Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei v***u mikä morkkis!!!

Vierailija
28.02.2015 |

Laittakaahan omia kännisekoiluja ja darramorkkiksia jakoon. Itse pussailin eilen jonkun 45v miehen kanssa (olen 21) ja yökerhossa tanssin "seksikkäästi" näyttäen tissejäkin välillä. Lensin pihalle ja menin taksilla kotiin. Ei mitään muistikuvia. Aamulla heräsin omasta oksennuksestani asuntoni edestä. Helpottaakohan tämä olo ikinä...

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demoni syö ihmisen sisältä osittain elävältä ja aiheuttaa sairauksia.

Vierailija
2/32 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 20:46"]

Laittakaahan omia kännisekoiluja ja darramorkkiksia jakoon. Itse pussailin eilen jonkun 45v miehen kanssa (olen 21) ja yökerhossa tanssin "seksikkäästi" näyttäen tissejäkin välillä. Lensin pihalle ja menin taksilla kotiin. Ei mitään muistikuvia. Aamulla heräsin omasta oksennuksestani asuntoni edestä. Helpottaakohan tämä olo ikinä...

[/quote]

Kommenttisi vie Helvettiin. Joka kerta kun kommentoit sinuun tulee sisään demoni. Demoni syö aivosi sisältä, jotka ovat jo kuolleet, ja aiheuttaa loppumattoman krapulan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 06:01"]

[/quote]

Kommenttisi vie Helvettiin. Joka kerta kun kommentoit sinuun tulee sisään demoni. Demoni syö aivosi sisältä, jotka ovat jo kuolleet, ja aiheuttaa loppumattoman krapulan.

[/quote]

Vierailija
4/32 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks just joku toinen teini pussannu jotain vanhaa äijää baari-illan päätteeks?

Vierailija
5/32 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä, Ap! Tää on vain elämää, ja sitä sattuu yhdelle sun toiselle. Kyllä mäkin nuorempana töppäilin, mutta onneksi ei ole enää vuosikymmeniin sattunut. Linkitän tähän yhden ketjun. Varsinkin toi vastaaja nro 3 on todella hulvattomasti töpännyt, sun toiminta ei ole mitään siihen verrattuna ;)

http://www.vauva.fi/keskustelu/3871702/ketju/pahimmat_ja_noloimmat_kannisekoilut

Vierailija
6/32 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 06:10"]

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 06:01"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Vierailija
7/32 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea auttaa, kun en ole koskaan harrastanut tuollaista likaisen lutkan totaalinen pohjanoteeraus -tyylistä biletystä. Tyyliä nainen, tyyliä, sitä ei siis todellakaan kaikilla naisilla ole. :)

Vierailija
8/32 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahaha!!!

Vierailija
9/32 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 20:46"]Laittakaahan omia kännisekoiluja ja darramorkkiksia jakoon. Itse pussailin eilen jonkun 45v miehen kanssa (olen 21) ja yökerhossa tanssin "seksikkäästi" näyttäen tissejäkin välillä. Lensin pihalle ja menin taksilla kotiin. Ei mitään muistikuvia. Aamulla heräsin omasta oksennuksestani asuntoni edestä. Helpottaakohan tämä olo ikinä...
[/quote]
minkälaiset tissit neidillä on? Ei minua ainakaan häirittse jos joku haluaa rintojaan näytellä.
ilmeisesti asut kerrostalossa,ok tai rivarissa olisit paleltunut kuoliaaksi.
t.mies39v

Vierailija
10/32 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen samanlainen kännissä kun 13. En voi nykyään enää juoda kun en tiedä pystynkö lopettamaan ajoissa. Olen niin monesti potenut morkkista parikin viikkoa juomisen jälkeen. Mulla siis käytös muuttuu aivan totaalisesti. Puhun myös todella sekavia ja myös itse uskon niihin juttuihini. Olen uskonut kuuluvani rikollisjengiin/ mafiaan yms.
Paljastellut itseäni, riehunut pienestäkin syystä ja haastanut riitaa. Olen kuin psykoosissa. Onneksi olen tajunnut sen nyt 30:senä ettei viina todellakaan sovi minulle ja jättänyt sen kokonaan. Alkoholi käy liikaa mun mielenterveyden päälle :(

Vierailija
11/32 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista röörit. Luultavasti useampikin kairannut noin anteliasta tapausta.

Vierailija
12/32 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä onnellisia. Mullakun ei känni vaikuta käyttäytymiseen. Maailmassa ei niin paljon viinaa olekaan että muisti menisi saatika estot häviäisi. Tosin sammun aika vähästä. Liian vähän ei vie estoja, liian paljon aiheuttaa sammumisen. Ja muistan aina kaiken. En koskaan oo ymmärtänyt ihmisiä, jotka eivät osaa kontrolloida itseään humalassa.

Vierailija
13/32 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alkoholi saa nuoret naiset aina kiinnostumaan reilusti vanhemmista miehistä? Eikös alkoholi vain poista estot.

Vierailija
14/32 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli toinenkin huippu ketju missä oli näitä kännisekoiluja. Otsikossa oli sana "darra". En vain löytänyt sitä haulla, mutta kannattaa ap lukea ainakin tuo jo linkitetty ketju niin huomaat että sun sekoilus on vaan lastenleikkiä :D

Vierailija
15/32 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään mitään??

Vierailija
16/32 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aina voisi olla asiat huonommin ja ehkä näistä kännitöppäilyistä jotakin oppii. Tärkeintä on nyt se, että sä olet kunnossa ja kyllä se moraalikrapulakin ajan kanssa hellittää.

Jaetaan vielä loppuun yksi omista typeryyksistäni. Hermostuksissani join oikein kaksin käsin viinaa, että uskaltaisin edes jutella ihmisten kanssa. Kuinka ollakaan olin aivan totaalisen naamat jo 23 aikaan. Jotenkin sain vielä hoiperreltua lähimpään teinihelvettikapakkaan vain tilatakseni oluen ja kustakseni housuuni. Tämän lisäksi kuvittelin olevani jotenkin hurjan tyrmäävän ja seksikkään näköinen siinä tuhannen humalassa tanssilattialla kiemurrellessani. Huooh mitä touhua :p

Vierailija
17/32 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan perusbaari-illalta:D. hauskaa tais olla siis. Älä turhaan pode morkkista.

Vierailija
18/32 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 20:57"]

Miksi alkoholi saa nuoret naiset aina kiinnostumaan reilusti vanhemmista miehistä? Eikös alkoholi vain poista estot.

[/quote] Pah, mulla se ainakin muuttaa ihan koko persoonan.

Vierailija
19/32 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 20:50"]

Vaikea auttaa, kun en ole koskaan harrastanut tuollaista likaisen lutkan totaalinen pohjanoteeraus -tyylistä biletystä. Tyyliä nainen, tyyliä, sitä ei siis todellakaan kaikilla naisilla ole. :)

[/quote]

Komppaan täysillä. Mikään ei ole niin vastenmielistä kuin känninen nainen. Tai no, sanotaan että mikään ei tee naista yhtä vastenmieliseksi kuin tolkuton humala.

Vierailija
20/32 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 01:22"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 20:50"]

[/quote]

Komppaan täysillä. Mikään ei ole niin vastenmielistä kuin känninen nainen. Tai no, sanotaan että mikään ei tee naista yhtä vastenmieliseksi kuin tolkuton humala.

[/quote]

Sama pätee miehiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän