Mitä teette tänään?
Itse en mitään ihmeellistä, mulla on seuraa kotona. Yks mies oli yötä mun luona.
Kommentit (20)
Miksi sä täällä roikut, jos sulla on vieras kylässä?
Olen kotona ja harmittelen sitä että meidän polkupyöristä oli rikottu renkaat ym rikottu enkä pääse mihinkään ja korjaus tulisi maksamaan niin paljon, ettei kannata. Neljäkymmentä vuotta eikä koskaan ennen ole pyörälle tehty ilkivaltaa eikä varastettu. Nyt oli varastossa lukittuna.
Vieras puhuu puhelimessa ja hoitaa asioitaan, kävi lisäksi kaupassa niin voin kirjoitella täällä. t.ap
Tän viikon 3x 12h työvuorot takana ja loppuviikko vapaata. Aattelin nukkua muutaman tunnin ja lähteä kaljalle baariin. Katellaan niitä työhommia sitten ma taas.
Samaa kuin muinakin päivinä eli en mitään.
Töissä, illalla kotiin.
Ruokailun jälkeen vien lapsen harrastukseen ja lapsen harrastusvuoron aikana käyn hakemassa saapuneita paketteja ja poikkean kirjastossa. Kotona kannan polttopuita, imuroin ja tiskaan.
Lasten mentyä nukkumaan katson vaimon kanssa TV:stä jotakin.
Vaimon mentyä nukkumaan menen vessaan tekemään "miesten tarpeet" ja sen jälkeen menen itsekin nukkumaan.
Teen etätöitä minkä jaksan. Tauoilla pesen pyykkiä, tiskiä ja teen ruokaa. Illalla lapsen harkkakyytiä ja shoppailemaan miehen kanssa. Koiralenkki myöhään.
Lumitöitä, yhdet tein juuri ja kun lisää tulee niin varmaan pitää vielä illemmallakin sipaista.
Erästä seminaaria kuuntelen tässä taustalla. Se loppuu yhdeltätoista ja silloin pitää keskittyä töihin. Lounastauon pidän joskus iltapäivällä. Töiden jälkeen koiran ulkoilutus ja sitten varmaan ihan vaan dekkarin kanssa sohvannurkkaan. Takkaan voisi laittaa tulen, on niin kylmä. Ehkä lasi punaviintä takkatulen ja dekkarin seuraksi. Sitten päivällinen ja klo 23 aikoihin nukkumaan. Sitä ennen vielä yksi koiran ulkoilutus.
Just hain 4 pulloa viinaa ja pari koppaa nelosolutta, kai just sunnuntaihin pärjää.
Vierailija kirjoitti:
Just hain 4 pulloa viinaa ja pari koppaa nelosolutta, kai just sunnuntaihin pärjää.
Tuohan se olisi käytännöllinen ratkaisu. Tulee vain niin järkyttäviä krapuloita ettei viitsi kaataa. Tämä on niin tylsää, hyvin tylsää. Oispa paja sallittua, huokaaauuus....
Kissa sylissä kirjoittelen. Teen etähommia. Lounas ja hommat jatkuu, muutama palaveri. Sitten taidan kevyesti dokailla illalla, jos jaksan. Talokin pitäs laittaa.
Opetusta 8h, sit lapset koirat, vaimo, siin jossai välis ruuat ja kaikki muut palat
Linnut on ruokittu tälle aamulle ja aamupala syöty. Eiliset pyykit jo siivoilin kaappeihin, vähän on silitettävää pinossa. Laitan ehkä joulumusiikkia silityksen ajaksi. Ruoaksi teen jonkunlaista aasialaista kanakeittoa. Kaunis aurinkoinen joulukuun eka päivä, mieli on iloinen.
Töiden jälkeen menen kaupungille kuluttamaan aikaa. Ehkä jotain joululahjoja ja käyn syömässä.
Siivoan, haen ruokakassin seurakunnalta ja käyn kaupassa. Yöksi töihin.
Vierailija kirjoitti:
Siivoan, haen ruokakassin seurakunnalta ja käyn kaupassa. Yöksi töihin.
Yöks! Töihin! :D
Suunnittelin opetuksen ja tein materiaalit. Odotan, että mies tulee vetämään mun kanssa lakanoita, että voin panna valtavan määrän puhdasta pyykkiä kaappeihin. Sitten yritän ehtiä koiran kanssa lenkille ja tehdä ruokaa. Sen jälkeen töihin. Illalla ratsastustunti.