Keke Rosberg ollut tooosi komea 80-luvulla
Onko ollut myös kova naistenmies? Kuinkahan monta naista selättänyt.. Mutta, ”huvittavaa”, että tupakka suussa lähes joka kuvassa. Vaikea ymmärtää, että tupakointi on ollut niin cool siihen aikaan, huh..!
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Minusta se on ollut aina jotenkin huvittavan näkönen. Nöpönenä kikkurapilvellä. 😁
Ois hauska nähä sun naamataulu onko se yhtä huvittava
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana 80-luku tulee elävästi mieleen Keken kuvia katsellessa. Olin silloin ala-asteella ja seinällä oli juliste (ehkä Suosikista peräisin) Kekestä. Siinä vieressä oli Robin Hood, Ihmemies, Krokotiilimies ja Indiana Jones.
5 maailman kovinta jäbää.
Ymmärtänyt jo silloin alfojen päälle, heh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta se on ollut aina jotenkin huvittavan näkönen. Nöpönenä kikkurapilvellä. 😁
Ois hauska nähä sun naamataulu onko se yhtä huvittava
Ehkä.
Mulla on sellanen naama kun sillä kiinalaisella diorin kohukuvassa. Toki olen vähän vanhempi kuin se malli ja silmäni ovat vanhetessa pienentyneet entisestään.
Kyllä Keke on ollut ihan miehen näköinen. Hyvä karvoitus ollut, nam! Tuon näköisiä miehiä ei nykyään enää olekaan.
Ihan tavallisen näköinen. Formuloissa on ollut paljon komistuksia. Keke ei mielestäni profiloitunut sen erikoisemmin naisten mieheksi. James Hunt oli oikea häntäheikki. Nelson Piquet oli komea, ei Sennakaan hullumpi.
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallisen näköinen. Formuloissa on ollut paljon komistuksia. Keke ei mielestäni profiloitunut sen erikoisemmin naisten mieheksi. James Hunt oli oikea häntäheikki. Nelson Piquet oli komea, ei Sennakaan hullumpi.
Toisaalta Huntin sydän petti jo viiskymppisenä. Sitä se sekakäyttö teettää.
Minä saan tästä aiheesta selvänäköisenä kuvan silmieni eteen, että olisi tykännyt peuhata erityisesti vähän eksoottisempien naisten kanssa, kuten Kuuba, Costa Rica ym.
- Näkijä-
Keke on sellainen koominen hahmo. Hänelle naureskeltiin kultaisella kasarilla aika tavalla.
No ei ollut komea silloin eikä ole nytkään, mutta ihan hyvä jätkä on.
Minun mielestäni Keke ei ollut erityisen komea, eikä vaimonsa Sina kaunis, mutta pojastaan tuli komea, kuin Hollywoodtähti. En osaa linkata kuvaa, mutta googlatkaa Nico Rosberg.
Keke sanoi aikoinaan että siellä missä me ajamme, kukkii kauneimmat kukat.
Se oli sujuvasanaiselta Kekeltä hienosti sanottu että naisia oli.
Jännä, miten makuja on niin monia. Minun silmään taas Keke kyllä komea sillä tavalla, että sytyttää. Ja sitten taas kun joku sanoo komeaksi jotain, missä itse en näe mitään komeaa vaan päinvastoin. Hyvähän se on, että ihmisillä on eri maku!
Vierailija kirjoitti:
Keke sanoi aikoinaan että siellä missä me ajamme, kukkii kauneimmat kukat.
Se oli sujuvasanaiselta Kekeltä hienosti sanottu että naisia oli.
Ihanasti sanottu. Sillä lailla naistenmiesmäisesti, mutta kuitenkin naiskauneutta ja naisia kunnioittavasti. Tämä oli kiva!
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni Keke ei ollut erityisen komea, eikä vaimonsa Sina kaunis, mutta pojastaan tuli komea, kuin Hollywoodtähti. En osaa linkata kuvaa, mutta googlatkaa Nico Rosberg.
Totta, että Nico on kyllä ihan maailmantähden näköinen. Juuri Hollywood-tyyliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, että Nico on kyllä ihan maailmantähden näköinen. Juuri Hollywood-tyyliin.
Kekehän ei tarkoituksella opettanut Nicolle suomea, koska katsoi ettei siitä ole pojalle mitään hyötyä. Saksaa ja englantia ja olisiko espanjaa opettaneet. Nicosta tulikin kansainvälinen sälli ja varmaan tienasi enemmän kuin isänsä urheilu-urallaan.
Vaikka Keke tuossa vähän dissasi Suomea, yksi tuttu oli törmännyt aikanaan tähän Lapissa. Keke oli istunut samassa baarissa ja tullut itse samaan pöytään ja kysynyt kohteliaasti että sopiiko. Oli ollut todella jalat maassa ja mukava, hieman toki nauttinut, mutta mikäs siinä. Niin ja nämä oli siis miehiä, eli ihan jututtamaan olit tullut. Hänellä on siellä Lapissa pari huvilaa ilmeisesti ja tuolloin oli joku ralli tjsp.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan tuntenut vetoa himonussijan viiksien näköisiin miehiin.
Minut taas sellaiset viikset saa ihan kuumaksi! Just sellainen hn*-look!
Kyllönen taisi sanoa, että siellä missä ajetaan perunakin kukkii😆😁