Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi pitkässä parisuhteessa n. kolmekymppisillä

Vierailija
28.02.2015 |

Seksipuolella on keskustelua seksistä 50 vuotiaiden miesten kanssa. Tämän innoittamana aloin miettiä, että minkalaista seksi teillä muilla n. 30 vuotiailla, pitkään yhdessä olleilla pareilla on? Joku mainitsi, että 50 vuotiaalta on turha odottaa useampaa kertaa päivässä. Meillä ei ole ollut koskaan (saattanut olla joskus vuosia sitten, en edes muista) seksiä useampia kertoja päivässä. Nykyään seksiä on todella harvoin, tavallisesti keskimäärin 1 kerta 2:ssa kuukaudessa. Nyt pyörähti käyntiin jo neljäs kuukausi ilman seksiä. Miestä ei kiinnosta. Ilmeisesti työstressi/-kiire vie halut kokonaan, en tiedä. Luonnollisesti tämä sureettaa minua paljon ja syö itsetuntoa vaikka mies vakuutteleekin kovasti, ettei johdu minusta. Kovasti olen haaveillut muista miehistä ja eräskin viittäkymppiä lähestyvä mies on herättänyt mielenkiintoni. Nyt kuitenkin koitamme saada parisuhdetta kuntoon. En kylläkään tiedä kuinka se tulee onnistumaan ilman seksiä ja miehen seksuaalista halua minua kohtaan. Mitä tässä oikein tekisi? Mutta miten teillä muilla?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta pettäminen ei ainakaan korjaa tilannetta.

Vierailija
2/55 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan oltu teineistä asti yhdessä, lapsia on kolme (nuorin kaksi) ja nyt on alkanut seksikin luistaa. Haluttomuuskausia on ollut (minun e-pillerikokeilu joka venyi yli 5v kun en tajunnut... sekä miehellä radkaus- ja vauva-ajat), mutta nyt on mennyt pidempään jo 3-4krt/vko tahdilla. Ymmärrän sinua, me olimme jo jossain vaiheessa eron partaalla! Minä heräsin uudestaan elämään pillereiden jälkeen ja miestä ei olisi voinut vähempää kiinnostaa. Täytyy sanoa, että itse en olisi voinut ilman seksiä elää, läheisyys muutyuu vaikeaksi meillä ja hellyys häviää, kun toinen haluaa ja toinen ei. Tsemppiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä kiinnostaa kolmikymppisenä ihan muut asiat kuin seksi oman pitkäaikaisen kumppanin kanssa. Osalla on omat yritykset, luodaan uraa, harrastetetaan jne. Vieras tietysti kiihottaa mutta eipä sitä omaa enää jaksa. 

Vierailija
4/55 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies väittää, ettei häntä kiinnosta kukaan muukaan. Lisäksi silloin kun seksiä harrastetaan, miehellä saattaa kesken hommien seisokki laskea. Joskus saadaan homma taas uuteen nousuun joskus ei. Minä otan tämän taas itseeni. Ajattelen, etten kiihota miestä tarpeeksi tai olen liian löysä (meillä kasi lasta, nuorempi 3v).

ap

Vierailija
5/55 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lähemmäs 5-kymppinen, mun rakastaja 5-kymppinen ja hän kykenee saman illan aikana kolmeen yhdyntään. Eli kyllä nämä ovat ihan henkilökohtaisia juttuja. Joku pystyy toinen ei.

Vierailija
6/55 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että mitenköhän tulevasiuudessa käy kun tilanne on nyt jo näin huono. Tuleeko huonontumaan entisestään vai onko vielä uusi nousu edessä?

ap

Vierailija
7/55 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla uusi nousu. Itsekin uskon siihen. Oma mieheni myös mua haluttomampi mutta ainakin pari krt kuussa on seksiä. Itse ovulaation aikoihin olen aivan sekopäinen ja haaveilen vaan seksistä koko ajan ja silloin saanko yleensä mieheltä sen kerran. Muuten tulen sitten unissani ja mielessäni sekstaan milloin kenen kanssa. Olisi ihanaa olla haluttu ja tuntea miehen halu ja miehen aloite. 

