Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Cityterveys magneettikuvaus Kampissa

Vierailija
28.02.2015 |

Onko kukaan käynyt Kampin Cityterveyden magneettikuvauksessa? Nettisivuilla ei kerrota olosuhteista mitään, kun esim. Diacor kertoo, että kuvausputken sisähalkaisija on 70 cm, sinne saa kuulokkeet ja musiikkia ym. Pelkään, että halpakuvaamo Cityterveydessä on vanhanaikainen tosi ahdas ja meluisa putki, korvatulpat korviin ja sisään. Soittamaan ja kysymään ei enää pysty, kun kuvaus (lannerangan eli kokonaan sisään putkeen) on maanantai-aamuna klo 8.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinä et tietenkään tiedä, onko nuo olleet oikeasti eri sekvenssejä vai onko joku sarja uusittu vaikkapa liikeartefaktan takia tai siksi, että kuvaus on tullut liian korkealta tai matalalta ja otettu ns. paikkaussarja. Varjoaineella ei varmaan kuvattu, koska silloin tulee vähintään kaksi lisäsarjaa varjoaineen antamisen jälkeen (sag ja ax). Selässä on voitu ottaa toinen aksiaalisarja eri nikamatasolta, jos vaikkapa välilevypullistumia arvioidaan. Mutta toki hyvä jos on otettu riittävästi sarjoja ja niin kuin jo edellä sanottiin, joku perusselkä varmasti tulee kuvattua ihan hyvin. Sitten on eri asia kun ei olekaan perusselkä, esim. löytyy spinaalikanavasta kasvain, silloin ei ne perussarjat riitäkään. Siitähän tässä aikaisemmin jo valitettiin.

Vierailija
22/54 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cityterveydessä kuvataan hyvin - ja sekös kilpailijoita ja näemmä julkista puoltakin harmittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua harmittaa kuvata ja lausua niitä uudestaan ja antaa puutteellisista kuvauksista ja lausunnoista lisälausuntoja kun muutenkin on liikaa hommia. T. Julkisen puolen radiologi

Vierailija
24/54 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin neurologilta (Terveystalo) lähetettä magneettikuviin. Käski menemään Cityterveyteen kun itse joudun maksamaan, kuulemma ihan saman kuvan sais mitä julkisella ja radiologi on kokenut. Kävin ja olin erittäin tyytyväinen palveluun.

Vierailija
25/54 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin helmikuussa magneettitutkimuksessa, eikä ongelmia ollut. Kävin lauantaina tutkimuksessa ja maanantaina lausunto oli valmis. Koko hoito maksoi tarjouksessa 98 euroa. Käsittääkseni siellä voi maksaa vain kortilla. 

Vierailija
26/54 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuin kuvista, mutta tarkoitin kyllä noita kuvasarjoja. Tarkennan myös, että kyllä minulta otettiin jokin semmoinen kuvasarja mitä ei ennen ollut otettu. Katson yleensä uteliaisuuttani kuvat aina omalta kotikoneeltakin. Sekä lausunnossa oli maininta sakroiliitista tai jostain semmoisesta mikä oli näykynyt juurikin siinä kuvasarjassa mitä ennen ei ollut otettu. Näin ainakin ymmärsin asian. Seuraavalla viikolla lääkäriin selviää tarkemmin.

Vierailija
27/54 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiitollinen Cityterveydelle. Nyt myös huonommin toimeentulevilla on parempi mahdollisuus päästä mageettikuvaukseen. Kiitos Cityterveys.

Vierailija
28/54 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettävä erikoislääkäri antaa ohjeistuksen mitä kuvataan ja miten kuvataan. Tarvitaanko varjoainekuvausta vaiko ei. Helsingin magneetissa ei esimerkiksi niskan varjoainekuvaus ole mahdollista.

Vierailija
29/54 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 10:00"]Kävin olkapään magneettikuvauksessa maanantaina ja palvelu oli ystävällistä ja asioiminen helppoa ja nopeaa. Varjoainetta ei laitettu, kuulosuojaimet oli ja pää edellä putkeen. Eihän putken sisällä liiemmin tilaa ole, mutta onko muuallakaan? Meteli ei ollut kestämätön ja lausunto tuli samana päivänä. Itse olin tyytyväinen.
[/quote]
Magneettikuvauksessa ei varjoainetta edes käytetä...

Vierailija
30/54 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 09:12"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 10:00"]Kävin olkapään magneettikuvauksessa maanantaina ja palvelu oli ystävällistä ja asioiminen helppoa ja nopeaa. Varjoainetta ei laitettu, kuulosuojaimet oli ja pää edellä putkeen. Eihän putken sisällä liiemmin tilaa ole, mutta onko muuallakaan? Meteli ei ollut kestämätön ja lausunto tuli samana päivänä. Itse olin tyytyväinen. [/quote] Magneettikuvauksessa ei varjoainetta edes käytetä...

[/quote]

Mulla on käytetty joka kerta, samoin myös ct-kuvissa. Ainakin Jorvissa ja Lohjan sairaalassa näin. Cityterveydestä ei mitään kokemusta.

Vierailija
31/54 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuvaavat pari sataa euroa halvemmalla niin itse menisin vaikka ei musiikkia olisikaan tarjolla. Mutta eiköhän niillä hyvät pelit ja vehkeet ole. Firman perustaja ollut muistaakseni ennen Terveystalossa töissä/johdossa. Sama juttu kuin Onnibussilla - erittäin hyvä palvelu edulliseen hintaan kun erikoistutaan tiettyyn juttuun.

Vierailija
32/54 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekevät perustutkimuksia nopeasti ja halvalla. Mitään lisäsarjoja ei oteta, varjoainetta ei laiteta, radiologi lausuu kuvat etänä. Perusjutut selviää, kuten diskusprolapsit ja kulumat selässä, kasvaimet ym. harvinaisuudet taas joudutaan kuvaamaan uudestaan, kun niistä kolmesta perussarjasta ei saa riittävästi tietoa. Eli tekevät sellaista halpaa magneettiseulontaa.

Vierailija
33/54 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fysiatrini suositteli Cityterveyttä ja sanoi, että ainoa ero esim. Diacoriin, jossa fysiatrini itse työskentelee, on se, että kuvamatsku pitää itse tuoda hänelle, kun Diacorin kuvat hän saa suoraan koneelta. Kuvien laatu ei siis ollut kysymys, vaan se, onko potilasmukavuudessa eroja. Ap

Vierailija
34/54 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan tähän itse nyt kuvauksessa käytyäni. Musiikkia ei saanut, kuulosuojaimet kyllä, ääntä kuului muttei ollenkaan häiritsevästi. Silmälaput otin itse mukaan, joten en tiedä paljonko putkessa ympärilläni oli tilaa. Jalat edellä laitettiin putkeen.
Kuvien laadusta en siis vielä tiedä mitään, mutta kuvaustapahtuma oli musiikinkuuntelua lukuunottamatta varmaan ihan yhtä miellyttävä kuin kalliissakin paikoissa.

Vierailija
35/54 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään kokemuksia Cityterveyden tekemistä labra- ym. tutkimuksista? Meillä ainakin on vaikeaa saada työterveydestä lähetettä esim. kilpirauhaskokeisiin ja katsoin, että tuolla olisi suht edulliset hinnat teettää ne vaikka ilman lähetettäkin. Mutta mahtavatko tulokset olla 'laillisia'...

Vierailija
36/54 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 15:23"]Tekevät perustutkimuksia nopeasti ja halvalla. Mitään lisäsarjoja ei oteta, varjoainetta ei laiteta, radiologi lausuu kuvat etänä. Perusjutut selviää, kuten diskusprolapsit ja kulumat selässä, kasvaimet ym. harvinaisuudet taas joudutaan kuvaamaan uudestaan, kun niistä kolmesta perussarjasta ei saa riittävästi tietoa. Eli tekevät sellaista halpaa magneettiseulontaa.
[/quote]

Juuri näin halvin ei todellakaan ole paras. Näissä tutkimuksissa en valitsisi todellaan halvinta.

Vierailija
37/54 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkapään magneettikuvaus kannattaa melkein poikkeuksetta tehdä niveleen laitettavan varjoaineen kanssa.Muuten jää näkemättä esim rustorepeämät !

Vierailija
38/54 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, katsohan heidän sivuiltaan hinnastoa. Täysin eri luokkaa, kuin yksityisillä lääkäriasemilla laboratorioissa. Cityterveys on ehkä hienointa, mitä on pitkään aikaan saatu aikaan tavallisen ihmisen terveydenhoitopuolella. Kaikki yrittävät vaan rahastaa, mutta nämä eivät. Ei tarvitse pienen ihmisen olla epätietoisuudessa laboratoriokokeiden hintojen vuoksi, jos jokin asia epäilyttää terveydessä.

Vierailija
39/54 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minulla on pelkästään hyvää sanottavaa magneettikuvauksesta Cityterveydessä. Sujuvaa ja ammattitaitoista toimintaa huokeaan hintaan. Kaikki meni nappiin.

Vierailija
40/54 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kommentoida tuota laajuus asiaa. Olen kuvauttanut magneetilla alaselkääni kolme kertaa tässä vuosien aikana yksityisellä. Aikaisemmilla kahdella kerralla selästä on otettu kolme kuvaa ja nyt viimeisellä kerralla cityterveydessä neljäkuvaa. Eli minä ainakin sain vähemmällä rahalla enemmän kuvia. En tietenkää osaa muista kuvauksista sanoa.