Mä en jaksa siivota!
Mä en jaksa siivota. Pitäisi ainakin imuroida, pestä koneellinen tai kaksi pyykkiä ja laittaa puhtaat vaatteet kaappiin ja mä en saa mitään aikaiseksi! Makaan vaan sohvalla. Nyt kaipaisin todella jotain tsemppiä! Miten te saatte siivottua, jos ei ole yhtään fiilistä?
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 11:44"]
Mä en jaksa siivota. Pitäisi ainakin imuroida, pestä koneellinen tai kaksi pyykkiä ja laittaa puhtaat vaatteet kaappiin ja mä en saa mitään aikaiseksi! Makaan vaan sohvalla. Nyt kaipaisin todella jotain tsemppiä! Miten te saatte siivottua, jos ei ole yhtään fiilistä?
[/quote] mulla on jo astianpesukone päällä ja pyykkikone. Pitäis alkaa puhtaita pyykkejä lajittelemaan, kaappiin, lattialta pois ylimääräiset ja imuroida. Pölyt pyyhin myöhemmin. Täytyykin ottaa itteään nyt niskasta kiinni.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 12:58"]
Pitäisiköhän minunkin koittaa kirjata suunnitelmat! Laitoin äsken jo pyykit koneeseen ja selvittelin puhtaita vaatteita ja pyyhkeitä kaappiin. Nyt olen kahvitauolla! :D Seuraavaksi voisin järjestellä keittiön tason, joka on koko asunnon ainoa epämääräinen tavarakasa, siinä on kaikenmaailman papereita ja muuta pyörimään jäänyttä. Sitten imuroin, laitan pyykit kuivumaan ja uudet koneeseen. Sitten voisi olla sopiva hetki syödä jotain. Sen jälkeen kylppärin pesu ja siitä suoraan suihkuun. Huh, ei kuulosta vaikealta jos vaan vähän kerrallaan miettii! Jaksaa jaksaa!
[/quote] mulla taas kaksi sohvaa täynnä tavaraa, pojan kirjoja yx sohva, (abi) ja vaatteita, toinen sohva lehtiä sun muuta rojua. Tästä ei selviä muuten kun ostamalla eteiseen seinän pituisesti vaatekaappeja.
Kuuntele musaa ja tanssi samalla :D ei tunnu enää tylsältä
Imuroin äsken samalla kun join kahvia. Vielä pitäisi laittaa pyykkikone päälle, pyyhkiä pölyt, pestä keittiön lattia ja vessa. Huh. Jos sitä ennen vielä veisin roskat ja samalla lapset ulkoilemaan ja hoitaisin kauppareissun. Miksi, voi miksi en voi tehdä mitään koskaan viikolla!
Koko asunto siivottu, pyykit on kuivumassa ja suihkun yhteydessä pesty kylppäri. Nyt kyllä juon kahvia ja syön pari suklaakeksiä, enkä tasan nosta koko iltana takapuolta sohvalta! :D
Lohdutuksena muille; kyllä te jaksatte jos minäkin jaksoin, ja on tää siisti asunto ihan oikeasti taas sen arvoinen! :) Ap
Ei ole pakko siivota lähes päivittäin.