Yleensä kun ehdotan mies vastaa jotain: kai sitä vois.... eli helvetin innoissaan juu.. not.

Mutta elämässä on vaiheita, voihan tuo tilanne hyvinkin muuttua. Itse oon sanonut miehelle että se ettei tuu halutuksi ja ihailluksi, lisää kyl riskiä pettää vaikken haluaisi. Mutta sopivassa tilanteessa... en ole varma vastustaisinko enää kiusausta.

Vierailija
8/55 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kolme pientä lasta ja seksiä noin kerran kuussa. Muuten on vain niin väsynyt, että kun saa lapset nukkumaan niin sammuu itsekin. Ja sairasteltu on myös aivan kauheasti, kun lapset aloittivat päiväkodin. Jos lapset ei ole kipeänä/valvo öitä, niin itse olet sitten jossain kestoflunssassa.

Ehkä tämä tästä vielä paranee, kun elämänilanne vähän kevenee, alkaa saada nukkua kunnolla jne.

Vierailija
9/55 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on varsinaista seksiä harvoin, mutta läheisyyttää PALJON. Minusta on eri asia onko kyse ns. seksistä vai siitä onko kyse läheisyydestä. ilman läheisyyttä (haleja, pusuja, kainalossa nukkumista jne.) en voisi elää, mutta seksi (penetraatio) ei ole niin tärkeä juttu.

Vierailija
10/55 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on vähän päälle nelkyt, minä vähän alle. Seksi on laadukasta ja sitä on n. kerran viikossa, lomalla hiukan useammin. Pelkkä läheisyys ei riitä meille, vaan parisuhteeseen kuuluu myös seksi. Hiljaisia kausia on nähty meilläkin, mutta harvoin tauko venyy yli 2-3 viikkoon.

Vierailija
11/55 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin kipaan niin kovin sitä, että mies tekisi aloitteen. Tuntisi itsensä haluttavaksi. Siksi meillä nyt onkin tavallista pidempi tauko seksissä kun päätin, että minä en enää tee aloitetta. Katsotaan kuinka kauan kestää, että mies haluaa.

ap

Vierailija
12/55 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain itselle lääkkeet just nyt ei jää mamma kylmäks :)

Vierailija
13/55 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavaa ;D

Vierailija
14/55 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos menisitte varaamaan miehelle lääkäriajan?

Sanoit että miehellä työkiireitä -okei eli siihen ratkaisu jostain!

Ajattelen että pitäisi alkaa kiinnostaa oma terveys! Siis sun miehen terveys. Jos sitä stressaa työ niin ok mutta tuo on epäterveellistä! Se pitää loppua, koska tuon seksin loppumisen lisäksi on vaarassa varmsti sydänkin. Työ pitää pahimmillaan lopettaa, etsiä muuta työtä tai päätyy aikaiseen hautaan.

Lääkäristä saa potenssilääkettä, on kuulemma jotain laitteitakin joita voidaan asentaa mieheen.

Minusta tuo pitäisi puhua kunnolla läpi. Sinä epäilet toista naista ja tilanne on vakava. Toista ei voi pakottaa seksiin mutta mitä jos miettisitte asian vaikka sen kautta onko mies tyytyväinen tähän teidän tilanteeseen?

Tai mitä voisitte tehdä lisätäksenne rakkautta, kiihkeyttä? Kokeilla roolileikkejä? Eroottiset vaatteet? Uusi paikka (vaikka autossa jossain parkissa/autiolato (kesällä joo)/hotelli.. Tai etsitte uusia asentoja? Teette kotiin romanttisen tilan joka voi olla viltti ja kynttilöitä, jotain yllättävää?

Eihän työpaikan kiireet estä seksiä. Seksi kuitenkin laukaisee stressiä ja piristää. Joten siitä voisi saada lisää virtaa työhönkin. Epäilen että miehen ongelma ei ole stressi tai pettäminen vaan ettei ota eteen. Se voi olla miehelle myös valtava pettymys, siksi ehkä koittaa kiertää tilanteitakin kun päätyisitte seksiin.

Mutta entä jos tekisitte jotain muita asentoja? Koittaisitte suuseksiä tai muutakin tapaa kuin yhdyntä yksin. Kamasutran lukeminen voisi olla hyvä juttu.

Mutta siis ihan laajemmin koittaisin saada asiaa auki. On meilläkin ollut seksittömiä kausia mutta ne pitäisi puhua läpi, nyt tavallaan tässä on kuitenkin enemmän kyse miehen seksuaalisuudesta kuin sinun. Onko mies ylipainoinen? Mitä muuta? Ei tässä auta koko loppuelämää päätellä mutta ette te ole selvittäneet missä se seisonnan vika todellisuudessa on, mies sanoo että se on kiire, mutta se voi olla tekosyy. Miten kauan mies tahtoo olla ilman panoja? Kysy suoraan. Se on hänen asia, hänen seksuaalisuus. Te sitten joko pystytte olemaan yhdessä tai ette, mutta hän ei saa keppiä seisomaan olit siinä tai et. Kyllä siinä takana voi olla muuta ja pahimmillaan tosiaan voi olla miehen terveys oikeasti vaarassa.

Vierailija
15/55 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 14:35"]

Itsekin kipaan niin kovin sitä, että mies tekisi aloitteen. Tuntisi itsensä haluttavaksi. Siksi meillä nyt onkin tavallista pidempi tauko seksissä kun päätin, että minä en enää tee aloitetta. Katsotaan kuinka kauan kestää, että mies haluaa.

ap

[/quote]

Mutta jos mies ei saa keppiä pystyyn vaikka tahtoo niin olette ilman jos ette hommaa miehelle apua tilaan!

Se voi olla miehelle tosi noloa jos ei seiso tai kutistuu kesken. Vika ei ole sinun tai miehen tai sressin mutta tuo vaan pitkittää teidän molempian kärsimystä ettette TEE asialla muutosta.

15

Vierailija
16/55 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kolmekymppisiä ja meillä on kaksi alle kolmevuotiasta lasta. Seksiä ei ole ollut yli vuoteen. Muutenkin viimeiset vuodet on ollu aika hiljaista.

Vierailija
17/55 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehelläsi kunnon erektio, kun hän masturboi? Jos et tiedä, kysy! Onko hänellä yöllisiä erektioita? Aamuerektio?

Minun miehelläni alkoi olla erektio- ongelmia, kun hänellä oli toinen nainen. Sanoi minulle myöhemmin, että valtava syyllisyys vaikutti erektioon. En nyt sano, että miehelläsi on toinen. Kerron vain oman kokemukseni.

Mies lääkäriin tutkituttamaan itsensä ja saamaan apua!

Vierailija
18/55 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miehiä, enkä kyllä naisiakaan, joita seksi ei kiinnosta? Olen elänyt muutaman vuoden naisen kanssa jota ei loppujen lopuksi saanut enää edes koskea, oli pakko lähteä suhteesta ja etsiä parempaa.

Se syö yhtälailla miehen itsetuntoa kun tulee kerta toisensa jälkeen torjutuksi, se ei tee kenellekään hyvää. Itseäni panettaa päivittäin ja näin on ollut aina, lisäksi olen aina halunnut ja himoinnut omaa kumppaniani enkä koskaan ole vieraiss käynyt, mutta joku raja sentään siinäkin menee...

Vierailija
19/55 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 15:09"]

En ymmärrä miehiä, enkä kyllä naisiakaan, joita seksi ei kiinnosta? Olen elänyt muutaman vuoden naisen kanssa jota ei loppujen lopuksi saanut enää edes koskea, oli pakko lähteä suhteesta ja etsiä parempaa.

Se syö yhtälailla miehen itsetuntoa kun tulee kerta toisensa jälkeen torjutuksi, se ei tee kenellekään hyvää. Itseäni panettaa päivittäin ja näin on ollut aina, lisäksi olen aina halunnut ja himoinnut omaa kumppaniani enkä koskaan ole vieraiss käynyt, mutta joku raja sentään siinäkin menee...

[/quote]

Minulla on kokemusta torjunnasta ja voin sanoa että kyllä se itsestä tuntuu pahalle pyytää toista lopettamaan, jooooka päivä. Ja kyllä sen piston tuntee kun "pitäisi" haluta ja himota. Mutta ymmärrä: se on osa minun seksuaalisuutta miten usein MINÄ tahdon. Ei voi painostaa ja selvittää miltä itsestä tuntuu eikä yritä ymmärtää toista siinä pihtaamisesta. Yhtälailla se joka tahtoo harvemmin voi olla sinut asian kanssa jos niin on! Ei ole jotain vakiomäärää mikä ihmisen pitää haluta, etkä sinä määrittele sitä, varo vaan ettet joskus päädy asiassa tälle puolen sillä tilanteet vaihtelee, samoin saatat päätyä yhteen naisen kanssa joka on kyltymätön ja SINÄ et tahtoisi kokoajan höylätä (ymmärrän että tätä on vaikea käsittää, sinä pitäisit tilannetta vaan hyvänä mutta kuten huomataan: ihmisillä tapahtuu muutoksia).

Oma haluttomuus johtui hormonaalisesta toiminnasta mutta kunhan sanon. On sekin kurjaa sanoa toiselle että kädet irti, joskus se alkoi ahdistaa jo ajatuksena mennä nukkumaan kun tiesi että hiplaus alkaa. Silloin päätettiin ettei nyt mies tee aloitetta vaan minä, ja tein sen sitten myöhemmin. Ihana mies ja ne ajat on menneet. ;)

Ap.n miehenä olisin kiinnostunut omasta jaksamisesta ja omasta seksuaalisuudesta. Jos tahtoisi panna eikä elämään ole tyytyväinen niin tuolle vaan pitää löytyä ratkaisu, menkää lääkäriin. Olisin miehestäni huolissani. En siitä etten itse saa panoa.

15

Vierailija
20/55 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 15:23"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 15:09"]

[/quote]

Minulla on kokemusta torjunnasta ja voin sanoa että kyllä se itsestä tuntuu pahalle pyytää toista lopettamaan, jooooka päivä. Ja kyllä sen piston tuntee kun "pitäisi" haluta ja himota. Mutta ymmärrä: se on osa minun seksuaalisuutta miten usein MINÄ tahdon. Ei voi painostaa ja selvittää miltä itsestä tuntuu eikä yritä ymmärtää toista siinä pihtaamisesta. Yhtälailla se joka tahtoo harvemmin voi olla sinut asian kanssa jos niin on! Ei ole jotain vakiomäärää mikä ihmisen pitää haluta, etkä sinä määrittele sitä, varo vaan ettet joskus päädy asiassa tälle puolen sillä tilanteet vaihtelee, samoin saatat päätyä yhteen naisen kanssa joka on kyltymätön ja SINÄ et tahtoisi kokoajan höylätä (ymmärrän että tätä on vaikea käsittää, sinä pitäisit tilannetta vaan hyvänä mutta kuten huomataan: ihmisillä tapahtuu muutoksia).

Oma haluttomuus johtui hormonaalisesta toiminnasta mutta kunhan sanon. On sekin kurjaa sanoa toiselle että kädet irti, joskus se alkoi ahdistaa jo ajatuksena mennä nukkumaan kun tiesi että hiplaus alkaa. Silloin päätettiin ettei nyt mies tee aloitetta vaan minä, ja tein sen sitten myöhemmin. Ihana mies ja ne ajat on menneet. ;)

Ap.n miehenä olisin kiinnostunut omasta jaksamisesta ja omasta seksuaalisuudesta. Jos tahtoisi panna eikä elämään ole tyytyväinen niin tuolle vaan pitää löytyä ratkaisu, menkää lääkäriin. Olisin miehestäni huolissani. En siitä etten itse saa panoa.

15

Se on niin, että jos halut eivät kohtaa, silloin pitää vaihtaa ja niin minä tein. Miksi kuluttaisin aikaani sellaisessa suhteessa josta on kadonnut seksi (ja paljon muuta)? Koska itse en siitä tilanteesta nauti ja toinen osapuoli ei nauti siitä mitä haluaisin, miksi silloin pitäis kitkutella ja kuluttaa se yksi ja ainoa elämä siihen paskaan?

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän