Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävimmät äänet kerros -ja rivitalossa

Vierailija
01.12.2021 |

Omasta mielestä yölliset bileet, yöllinen kova puhe, koiran räksytys, kantapää tömistely.

Yläkertaani muutti 20 vuotias nuori mies, joka hyppii ja tömistelee niin että kuuluu 2krs jossa asun. Tämä mies asuu 4krs ja kuulen hänen kovan puheenkin jota hän harrastaa yöllä kavereiden kanssa. Ihan kauheeta. Ja aina alkaa yöllä klo 22 alk. tämä mekastus jota kestää puolille öin.

No, alakerrassa myös asuu samanikäinen nuori mies, joka myös puhuu huutamalla yöllä ja samanlailla elämä alkaa hänellä klo 22 alk. Muutama viikko sitten oli hänellä bileet ja valvoin hänen takia klo 03:30 asti. "Kiva" elää naapureiden aikataulujen mukaan. Ja tosi "kiva" mennä sitten muutaman tunnin unilla töihin, ja samaan aikaan nämä kalja jonnet makaa krapulassa, joiden elämisen minä maksan veronmaksajana.

Asuntoilmoitu laitettu nettiin, jossa etsin vuokrattavaa erillistaloa tai omakotitaloa. Riittää 10 vuoden jälkeen yhteisasuminen. Iän karttuessa, ei jaksa enään kuunnella teinibileitä, eikä minun mielestäni tarvitse elää naapureiden aikatalujen mukaan. Heh heh, lapsena vanhemmat päätti nukkumaan menoajan, nyt 30 vuotiaana naapurit. Luulisi, että aikuinen ihminen saisi itse päättää nukkumaan menoajat. Näin se menee, että itse joutuu muuten hyvästä asunnosta muuttamaan, jossa olen asunut monta vuotta mutta en jaksa enään koko aikaa miettiä, että koska on taas naapurissa bileet, ja pelätä omassa kodissa kun nämä vetää viinaa ja mölisee yöt läpeensä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi