Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jussi Halla-aho: Helsingin houkuttelevuus on heikko

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Hyvä jos vaihteeksi niinkin

Vierailija
42/45 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäi nyt vähän epäselväksi että olisiko siis Halla-ahosta hyvä asia jos Helsinkin olisi varattu asuinpaikkana vain varakkaille eikä siellä siis olisi sosiaalista kirjavuutta?

No Jusahan asuu itse Eirassa hyvällä alueella, eikä ole mikään kovin empaattinen kaveri, joten tämä lienee hänen unelmansa. Kannattajansa eivät vaan tajua, että Jusan ajattelussa heidät suljetaan keenereiden kanssa samaan ghettoon, kun Jusan kaltaiset saavat asua turvassa siellä paremmalla alueella.

Miksi ihmeessä m-muuttokriittisen pitäisi asua missään muualla kuin alueella, jossa on vähän m-muuttajia? Syy, miksi kantasuomalainen asuu m a m u -lähiössä on se, että ei ole varaa muuttaa muualle. Ihmetyttää edelleen sekin, miksi monikulttuurisuuden ihannoijat eivät itse asu Kontulassa tai Meri-Rastilassa, vaan niillä paremmilla alueilla. Halla-aho elää kuten saarnaa, mutta vihervasemmisto ei.

Persujen kannattajista hyvin iso osa elää itse Kelan tuilla tai on matalapalkkkaisia. Joo, osa ei ole mutta suuri osa on. Heille ei ole tilaa missään muualla kuin siellä samassa loukossa näiden tummahipiäisten kanssa. Siis Jusan ajattelun mukaan. Halla-ahon on helppo saarnata kun on rahaa, mutta ennen pitkää se herättää katkeruutta niissä omissakin. 

Oliko ihan tilastoja antaa väitteistäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihanaa jos Jussi saisi yksinvaltiuden 😍

Vierailija
44/45 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten takia ei tulisi mieleenkään muuttaa Helsinkiin, Vantaa ja Espoo mukaan lukien. Koen turvallisuustilanteen juurikin 10-20 -vuotiaille sietämättömän huonona verrattuna muuhun Suomeen, toki turpaansa voi saada missä vaan, mutta muualla ei sentään kuljeskele kymmenpäisiä joukkoja, jotka saa pisteitä omissa peleissään siitä, mitä vaaleamman nuoren ovat hakanneet. En halua altistaa lapsiani tuollaiselle moskalle, jossa teini on suojaton yksin liikkuessaan.

Rasismia on ihan oikeasti kaikenlaisiin suuntiin, vaikkei yhteiskunnan rakenteet sitä sinällään sisältäisi.

Tuskin oikeasti tiedät juuri mitään elämästä täällä. Näissä kaikissa kaupungeissa on lukemattomia todella rauhallisia alueita joissa voi kuljeskella kuin maalla. Olen itse asunut pääkaupunkiseudulla 50 vuotta ja kasvattanut lapseni täällä ja ikinä ei ole tarvinnut pelätä.  

Jos olet 50-vuotias, niin lapsesi ovat varmaan jo reilusti päälle parikymppisiä. Heidän lapsuutensa oli vielä ihan turvallista. Nyt on toisin.

En ole tuo äskeinen, mutta omat lapseni ovat nyt 11-14 -vuotiaita, enkä todellakaan koe turvattomuutta heidän puolestaan. Voin toki elää omassa kuplassani, mutta minun Helsinkiäni ei kyllä tästä ketjusta tunnista.

Ja tuo "piikki auki" -argumentointi on ehkä typerintä ikinä. Vuokrataso Helsingissä on toki korkea, ei sillä.

Vierailija
45/45 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi ihanaa jos Jussi saisi yksinvaltiuden 😍

Minä en anna sitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän