukea sitä omaa höpöhöpö- tutkielmaa enää kun on sen kerran saanut käsistään pois...