Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisia vähättelevä ja alentava läheinen?

Vierailija
01.12.2021 |

Miksi ihminen haluaa vähätellä ja alentaa tosia ihmisiä ja nostaa itseään ja omaa perhettä, vaikka hänellä ei ole edes oikeutta/enempää tekoja siihen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikko itsetunto.

Vierailija
2/6 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä kompensoidaan omaa epävarmuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikko itsetunto.

Ei aina. Osalla on tosi vaikeaa sadistista ja narsistista problematiikkaa. Toisen alentaminen itsensä ylentämisellä ja häpäiseminen tuottavat nautintoa. Tälle on toinenkin nimitys - se on pahuus.

Vierailija
4/6 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa elämässäni on tällaisia ihmisiä löytynyt kun olen saanut jotain, mitä he eivät. Minut on haukuttu ja yritetty sabotoida niin työni kuin suhteeni. Lopulta välit näihin ihmisiin ovat menneet kokonaan. Ja hyvä niin. Ympärilläni on ollut vääriä ihmisiä.

Kyseessä ei kuitenkaan ole ollut tilanteita, joissa olisin petturuudella tai kieroilulla saanut mitään, vaikka niinkin on väitetty ja minua koitettu sillä mustamaalata. Luulen, että se on heidän omaa huonommuuden tunnetta, joka henkilöityy siihen, joka tuon tunteen aiheuttaa.

Vierailija
5/6 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistinen ominaisuus. Katsoo olevansa oikeutettu tekemään niin, koska hähän on oikeassa.

Vierailija
6/6 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata vaivata päätään 9kysymällä miksi joku toimii ikävästi läheisiään kohtaan.

Se pohtiminen on loputon suo, johon kyllä uppoaa.

On parempi ottaa etäisyyttö, huolehtia omasta jaksamisesta ja niistä läheisistä, jotka oikeasti ovat läheisiä.

Läheinen ei kiusaa, alista, käyttydy huonosti jatkuvasti.

Lisäksi tälläisen ihmisen läheisyydessä omaan elämään ja käytökseen voi tulla ongelmia ja ikävyyksiä. Jatkuva stressi tuo todella paljon ongelmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi