Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteessa, seksi ei pelaa, siksi ihastunut muihin miehiin

Vierailija
28.02.2015 |

Olen siis ollut parisuhteessa muutaman vuoden ajan, ja viime aikoina on ehkä kiinnostus mulla lopahtanut monistakin eri syistä. Ensin ajattelin tämän olevan väliaikaista ja nopeasti ohi menevää, mutta näitä tuntemuksia on nyt ollut jo ainakin joulusta saakka.
Mies ei osaa tehdä aloitteita seksiin, siis kun hän joskus harvoin seksiä haluaa, töksäyttää vaan että pannaanko. Ei jaksaisi/haluaisi edes saada nua märäksi, vaan on ryhtymässä saman tien hommiin. Asiasta on puhuttu miljoona kertaa, mutta hän ei vaan osaa muuttaa tapojaan.

Kun olen alkanut etääntyä miehestäni, olen viettänyt enemmän aikaa ystävieni kanssa. Muutaman kerran ollaan innostuttu viihteellekin lähtemään, ei siis olla vielä edes kolmikymppisiä. Ongelmana on se, että olen huomannut muiden miehien alkaneen kiinnostaa minua. Mitään ei ole tapahtunut, ja olen lähentely-yrityksille pistänyt stopin, mutta semmoista pientä viatonta flirttiä ja koko illan hengailua on ollut. Olen tutustunut pariin mieheen, ja auttamattomasti ihastunut. Musta vaan tuntui niin hyvälle, kun joku selvästi nauttii mun seurasta ja ehkä haluaakin mua.
Mielessäni vaan mietin, kuinka ihanaa seksi heidän kanssaan varmasti olisi..

Mulla on vaan niin huono omatunto tästä. Mitä jos mä jotenkin alitajuntaisesti olen eroamassa miehestäni ja sen takia "etsin" muita miehiä? Tunnen itseni jo nyt ihan pettäjäksi, tai henkistä pettämistä tässä nyt ainakin on jo kai tapahtunut. En vaan voi mitään sille, että vatsassa on perhosia näistä uusista ihastuksista. Onko normaalia kokea näin vahvoja tunteita parisuhteessa, vai olisiko nyt vaan viisasta erota?

Nää ajatukset mun päässä on pelkkää sekamelskaa, ja siksi musta tuntuu, ettei tässä tekstissäkään ole mitään järkeä. En ehkä sisällytettyä tähän sitä, miltä musta tuntuu. Silti helpotti avautua.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetti, taas katosi kappalejaot! Kauheasti tekstiä, anteeksi..

Vierailija
2/5 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä muut asiat ovat aiheuttaneet tunteiden/himon lopahtamisen? Seksi on kuitekin iso asia suhteessa, vaikkei tietenkään tärkein. Oletko jutellut miehen kanssa perinpohjaisesti siitä, että haluaisit muutoksen seksiin ja suhteeseenne?1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 22:16"]Mitkä muut asiat ovat aiheuttaneet tunteiden/himon lopahtamisen? Seksi on kuitekin iso asia suhteessa, vaikkei tietenkään tärkein. Oletko jutellut miehen kanssa perinpohjaisesti siitä, että haluaisit muutoksen seksiin ja suhteeseenne?1
[/quote]
Se, että mies käyttäytyy kuin pikkulapsi. Tässä iässä on lisäksi vielä jotenkin oikein konkretisoitunut se, kuinka uusavuton hän on. Ei selviydy tavallisista kodin askareista, edes pyykkikoneen täytöstä, vaikka hänelle viidesti opettaisin. Miehellä on myös isoja aukkoja sivistyksessä, on hyvin tietämätön asioista. Enkä mä vaadi edes paljoa, mutta en vain enää näe miestä, jota joudun opastamaan jopa hernekeiton valmistamisessa, viehättävänä. Olen keskustellut asioista useasti, tosin lähinnä itsekseni, sillä mies ei suostu keskustelemaan, suuttuu ja loukkaantuu ja ottaa itseensä välittömästi. En tiedä mitä tehdä...

Vierailija
4/5 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis, ainahan ihastuksia tulee ja menee ja helposti nuo muut miehet alkaa kiinnostaa jos suhteessa seksi mättää. Huomioiko mies sinua muuten mitenkään, vai pitääkö sinun olla aloitteellinen ihan joka asiassa?

Vierailija
5/5 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 22:25"]No siis, ainahan ihastuksia tulee ja menee ja helposti nuo muut miehet alkaa kiinnostaa jos suhteessa seksi mättää. Huomioiko mies sinua muuten mitenkään, vai pitääkö sinun olla aloitteellinen ihan joka asiassa?
[/quote]

Kyllä huomioi, ja on hyvä ja rakastava mies, ehkä siksi tuntuukin pahalta nuo tunteet toisia kohtaan. Meillä on kuitenkin ollut pari eroakin, tosin aikoja sitten, ja näihin on sitten liittynyt kolmansia osapuolia puolin ja toisin. Tämä ja se, että mies suuttuessaan haukkuu ja käyttäytyy väkivaltaisesti (ei tosin ainakaan vielä minua kohtaan, mutta paiskoo tavaroita) on kuitenkin aiheuttanut jonkinlaista kitkaa parisuhteeseen ja luottamukseen..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä