Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Thomas Markle: Ihan samoin Dorialta kysyttiin minkävärinen lapsestamme tulee!

Vierailija
01.12.2021 |

Että oli ihan naurettavaa yrittää syyllistää samasta kysymyksestä Britannian kuninkaallisia. Se on normaali kysymys.

Rasismi on taas väärin.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan totta, mitä Trump sanoo. Ajattelen noin itsekin.

He said: 'I'm not a fan of hers. I wasn't from day one. I think Harry has been used horribly and I think some day he will regret it. I think Harry's been used and been used terribly. I think it's ruined his relationship with his family, and it hurts the Queen.'

Vierailija
2/19 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika normaalia on tuollainen arvuuttelu. Minkähän värinen iho tulee? Tuleeko punaiset hiukset? Hörökorvat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me itsekin pohdimme puoliksi mustan poikaystäväni kanssa joskus aikonaan kun pohdimme jos joku päivä saisimme lapsia. Ihan normaalia.

Emme enää ole yhdessä, ei nyt tuon r*sistisen mietinnän takia😁

Vierailija
4/19 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika normaalia on tuollainen arvuuttelu. Minkähän värinen iho tulee? Tuleeko punaiset hiukset? Hörökorvat?

Suorat vai kinkyt hiukset?

Vierailija
5/19 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tätä keskustelua ei käyty, se piti keksiä, koska se myy loputtomasti amerikkalaiseen yleisöön. Meghanin PR-koneisto kyllä tietää mistä naruista vetää.

Vierailija
6/19 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen normaali ihminen miettii, mitä lapsi perii isältään, ja mitä äidiltään, monet jopa mitä isovanhemmiltaan. Meghan olis varmaan ollut tyytyväinen, jos Charles olisi miettinyt, periikö lapsi Meghanin kierouden, Harryn tyhmyyden vai hänen älynsä.

Vierailija
7/19 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tansanialainen kaveri, jolla on skotlantilainen mies. Tansanian suku kovasti kiinnostunut lasten ihosta ja hiuksista. Yksi täti jopa sanoi, että toivottavasti tytölle ei tule eurooppalaisia viivahuulia.

Näin päin varmaan sallitumpaa, yllättäen.

Vierailija
8/19 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista ei ole ikinä tapahtunut, vaan kyseessä on Mehganin valehtelu.

Vierailija
9/19 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tätä keskustelua ei käyty, se piti keksiä, koska se myy loputtomasti amerikkalaiseen yleisöön. Meghanin PR-koneisto kyllä tietää mistä naruista vetää.

Varsinkin kun tää tarina on taas ihan erilainen kuin se jonka Harry kertoi ja se jonka Meghan kertoi. Hehän puhui keskenään ristiin jo siinä Oprahin haastattelussakin.

Vierailija
10/19 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan, kun minä odotin esikoistamme, mun äiti pohti olisiko lapsellamme ruskeat silmät. Ja aattele, siinä ei ollut mitään rasismia, vaan hänellä oli itsellään ruskeat silmät, mulla ja lapsen isällä vaaleat. En tajunnut loukkaantua, voiko vielä näin jälkikäteen? 20v myöhemmin?

Vierailija
11/19 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt on vain tyypillistä Meghania. Hajota ja hallitse. Nyt on Harry saatu pois kotimaastaan ja edelleen koettaa nainen rahastaa monarkialla, vaikka se oli niin kamalaa aikaa. Dutsessi pitää kuitenkin saada olla ja ihan varmasti ylpeilee, kun lapset ovat kuningattaren jälkeläisiä. Yksi pahimpia opportunisteja ikinä.

Harryn heräämistä odotellessa. En usko että mies vanhetessaan jaksaa ja haluaa pyöriä parrasvaloissa kieputeltavana, kun on jo kaiken sen kokenut ja syntyjään aivan toisenlaisesta ympäristöstä. On metsästänyt linnan mailla, ja äitinsä perintönä arvostaa köyhiä ihmisiä ja kulkenut hänen  jalanjäljissään. Tämä ei nyt ole sitä, vaan ökypröystäilyä vaikka samalla käydään Afrikan köyhiä moikkaamassa tippa linssissä. Tekopyhää.

Tai sitten on Harrykin vain näytellyt sujuvasti. Trumpilta yksi järkevä kannanotto!

Vierailija
12/19 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan, kun minä odotin esikoistamme, mun äiti pohti olisiko lapsellamme ruskeat silmät. Ja aattele, siinä ei ollut mitään rasismia, vaan hänellä oli itsellään ruskeat silmät, mulla ja lapsen isällä vaaleat. En tajunnut loukkaantua, voiko vielä näin jälkikäteen? 20v myöhemmin?

Uhriutuminen somessa ja terapiaan.

Vierailija
13/19 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö joku luottaa tuon katkeran äijän puheisiin?

Vierailija
14/19 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on tuon hölmöläisten kuningattaren isä. Ihan fiksu menestynyt ihminen.

Vierailija
15/19 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiksu ja menestynyt? Joopa joo. Siinä perheessä tosiaan tytär tulee isäänsä, yhtä huomionkipeitä valehtelijoita kumpikin.

Vierailija
16/19 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata sekaantua itseään tyhmempiin. Nyt kärsii koko loppuelämänsä.

Vierailija
17/19 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan nykyaikana voidaan loukkaantua siitä, että pohditaan mitä piirteitä syntymätön lapsi mahtaa vanhemmiltaan periä.

Vierailija
18/19 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thomas markle on sivistymätön moukka, joka mollaa ja nollaa omaa tytärtään minkä ehtii.

Tekee tiliä sillä, että julkisesti nolaa oman lapsensa.

Kehtaa vielä sanoa, että he ovat minulle velkaa. Mitä ihmeen velkaa?

Vierailija
19/19 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää, että rasismikortti tungetaan joka paikkaan, vaikka väkisin. En ole pitänyt hirveä tuota ihon värin arvuuttelua, Meghan teki ärpäsestä härkäsen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi