Taas myöhästyjä oli myöhässä
Sen tietää aina ennalta, mutta aina se ärsyttää yhtä paljon.
Kommentit (15)
Kannattaa aina lisätä se vähintään 5min sovittuun aikatauluun. Ei myöhästelijät opi ikinä olemaan ajoissa.
Ite annan kroonisille myöhästyjille joko muokatun tapaamisajan (oikeesti aikataulutettu meno osana tapaamista) tai menen itse suosiolla paikalle vähän myöhässä (ei niin ajasta riippuva tapaaminen).
Kannattaako ärsyyntyä asioista, joille et voi mitään?
Mikset siis jatkossa tule itse paikalle myöhässä? Jos haluat nähdä klo 15, sanot ajaksi myöhästyvälle 14.30 ja tulet itse 15.30. Sit ehkä olette samaan aikaan paikalla.
Mulla on myöhästelevä kaveri. Saatan sanoa että minulla on aikaa käydä kahvilla vaikka klo 14-15:30 ja sitten on muuta tekemistä.
Hän voi tulla myöhemmin mutta se on ajasta pois. Tapaamista ei enää venytetä myöhästymisen vuoksi. Enää en ala siihen että ensin odotan pitkään turhaan vaan se vähennetään ajasta.
Sama täällä itse en pääse aloittamaan työtä ennen kuin esimies saapuu, saapuu aina myöhässä vaikka kellokortti hänelläkin. Toki minun työaika raksuttaa kokoajan koska hänen moka mutta ei se siihen auta että työt ei liiku sen takia että niitä ei pääse tekemään. Inhoan tehotonta työskentelyä.
Vierailija kirjoitti:
meillä kun 2 henkilöä avaa paikat töissä ja työmäärä ja aika on mitoitettu kahdelle ja toinen on aina sen 15 minuuttia myöhässä siitä 30 minuutista ja yksin saa tehdä joka aamu hänenkin työt niin kyllä siitä ärsyyntyy
ei kehtaa työkaveri pomollekaan ilmiantaa kun ei ole sellaista selkään puukottajan luonnetta
Vierailija kirjoitti:
Mistä hän oli myöhässä?
En ole ap mutta kuulostaa työkaverilta. Meillä on myös töissä yksi muutenkin ärsyttävä työntekijä, joka on JOKA PÄIVÄ myöhässä vaikka ei edes tee täyttä päivää. Pitää itseään hyvänä työntekijänä, mutta me muute olemme hieman toista mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
meillä kun 2 henkilöä avaa paikat töissä ja työmäärä ja aika on mitoitettu kahdelle ja toinen on aina sen 15 minuuttia myöhässä siitä 30 minuutista ja yksin saa tehdä joka aamu hänenkin työt niin kyllä siitä ärsyyntyy
ei kehtaa työkaveri pomollekaan ilmiantaa kun ei ole sellaista selkään puukottajan luonnetta
Kun työkaveri saapuu, niin rupea istumaan. Sinun vuoro tehdä yksin työt, kun minä tein jo 15 min.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jos ne vaikuttavat omaan elämään.
Itselläni on tapana aloittaa asiat sovittuna aikana, vaikka joku olisi myöhässä. Toimii töissä ja vapaa-ajan tapaamisissa, joissa on useampi ihminen. Kahdenkeskeisissä tapaamisissa on sitten vähän ikävämpää, jos ei viitsi yksin lähteä tekemään sitä, mitä on sovittu.
Vierailija kirjoitti:
Tää.
Laske tai arvioi keskiarvo paljonko myöhästyjä on aina myöhässä, täähän yleensä heillä on se sama aika järkiään, ja sitten ilmesty itse paikalle saman verran myöhemmin sovitusta. Et joudu odottelemaan turhaa.
Jos kyse töistä niin koittaisin jotenkin tuoda esihenkilön tietoon. Esim esihenkilö paikalle joskus muutamia kertoja todistamaan myöhästyminen yllätyksenä jollain verukkeella, jos et kerta halua rollia.
Jotkut myöhästyy omista hautajaisistakin.