Rikkaat ja Rahattomat 2022 Official
Alkaa helmikuussa. Ainakin Aki ja Rita mukana "rikkaina" uudella kaudella.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b5f7fb2d-edab-42ba-8458-a948c7c…
Aika mielenkiintoinen kausi tällä kertaakin tulossa.
Kommentit (4342)
Oikeat rikkaat ei luettelisi talo ,uima altaan yms hintoja. Moukkia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä siihen RitAkin makaronilaatikkoon tuli? Näytti herkulliselta.
Kuulemma sissijuustoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoiko joku Ruutuplussalta jo seuraavan jakson ? Mistä naisosallistuja on niin tuttu ? kertoo Freelancerhommastaan, onko ollut jossain sarjassa tms. esim. sivuroolissa. Vaikuttaa niin tutulta
Tai ketä muistuttaa ?Katsoin ja jäi myös vaivaamaan, että mistä on tuttu…
Oli Jarpin kirppisohjelmassa myymässä omia tavaroitaan ja tehnyt myös pieniä sivurooleja kotimaisissa tv-sarjoissa.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole omat hiukset tytöllä.
Mun kaverin teinitytöllä on täysin samanlaiset hiukset. Pitkät, paksut, kiharat. Ja ihan luonnolliset on, koska oon ite läheltä nähnyt miten tää tyttö on kasvattanu näitä hiuksiaan ihan pienestä tytöstä lähtien.
Kiva ohjelma, vaikka itsellä oli negatiivinen ennakkoasenne Akia ja Ritaa kohtaan. Tässä ohjelmassa he molemmat vaikuttivat mukavilta ihmisiltä. Opiskelijapariskunta suoriutui hyvin ja esiintyi edukseen. Toivotan kaikkea hyvää kummallekin perheelle.
Oscar on ainakin Instagramminsa mukaan treenannut salilla ja treenin jälki näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Saisivat kieltää noita taistelurotuja. Niitä kun käytetään "aseina".
sulkekoon sinne punttisalille ne ja avain järveen
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tää pikemmin vaihtoviikonloppu kuin viikko?
En usko että asuvat koko viikkoa toistensa luona.
Samaa mietin, kun ei parien tekemisiä toistensa kodeissa tai niiden ympäristössä kovin paljon näytetty. Sitä yhtä makaronilaatikkoako Manniset söivät koko viikon?
Miksi ”köyhä” pariskunta ei tee töitä malleina?
Ai miljoonan maksaisi rakennuttaa vastaava talo kun Mannisilla? No olihan se uusi ja kiiltävä mutta ankea pieni tontti ja naapurusto. Luulisi että Lempäälässä olisi vähän enennän omaa rauhaa.
Velkaa on. Pankkihan kaiken omistaa,myös porin talon. Kulut on kovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bloggaaja Iina Hyttinenkin näköjään mukana.
Kumpi tämä kouluttamaton b-luokan bloggari on, rikas vai köyhä?
Harmittaako sinua, jos kouluttamaton on rikas?
Vierailija kirjoitti:
Aiemmista tuotantokausista päätellen sisältö on aika heppoista. Painopiste on tuoteasettelulla ja erinäisten palvelujen piilo- ja suoramainonnalla. Rikkaat syövät jakson verran kaupan ranskanperunoita ja köyhät käyvät ravinotolassa syömässä, hieronnassa ja kylpylässä tai meikkitaiteilijalla ymv.
Sori vaan, mut eipä taida olla yhtään jaksoa, jossa rikkaat söis mitään moskaa? Onko ollut? Ostavat terveellistä ruokaa. Sitäkin saa oikeesti halvalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole omat hiukset tytöllä.
Mun kaverin teinitytöllä on täysin samanlaiset hiukset. Pitkät, paksut, kiharat. Ja ihan luonnolliset on, koska oon ite läheltä nähnyt miten tää tyttö on kasvattanu näitä hiuksiaan ihan pienestä tytöstä lähtien.
Käytän itse peruukkia ja tälläkin naisella selvästi oli. Hyvältä näytti silti, ei peruukeissa ole mitään vikaa.
Tietääkö joku oliko ne meluavat naapurit Tiktokista tutut pikkukettu ja isokettu? Ne asu ainakin siinä samassa talossa ja sekoillu menemään täysiä, vetänyt kamaa yms.
Lukekaa Sanomaa. Olemme olleet aika rehellisiä aika usein.
Oskarissa on vähän samaa näköä kuin Timotée Chalamet:ssa, kuvittelenko vain?
Vierailija kirjoitti:
Oskarissa on vähän samaa näköä kuin Timotée Chalamet:ssa, kuvittelenko vain?
Ei tullut itselle Timothée mieleen, mutta komea on kyllä. Ja vaimo kaunis.
Tuo omituista että omaan kotiin ostettiin imuria ym. Luulisi että rahaa olisi käytetty vaan tuolla asumiseen ja elämiseen.