Miksi Suomessa on niin vähän kiharahiuksisia miehiä? Kiharat on niin hot miehillä.
Tuntuu, että muissa maissa niihin törmää enemmän. Puhun sellaisista korkkiruuvimasista keskisuurista kiharoista, en mistään minisäkkärästä tai löysistä laineista.
Kommentit (27)
Miehelläni on paksut nopeasti kasvavat luonnonkiharat ja vihaa niitä, kerran kuussa leikattava ellei halua näyttää Ritari Ässältä :D
Ikävä kyllä hiuslaatu ei peritynyt kummallekaan tyttärelle jotka olisivat varmasti olleet mielissään, molemmilla on ohut ja liukas suora hiirenhäntäni.
Minun suvussani noin puolella miehistä on kiharat hiukset, puolella taas laineikkaat. Ja kiharoilla tarkoitan säkkärää. Naisilla on usein vain laineikkaat hiukset, äidilläni ja äidinäidillä on säkkärät. Omilla lapsillani pojilla on kiharat, tytöillä suorat, ehkä vähän laineikkaat. Pojilla on mahtavat heviletit, puoleen selkään, tuuheat ja kiharat, muttei säkkärää. Sääli, etteivät tykkää hevistä.
Vierailija kirjoitti:
Reilu 30 vuotta kärsinyt solvauksista ja arvostelusta kun on luonnokiharat hiukset ja olen aina vihannut näitä "enkeli kiharoita" jotka on ihan kaikkien muiden paitsi vanhempien naisten mielestä aivan kauheat/hirveät
Olisit onnellinen! Kiharat on ihania. Sitten kun/ jos kaljuuntuu niin ajat vain sivuiltakin millin siilin.
Omalla veljelläni oli käkkärätukka. Kun kaljuuntui, niin vetää kerran viikossa kaljuksi.
Itse tykkään kiharapäistä ja myös kaljut ovat komeita. Nykyään muotiakin.
Tosiaan ne jotka sinua ovat haukkuneet ovat vain kateellisia, niinkuin joku mainitsikin. Nauti nyt
Kun olet upeat hiukset saanut😍
Vierailija kirjoitti:
Minun suvussani noin puolella miehistä on kiharat hiukset, puolella taas laineikkaat. Ja kiharoilla tarkoitan säkkärää. Naisilla on usein vain laineikkaat hiukset, äidilläni ja äidinäidillä on säkkärät. Omilla lapsillani pojilla on kiharat, tytöillä suorat, ehkä vähän laineikkaat. Pojilla on mahtavat heviletit, puoleen selkään, tuuheat ja kiharat, muttei säkkärää. Sääli, etteivät tykkää hevistä.
Sama. Miks ne kiharat on tullu pojille. Itsellä piikkisuora, muilla sisarilla laineikkaat.
Tosin nyt keski-ikäisenä yhtäkkiä minunkin hiukseni ovat alkaneet kihartua. Hormonihäiriö?
Assburger kirjoitti:
Kaljuuntuminen muuttaa käkkäräpään pelle Hermanniksi.
Revi siitä sitten seksikkyyttä.
Ihan mahoton tuo kepakko...
Höpöhöpö. Sitten leikataan sivuilta hiukset pois. Ja tadaa komeasta kiharahiuksisesta kuoriutuu hottis kalju. Tämmöisellä hiusgeeneillä varustettu on komistus koko ikänsä.
Mulla on paksut luonnonkiharat hiukset.
Mulla hiukset alkoivat kihartua vasta siinä parinkympin hujakoilla. Nyt kun olen lähempänä kolmeakymppiä, ovat vielä kiharammat.
Suoristan kyllä aina, näytän mielestäni paljon paremmalta niin. Toki pitkien hiusten suoristaminen on aina sellainen projekti.