Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi v**** umk!

Vierailija
28.02.2015 |

Joo olkaa onnellisia kun noi nolaavat itsensä ja saavat raadollista kuraa niskaan parat.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei kyllä ole enää kysymys musiikista vaan halutaan tuoda esiin suomalaisen yhteiskunnan edistyksellinen suhtauminen kehitysvammaisiin. Valitettavasti täysin väärä foorumi.

Vierailija
2/5 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mielestä aivan naurettavaa. Voittivat vain ja ainoastaan siksi, koska ovat vammaisia. Noin paska kappale ei todellakaan olisi päässyt edes jatkoon jos esiintyjät olisivat terveitä.
Ja todella sääli noita esiintyjiä kohtaan on se kaikki paskan määrä mitä tulevat saamaan niskaansa maailmalla jossa ei todellakaan hyväksytä kehitysvammaisia samallalailla kuin suomessa!
Toivottavasti eivät itse ymmärrä englantia, eikä kukaan heille koskaan kerro minkälaista palautetta siellä tulevat saamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua säälittää että ne nuoret jampat jotka todella olivat valmiita panostamaan viisuihin ja havittelivat kansainvälistä uraa, jäivät kakkossijalle kun voitto jaettiin ei-musiikillisista ansioista.

Vierailija
4/5 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittuako valitatte

kansa on puhunu

Vierailija
5/5 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 23:51"]Minua säälittää että ne nuoret jampat jotka todella olivat valmiita panostamaan viisuihin ja havittelivat kansainvälistä uraa, jäivät kakkossijalle kun voitto jaettiin ei-musiikillisista ansioista.
[/quote]

Sama täällä ja harmittaa myös muiden kilpailijoiden puolesta. Kisan huonoin biisi voitti, koska esittäjät olivat vammaisia.