Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies. Minkälainen nainen on täydellinen?

Vierailija
01.12.2021 |

Kuvaile ja perustele luonnetta, tyyliä, ja ulkonäköä.

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsinaisvartalo aikuisnännein❣️ (Täysi-ikäinen tietysti, kohta joku kuitenkin siitä ulisee.)

Eli joku thaimaalainen tai aasialainen. Suomesta tuskin löytyy..

Vierailija
62/79 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuuliviiri ja vaihda mielipidettään suhteesta ja omasta tulevaisuudestaan kerran kuukaudessa

Se on kaikkein raskainta seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sietää katsella, ei ole feministi. Ei valita Irwinin kuuntelusta tai oluen juonnista.

Vierailija
64/79 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonne: energinen, suorapuheinen, huumorintajuinen, aikaansaapa, itsevarma ja seksuaalisesti aktiivinen, aloitteellinen. 

Tyyli: käytännönläheinen, hivenen maskuliininen (esim. maiharit) lyhyet tummat tai punaiset hiukset, ei tatuointeja, ei meikkiä tai hyvin vähän meikkiä.

Ulkonäkö: melko isokokoinen, muodokas, ryhdikäs, eloisat silmät ja miellyttävä hymy, matalahko ja sointuva ääni.

eiks tää ole sllainen jännä tyttö?

Kuulostaa että ihannenaisesi löytyy Pieksämäeltä tai Joroisista.

Vierailija
65/79 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurintyttömäinen taskuvenus, nauravainen ja lapsirakas. Rehellinen ja uskollinen.

Plussaa jos tykkää seksistä, historiasta ja yhteiskunnallisista asioista, haluaa kehittää itseään ihmisenä eikä pelkää mystiikkaa ja yliluonnollisia asioita.

Vierailija
66/79 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kim Kardashian. Hänen luonne, tyyli, ja ulkonäkö. Täykky!

M25

Ja sä oot itse upeekroppainen lihaskimppu, tumma ja komea rikas?

Kun ketjussa kysytään miehen mielipiteitä niin minkä takia naiset tulevat heittämään näitä kommentteja heti? Toinen tyypillinen kommentti pienellä variaatiolla on: "Mitä itse tarjoat naiselle?". Kyse ei ole miehen ominaisuuksista tai muustakaan vaan miehen ajatuksista koskien täydellisiä naisia.

Vierailija
67/79 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M25

Miten tämä liittyy makuun? Ei tässä mätsiä olla tekemässä. Itse tykkään monista seikoista miehellä (ei mitään lihaskimppua tartte kuvitella), riippumatta siitä että sellaista miestä ei ole olemassakaan joka minusta pitäisi. Mielihalut syntyvät aivoissa, ei omassa ulkonäössä.

T. Ruma nainen

Vierailija
68/79 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa löytäisi perinteisen, meikaamattoman naisen jota ei feminismi ole pilannut... Sellainen.

Kerrankin ajattelin että tärppäis, mutta en kannata naisten sortoa. :/

Vierailija
69/79 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä tyylitelty tukka ja siro. Naiselliset ilmeet ja eleet. Siinä on jo ainakin 50% kasassa. Loput luonteessa, joka hyväksyy naisen naisena ja miehen miehenä. Arvostaa läheisyyttä eikä ole tuuliajolla itsensä kanssa.

Vierailija
70/79 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdoton edellytys on ettei ole av. palstamamma.

Tämä.

Olen tämän takia ollut jo avioeron partaalla, mennyt tinderiin ja kirjoittanut bion. "Vaimoani kiinnostaa iltaisin enemmän vauva.fi sivusto kuin oma suihkun raikas hyvältä tuoksuva, monta kertaa päivässä haluava miehensä... Sain tuolla paljon paljon naisia, kiusaus oli kova, petin ja kova morkkis vielä. Tämä palsta on niin syvältä...

Palsta on syvältä, kun sinä olet uskoton? 🤨

Vierailija
71/79 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaile ja perustele luonnetta, tyyliä, ja ulkonäköä.

Siveä, empaattinen (tiettyyn rajaan saakka) ja perinteisiin normeihin taipuva..ts. normaali..käyttää hameita ja pitää naisellista tyylistä..muodokas ja saa olla vauvalihaakin, tai oikeastaan pitää hieman ollakin🙄

mies53v

Vierailija
72/79 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellisestä en tiedä, mutta mulle täydellinen nainen voisi olla 35-44-vuotias yhden tai kahden lapsen äiti, joka ei halua lisää lapsia. Viihtyy kotona ja luonnossa ja elää aktiivisesti ja terveellisesti. Ehdottomasti tupakoimaton. Iloinen ja pitää nauramisesta. Tykkää Fingeporista ja mun kömpelöistä sanaleikeistä sekä joskus sopivan kaksimielinen kuitenkaan olematta rivo. Empaattinen ja hyvä kuuntelija eikä näe mun hyväntahtoisuutta heikkoutena. Suhtautuu parisuhteessa kuten minäkin niin, että jos meillä on joku ongelma, niin me ollaan yhdessä sitä ongelmaa vastaan eikä toisiamme vastaan. Arvostaa perhettä ja pitkäaikaisia suhteita eikä ole kyyninen rakkautta kohtaan. Uskollinen. Näyttää tunteensa ja haluaa olla tasa-arvoinen yksilö mun rinnalla.

Naisella on omia ystäviä ja harrastuksia, mutta halutaan viettää aikaa myös yhdessä, koska sillä tavalla luodaan henkinen yhteys ja pidetään sitä yllä. Nautitaan luonnosta retkeillen ja ehkä kalastellen. Arkisin liikutaan, kokkaillaan ja katsotaan leffoja sekä joskus käydään keikalla tai näyttelyssä.

Ulkoisesti nainen voisi olla 155-169cm pitkä ja kroppa jostain siron ja hieman pehmeän väliltä. Hiusten pituudella ja värillä ei väliä. Kauniit silmät ja sellainen katse mihin jää jumiin. Tyyliltään tarkoituksenmukainen. Pukeutuu töihin siististi, mutta ei vierasta tuulipukuakaan silloin, kun on sen paikka. Ei edusta mitään näkyvää räväkkää tyylisuuntausta kuten gootti, rokkari tai fiftari tms. Meikkaa vähän.

Tykkää koskea ja tulla kosketuksi sillä tavalla, miten mä kosken eli hipsutellen ja silitellen. Syttyy niskaan suutelusta. On kiihkeä rakastelija ja hänestä osaa lukea, mistä hän tykkää. Tykkää suuseksistä ja on joskus spontaani siinä. Tekee myös muutenkin aloitteita.

M44

Vierailija
73/79 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yök! Kissoja. 🤮

Kissat best!

Vierailija
74/79 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kertoa, koska pahoitan niiden mielen jotka ei ole sellaisia.

Vierailija
75/79 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei ole kiroileva, tyhmä läski. 👌

Vierailija
76/79 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskollinen ja luotettava.

Vierailija
77/79 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan ei ole kiroileva, tyhmä läski. 👌

Eikä laiska Juoppo.

Vierailija
78/79 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M25

Ootko nähny Kimin nykyisen hoidon? 

Vierailija
79/79 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevä emäntä, pyöreä pylly ja isot rinnat, kapea uuma, pitkä paksu tukka, nätit kasvot, iloinen ja sosiaalinen, ahkera, hyvin toimeentuleva. Ymmärtää paikkansa naisena, huumorintajuinen, ei nalkuta. Elänyt siveellisesti, ei yhden yön juttuja. Tykkää luonnosta, eläimistä, lapsista ja retkeilystä.

Näistä lähdetään liikkeelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi