Ei v***u mikä morkkis!!!
Laittakaahan omia kännisekoiluja ja darramorkkiksia jakoon. Itse pussailin eilen jonkun 45v miehen kanssa (olen 21) ja yökerhossa tanssin "seksikkäästi" näyttäen tissejäkin välillä. Lensin pihalle ja menin taksilla kotiin. Ei mitään muistikuvia. Aamulla heräsin omasta oksennuksestani asuntoni edestä. Helpottaakohan tämä olo ikinä...
Kommentit (32)
Todellakin on tullut töppäiltyä kännipäissäni. Useimmiten vain sanaillut kärkeviä tai tuulettanut liian avoimin mielin suhteessa muihin ihmisiin. Toisaalta morkkiksessa sitä näkee aina itsensä jotenkin valokeilassa. Eihän kukaan muu ole nähnyt sinua siinä valossa kuin sinä tse seuraavana päivää.
Pahin morkkis on kestänyt melkein kymmenen vuotta, koska menin panemaan ystäväni sulhasta heidän häidensä aattona. Sikakännissä ja yllytettynä ja oli siinä muitakin osallisina mutta välit meni täysin, osittain muisti, josta syystä selittelin niin pahasti itseni pussiin. Mulla kesti tooooosi kauan tajuta että mun humalatilat on vaan pahenevia, enkä osaa pitää mitään kontrollia käyttäytymisessäni kännissä. Olen siis ihan ellunkanat ja vastuuton paska heti kun alan ottamaan. Onneksi olen tajunnut, että se, millainen olen kännissä, ei ole se, millainen olen itsenäni, ja olen jättänyt alkoholin käytön kokonaan kontrolloituihin kotioloihin. Eli juon vain yksin kotona jos on pakko (n. kolme kertaa vuodessa), en koskaan ihmisten ilmoilla. Niin voin säilyttää itsetuntoni eikä kaikki aika mene potemiseen.
Onhan sitä tullut koettua kaikenlaista hauskaakin, koska usein känniset oivallukseni olivat hulvattomia. Mutta ne pari kertaa kun meni liian överiksi ovat kyllä iskeneet kovaa itsetunnolle. Hauskimpia ovat eräänlaiset deliriumkännit, joissa olen suvereenisti omaksunut esim. arabinaisen roolin ja sönköttänyt arabiaa kaikille vastaantuleville, sulautunut venäläismafiaporukoihin, leikkinyt tosissani salapoliisia ja tutkinut rikosvyyhtejä kapakoissa (siis puhunut todella sekavia ja kuulustellut ihmisiä). Tai ne kerrat kun olen vain tanssahdellut ruusu poikittain suussa, ollut kaikkien kaveri, halunnut asua kaikkien kotona ja ylellisesti huumannut kaikki rakkaudellani, kunnes tuntenut oloni tylsäksi ja vain lähtenyt menemään yllytettyäni ensin muut ihmiset huumaan.
Onneksi nykyisin voin olla varma etten ole sössinyt mitään kun herään. Ennen heräämiset oli aina sitä että piti palautella mieliin missä on ollut, mitä tehnyt, kenen kanssa, ei saatana, voi helvetti, silmät kiinni, uusia muistikuvia, ai kauhee. Ei siis tosiaankaan mitään laatunaisen toimintaa. Toisaalta en ole ikinä konsaan ollut sen perään, vaan elämisen, elämysten ja elämänihmettelyn perään. Että miten täällä oikein ollaan. Olen tosi sosiaalinen ihminen, ja humalatila usein on auttanut siinä että voin ja saan ottaa kontaktia kehen tahansa, koska känni. Nyt olen opetellut tietoisesti että kyllä minä saan ottaa kontkatia kehen tahansa ihan ilmankin känniä. Se helpottaa.
Puna nousee vieläkin poskille, kun muistelee omia mokiaan. Sekoiluja on paljon ja vieläkään ei pysty niitä kertomaan muualla kuin AA:ssa- Viimeisen kännin yhteydessä törmäsin lattialistaan seurauksella, että puoli naamaa oli pitkään mustana. Aamulla katselin itseäni peilistä ja lupasin, että jos asia on yhtään itsestä kiinni niin tämä ei tule toistumaan ikinä. Aikaa tuosta on kulunut n. 12 vuotta :)
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 01:42"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 01:22"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 20:50"]
Vaikea auttaa, kun en ole koskaan harrastanut tuollaista likaisen lutkan totaalinen pohjanoteeraus -tyylistä biletystä. Tyyliä nainen, tyyliä, sitä ei siis todellakaan kaikilla naisilla ole. :)
[/quote]
Komppaan täysillä. Mikään ei ole niin vastenmielistä kuin känninen nainen. Tai no, sanotaan että mikään ei tee naista yhtä vastenmieliseksi kuin tolkuton humala.
[/quote]
Sama pätee miehiin.
[/quote]
Kuka sitä kysyi?
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 03:44"]
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 01:42"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 01:22"] [quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 20:50"] Vaikea auttaa, kun en ole koskaan harrastanut tuollaista likaisen lutkan totaalinen pohjanoteeraus -tyylistä biletystä. Tyyliä nainen, tyyliä, sitä ei siis todellakaan kaikilla naisilla ole. :) [/quote] Komppaan täysillä. Mikään ei ole niin vastenmielistä kuin känninen nainen. Tai no, sanotaan että mikään ei tee naista yhtä vastenmieliseksi kuin tolkuton humala. [/quote] Sama pätee miehiin. [/quote] Kuka sitä kysyi?
[/quote]
Minä kysyin. Jotakin valittamista?
ihan oikeasti mun tekee pahaa lukea näitä aloituksia! en nyt pidä mitään moraalisaarnaa, enkä ole kukkahattutäti vaikka melkein viiskymppinen nainen olenkin. mutta naisten puolesta hävettää, naisista tullut pahempia humalaisia kuin miehet on. alkoholia otetaan usein ja vedetään räkäkännit, että rentoudutaan. eikä tämä nyt koske pelkästään nuoria naisia.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 20:57"]Miksi alkoholi saa nuoret naiset aina kiinnostumaan reilusti vanhemmista miehistä? Eikös alkoholi vain poista estot.
[/quote]
Olisiko niin että ne vanhat äijät ovat vain oppineet käyttämään noita tilanteita hyväkseen.
Mulla on niin järkyttävä morkkis, ikinä ollu tällästä. Join eilen hirveet kännit töiden jälkeen työkavereitten kanssa. join niin paljon että muisti meni osaks ja jäin baariin yksin ja tapasin siellä yhen jätkän. Mentiin mun luokse, nussittiin ilman kumia, sitten mulle selvis että tällä miehellä on tyttökaveri ja sanoin että painu vittuun. Jätkä soitti tyttökaverinsa hakemaan :D wtf? Valehteli olevansa jonkun pekan luona. Just kävin tautitesteissä eikä ollu tauteja, ja nyt taas uus vainoaminen, kun panee menemään randomeja ilman kumia. Kuinka voin olla niin vitun tyhmä. Ei luoja tätä ahistuksen ja morkkiksen määrää. Pillukin kipeenä siitä järkystä jyystöstä.
horatsu kirjoitti:
Mulla on niin järkyttävä morkkis, ikinä ollu tällästä. Join eilen hirveet kännit töiden jälkeen työkavereitten kanssa. join niin paljon että muisti meni osaks ja jäin baariin yksin ja tapasin siellä yhen jätkän. Mentiin mun luokse, nussittiin ilman kumia, sitten mulle selvis että tällä miehellä on tyttökaveri ja sanoin että painu vittuun. Jätkä soitti tyttökaverinsa hakemaan :D wtf? Valehteli olevansa jonkun pekan luona. Just kävin tautitesteissä eikä ollu tauteja, ja nyt taas uus vainoaminen, kun panee menemään randomeja ilman kumia. Kuinka voin olla niin vitun tyhmä. Ei luoja tätä ahistuksen ja morkkiksen määrää. Pillukin kipeenä siitä järkystä jyystöstä.
Törkee jätkä, käsittämätömän röyhkee! Muistaks vielä sen nimen? Jätä tyttökaverille viesti.
Huhhuh.
En yleensä tee mitään ihmeellistä juotuani, mutta kerran olin jutellut erään miehen kanssa koko illan ja hän vihjaili seksistä. En itse halunnut sellaista tuntemattoman kanssa, mutta jotenkin päädyin ottamaan suihin pienen hetken (10 sekuntia) ajan, kunnes tajusin että kännissä ei pitäisi sortua asioihin, joita ei tekisi muuten.
Miehen numero mulle jäi ja hän otti yhteyttäkin myöhemmin, mutta hävetti liikaa että olisin halunnut olla tekemisissä.
Itse heräsin tänä aamuna exän vierestä. Sitten rupes pikku pätkissä tulemaan muistikuvia edellisestä illasta..seksiä ainakin tuli harrastettua :D elämäni hirveimmän krapulankin koin. Vieläkin todella hutera olo. Tuli eilen möläytettyä ihan kauheita asioita ihmisille ja valehdeltua niin että korvat heiluu.. Morkkis on todella paha :D