Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Suomessa on niin vähän kiharahiuksisia miehiä? Kiharat on niin hot miehillä.

Vierailija
01.12.2021 |

Tuntuu, että muissa maissa niihin törmää enemmän. Puhun sellaisista korkkiruuvimasista keskisuurista kiharoista, en mistään minisäkkärästä tai löysistä laineista.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskieuroopalaisilla näihin hienoihin kiharoihin törmää aika usein, mutta ei tosiaan täällä Suomessa.

Vierailija
2/27 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Permanentit on kalliita :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Permanentit on kalliita :(

En mä permanetteja tarkoita, vaan luonnonkiharoita.

Vierailija
4/27 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen ihana mies. Pitää hiukset lyhyinä. Rakastan niitä niskakiehkuroita. ❤

Vierailija
5/27 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu 30 vuotta kärsinyt solvauksista ja arvostelusta kun on luonnokiharat hiukset ja olen aina vihannut näitä "enkeli kiharoita" jotka on ihan kaikkien muiden paitsi vanhempien naisten mielestä aivan kauheat/hirveät

Vierailija
6/27 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No öö varmaan samasta syystä kuin naisilla. Suomalainen hiuslaatu on sellainen ohut ja suora päätä myöten menevä liru. Kuvailemasi "löysät laineetkin" ovat harvinaisuus suomalaisella.

Vierailija
7/27 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sellanen surffaritukka on hot, komeisiin kasvoihin ja boheemiin tyyliin yhdistettynä tietysti. Aiemmin en ole tykännyt miehellä kiharoista yhtään mutta viime aikoina jostain syystä alkanut lämmetä. Eihän niitä tosiaan täällä Suomessa paljoa ole, harmi kyllä.

Vierailija
8/27 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reilu 30 vuotta kärsinyt solvauksista ja arvostelusta kun on luonnokiharat hiukset ja olen aina vihannut näitä "enkeli kiharoita" jotka on ihan kaikkien muiden paitsi vanhempien naisten mielestä aivan kauheat/hirveät

Olen 21-vuotias, että kyllä niistä muutkin kun mummot tykkää.

-Ap

Vierailija
9/27 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen kyllä, että nämä solvaukset ovat olleet enemmänkin kateellisuutta.

Vierailija
10/27 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkarapää, käkkäräpää, naisia metsästääää.

Vierailija
11/27 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Curls get the girls.

Vierailija
12/27 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljuuntuminen muuttaa käkkäräpään pelle Hermanniksi.

Revi siitä sitten seksikkyyttä.

Ihan mahoton tuo kepakko...

Vierailija
13/27 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli ellei kikkarapää kelpaa, sillä niitä riittää.

Vierailija
14/27 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 21-vuotias, että kyllä niistä muutkin kun mummot tykkää.

-Ap

Olisipa sinun kaltaisia ollut minun elämässä niin ehkä en vihaisi hiuksiani niin paljoa että höylään ne pois

Vierailija
15/27 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen kyllä, että nämä solvaukset ovat olleet enemmänkin kateellisuutta.

Olisikin ollut niin saattaisi itsetunnosta olla muutakin kuin rippeet jäljellä

Vierailija
16/27 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni pitää luonnonkiharat (ja vielä kuparinpunaiset!) hiuksensa niin lyhyinä, ettei kiharoita huomaa. Tunnen muutaman muunkin miehen, jotka yrittävät piilottaa hiustensa kiharuuden - yksi perusteli lyhyttä hiusmallia sillä että "muuten näytän ihan pelleltä".

Vierailija
17/27 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ovat epätyypilliset suomalaiset houkset. Paksut ja luonnonkiharat. Ei ne miehilläkään pahalta näytä. Antakaa miehet niiden hiusten olla, ne ovat juuri sellaisina hyvät, kuin ovat. Kaljuus ei myöskään ole huono asia, jos hiuksia ei enää ole. Ei kannata välittää muiden mielipiteistä! :)

Vierailija
18/27 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei kiharahiuksisia naisia ole Suomessa yhtään enemmän.

Erilaisia feikkikiharoita toki enemmän kuin miehillä.

Ja naisilla useammin sen verran pitkät hiukset, että pääsevät kihartumaan.

Se etu multi kulttuurista on, että sekaveriset lapset lisääntyvät, ja noita kiharatukkiakin alkaa olla jo enemmän.

Perinteinen luonnonkihara suomigeeneillä on ollut tiivistä säkkyrää. Joillakin hevityypeillä on pitkät kiharat, mutta usein niin ruokkoamattomat, ettei niissä silmä lepää.

Mutta joo, annetaan miesten pitää sellaista kampausta kuin tykkäävät ja vastaavasti me naiset saamme pitää just sen pituista "lettiä" kuin itse haluamme.

Vierailija
19/27 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Noiden tulokkaiden maahantulon myötä ap:n esittämä ongelma on ratkeamassa luonnostaan. Luonto on viisas...

Vierailija
20/27 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonkiharuus on ominaisuus, joka vähenee usein iän myötä. Myös hiusten kunto vaikuttaa, jos on kuivat ja katkeilevat, eivät enää jaksa samalla tavalla kihartua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi