Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko mä vaan kateellinen jos mielestäni tämä on jo liian laiha?

Vierailija
01.03.2015 |

http://its-goodday.blogspot.fi/

Ja pää näyttää suhteettoman isolta jo kroppaan nähden.

Upea määrä pudotettuja kiloja, muttei pitäisi enää laihduttaa noilla mitoilla kun lihastakin on.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäsköhän sun keksiä muuta tekemistä, kun toisten arvostelu

Vierailija
2/26 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi tuota kateudeksi vaan pikemmin sinun mielipiteeksi asiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyden vuoksi ei varmaankaan ole tarvetta enää pudottaa painoa, mutta en jaksanut nyt perehtyä onko hänellä jotain urheilullisia tavoitteita. Minusta hän näyttää terveeltä ja kuvatut ruoka-annoksetkin näytti hyviltä. Tärkeintähän tuollaisessa elämäntaparemontissa on löytää ruokavalio, jota voi noudattaa koko loppuelämänsä. Kyllä tuon näköisiä ruokia syö ihan mielellään.

En näe kasvoissa myöskään sellaista väsyneisyyttä ja nääntyneisyyttä, mitä joillain laihduttajilla näkee. Jos laihduttaa väärällä tavalla, niin ilme on väsynyt ja ihokin näyttää kulahtaneelta. Oikealla tavalla laihduttaneilla iho suorastaan hehkuu ja näyttää nuorekkaalta.

Vierailija
4/26 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Kun nainen menee liian luiseksi ja liian vähärasvaiseksi, ei se enää hyvältä näytä

Vierailija
5/26 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä toi on just täydellinen :)

Vierailija
6/26 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ei yhtään liian laiha. Tuohon entiseen verrattuna voittaa ihan 1000-0.

t. mies

Vierailija
7/26 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuo tyttö on juuri hyväkroppainen. Itselläni on nyt menossa tavoite saada pois viimeiset mahamakkarat (olen nomraalipainoinen) ja tuon tytön vartalo on mulla lopputavoitteena. Monet vaatteet, mekot etenkin, näyttää paljon paremmalta hieman hoikalla kuin yläkanttiin normipainoisella.

Vierailija
8/26 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköinen :) Mutta ei tarvii enää pudottaa painoa.

Vierailija
9/26 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä, mutta en enää pudottaisi-sporttisen ja terveen näköinen.

Vierailija
10/26 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä näyttää, mä olisin jättänyt painon siihen 66 kohdalle, näytti mielestäni paremmalta, mutta siis vain mun mielipide, ja kyllä, olen kateellinen!

Vierailija
11/26 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei enää yhtään hoikemmaksi, nyt on hyvä. :)

En lukenut tekstejä, mutta varmasti kuntoilu on ollut mukana laihdutusprojektissa, koska näyttää niin kiinteältä ja ennen kaikkea huomioni kiinnitti hyvä ryhti! Hyvä ryhti pukee niin hoikkia kuin vähän pullukampiakin.

Vierailija
12/26 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos blogi vinkistä

Vierailija
13/26 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole liian laiha ja toi kommentti pään koosta suhteessa vartaloon oli ihan naurettava. Eli kyllä sä olet kateellinen.

Vierailija
14/26 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian laiha? :D Toihan on normaalipainoinen. Itse asiassa painaa varmaan yllättävän paljon, koska on noin lihaksikas. Tosi hyvä ja just sopiva vartalo. Mutta ei noilla reisillä, käsivarsilla ja vatsalla voi ihmistä hoikaksi saatikka laihaksi kutsua. Eikä tarviikaan. Toi näyttää just hyvältä ja sporttiselta. Onnea sille.

Ja postasitko muuten ap oman kuvan saadaksesi kehuja?

Vierailija
15/26 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennyt vähän liian pitkälle. Kaunis nainen mutta muotoja tarvittaisiin ruotojen päälle.

Vierailija
16/26 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 16:30"]

Mennyt vähän liian pitkälle. Kaunis nainen mutta muotoja tarvittaisiin ruotojen päälle.

[/quote]

Sanoo Tarja 163 kg.

Vierailija
17/26 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta ole liian laiha, mutta olisi sitä pian, jos jatkaisi tuosta edelleen painon pudottamista.

Vierailija
18/26 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruipelo, ei saisi edes seisomaan. Alkuperäinenkin oli pantavampi.

toinen mies

Vierailija
19/26 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 16:30"]

[/quote]

Olen samaa mieltä. Jotkut tässä ketjussa kehuivat hyväkroppaiseksi - minusta hän näyttää ennemminkin ns. laihalta läskiltä. Eli melkoisesti habaa tarvittaisiin noihin tikkukäsivarsiin ja lihaksia reisiin, jotta ne eivät olisi tuollaiset suorat pötköt.

Vierailija
20/26 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta ruipelo kuvaa hyvin blogistia ja oon siis nainen 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi