Mä vannon...ja vannon... ja VANNON...
Kommentit (19)
Teepä tuosta runo tai laulunsanat. Alkoi lupaavasti.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 16:55"]
huomenna sekoiluni päättyy.
[/quote]
Mä kans! Se on loppu nyt! :)
...ai ei nyt ollutkaan uusivuosi.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 16:56"]Hyvä. T.siltsu
[/quote]
Kiitti!
Rakas onnea matkaan, sinä ansaitset kultaa <3
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 16:56"]Vannomatta paras.
[/quote]
AAAA. Cheek, aha, jea, aha, Cheek!! Mä oon vannomatta paras, panettamatta varas, HÄ?! siis pidä varas, AAA! Mul on tyylii, stailii, stylee ja kaikkee menis liikaa aikaa jos lähtis luettelee, AAA!! Mul on kotona teevee, pöytä ja katto ja kaikki naiset mua ihaillen kattoo, AAA!! Vannomatta paras, siis pidä varas, niinku rahas, tai sillee, u know, aha, jee, CHEEK!!!
Cheek - Vannomatta paras, vuoden 2017 hittibiisi
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 17:05"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 16:56"]Vannomatta paras.
[/quote]
AAAA. Cheek, aha, jea, aha, Cheek!! Mä oon vannomatta paras, panettamatta varas, HÄ?! siis pidä varas, AAA! Mul on tyylii, stailii, stylee ja kaikkee menis liikaa aikaa jos lähtis luettelee, AAA!! Mul on kotona teevee, pöytä ja katto ja kaikki naiset mua ihaillen kattoo, AAA!! Vannomatta paras, siis pidä varas, niinku rahas, tai sillee, u know, aha, jee, CHEEK!!!
[/quote]
hei tää in hyvä!hittimatskua..
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 17:46"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 17:05"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 16:56"]Vannomatta paras.
[/quote]
[/quote]
hei tää in hyvä!hittimatskua..
[/quote]
Kiitos!! Se oli minun tuotokseni *ylpeänaama.jpg* - AP
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 16:58"]Ja jätät meidät?
[/quote]
Joo!
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 17:02"]Rakas onnea matkaan, sinä ansaitset kultaa <3
[/quote]
Mutta hopea on kauniimpaa!
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 17:05"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 16:56"]Vannomatta paras. [/quote] AAAA. Cheek, aha, jea, aha, Cheek!! Mä oon vannomatta paras, panettamatta varas, HÄ?! siis pidä varas, AAA! Mul on tyylii, stailii, stylee ja kaikkee menis liikaa aikaa jos lähtis luettelee, AAA!! Mul on kotona teevee, pöytä ja katto ja kaikki naiset mua ihaillen kattoo, AAA!! Vannomatta paras, siis pidä varas, niinku rahas, tai sillee, u know, aha, jee, CHEEK!!! Cheek - Vannomatta paras, vuoden 2017 hittibiisi
[/quote]
Tää oli loistava! Nauroin ääneen:D
T: laulunsanoja ehdottanut no:3
Iso Kirjakin sen sanoo: Älä vanno! Kun myönnät sano kyllä, kun kiellät sano ei.
Rakas onnea matkaan.
Minä nurkassa vatkaan.
Hei älä ikinä enää
yhdenkään ihmisen anna
sua niin kelvottomasti panna...
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 17:52"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 17:05"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 16:56"]Vannomatta paras. [/quote] AAAA. Cheek, aha, jea, aha, Cheek!! Mä oon vannomatta paras, panettamatta varas, HÄ?! siis pidä varas, AAA! Mul on tyylii, stailii, stylee ja kaikkee menis liikaa aikaa jos lähtis luettelee, AAA!! Mul on kotona teevee, pöytä ja katto ja kaikki naiset mua ihaillen kattoo, AAA!! Vannomatta paras, siis pidä varas, niinku rahas, tai sillee, u know, aha, jee, CHEEK!!! Cheek - Vannomatta paras, vuoden 2017 hittibiisi
[/quote]
Tää oli loistava! Nauroin ääneen:D
T: laulunsanoja ehdottanut no:3
[/quote]
xd t. Cheekin sanoittaja
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 18:01"]Rakas onnea matkaan.
Minä nurkassa vatkaan.
[/quote]
xd muna-sokerivaahtoako
?