Nyt hautaan viisupettymykseni ja alan kannustamaan
Suomen edustajaa, kuten kuuluu. Kiitos ja kumarrus.
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 13:29"]
Minä teen kuten useinpina vuosina ja kannustan Ruotsin edustajaa jahka se nyt selvivää :)
[/quote] No tuohan kuuluu hyviin käytöstapoihin, me kannustamme heitä ja hei meitä.
Mua kyllä ihan oikeesti vituttaa että tämmöinen paska biisi laitettiin euroviisuihin. Ei siksi että esiintyjät ovat vammaisia, sehän on hieno asia että heidät huomattiin.
Vituttaa siksi että en jaksa kuunnella tuota biisiä. Jos kaikki maat laittaisi noin ala-arvoisia esityksiä, koko ohjelman idea olisi pilalla. Idea on kuunnella kauniita hyviä biisejä kaunisäänisiltä laulajilta. Ja katsoa esteettisiä esityksiä. Vituttaa. No, ei se jatkoon pääse.
Jokainen joka on ollut kehitysvammaisten kanssa tekemisissä tietää miten totta toi biisin lyriikka on. Niin totta, että ihan koskee.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 13:45"]
en hyväksy että vammaset voitti
[/quote] No eikö viime vuoden viisuvoittaja ollut "vammanen"? :)
Toivoin voittajaksi Angelo de Nilesia tai PKN:ää. Hyvä näin!
Vakavaa liiketoimintaa nämä Euroviisut, kyllä.
Onko kappale tosiaan noin lyhyt, vain jotain 1 min 40 sek? Kuuntelin tänään ekan kerran. Kivalta kuulostaa, mutta on aika lyhyt ja sanat oli aika yksinkertaiset. Hyvä veto kuitenkin laittaa vähän erikoisempi ja keskustelua herättävä bändi ja biisi viisuihin.
En häpeä vammaisuutta, vaan yksinkertaisesti huonoa biisiä. Saa muutenkin ihan tosissaan miettiä, että löytää tästä maasta vielä jotain positiivista - ja tällaiseen rakoon tällainen. Kiva oli kertoa eilen ranskalaiselle poikaystävälle kuinka hieno meidän maa taas on.
JA olisi eri asia, jos kehitysvammaisten status olisi Suomessa oikeasti hyvä, mitä se ei ole. Suomi haluaa ehkä esiintyä maailmalle suvaitsevaisena maana, mikä on kuitenkin tekopyhää, koska todellisuus on niin toista. Vammainen kaverini on usein sanonut: "Suomessa paras vammainen on kuollut vammainen." (Senkin takia hävettää ja ärsyttää.)
Minä teen kuten useinpina vuosina ja kannustan Ruotsin edustajaa jahka se nyt selvivää :)