Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rikkaat ja Rahattomat 2022 Official

Vierailija
01.12.2021 |

Alkaa helmikuussa. Ainakin Aki ja Rita mukana "rikkaina" uudella kaudella.

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b5f7fb2d-edab-42ba-8458-a948c7c…

Aika mielenkiintoinen kausi tällä kertaakin tulossa.

Kommentit (4342)

Vierailija
661/4342 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tolla linssilude-Sadulla kävi hyvä tuuri, kun pääsi Henryn kanssa samaan jaksoon. Sai asua leveästi. Pistää yli kolme tuhatta viikossa omiin tarpeisiin. Henry oli vielä lopuksi niin reilu, että tyrkkäs salkullisen kolikoita Sadun syliin.

Pysyisi nyt vaan pois telkkarista koko hössöttäjä. Mistä lie saanut päähänsä, että ihmiset haluaa häntä katsella ja kuunnella?

Satu oli vastikään myös Kirppiksen kingissä ja ihmettelin, kun äitinsä oli mukana myös. Siksi, kun luulin Sadun olevan jo eläkeiässä. Äiti oli ihan normipainoinen nainen.

Mikä saa jotkut tunkemaan kaikkiin ohjelmiin, ihmettelen? Satu ollut ainaki 5- 6 ohjelmassa.

Vierailija
662/4342 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hilpetööriin ja syömisiin jo mennyt koko sisältö veikkaan.

Sana on tilpehööri muuten kanssasi samaa mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/4342 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hilpetööriin ja syömisiin jo mennyt koko sisältö veikkaan.

Sana on tilpehööri. Muuten kanssasi samaa mieltä.

Vierailija
664/4342 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko hänellä mahdollisuuksia näyttelijäksi tai juontajaksi, kun eivät kauniit ja rohkeatkaan saa töitä π

Vierailija
665/4342 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tolla linssilude-Sadulla kävi hyvä tuuri, kun pääsi Henryn kanssa samaan jaksoon. Sai asua leveästi. Pistää yli kolme tuhatta viikossa omiin tarpeisiin. Henry oli vielä lopuksi niin reilu, että tyrkkäs salkullisen kolikoita Sadun syliin.

Pysyisi nyt vaan pois telkkarista koko hössöttäjä. Mistä lie saanut päähänsä, että ihmiset haluaa häntä katsella ja kuunnella?

Satu oli vastikään myös Kirppiksen kingissä ja ihmettelin, kun äitinsä oli mukana myös. Siksi, kun luulin Sadun olevan jo eläkeiässä. Äiti oli ihan normipainoinen nainen.

Mikä saa jotkut tunkemaan kaikkiin ohjelmiin, ihmettelen? Satu ollut ainaki 5- 6 ohjelmassa.

Äiti vaikutti olevan hyysäävän ja määräilevän Satua.

Vierailija
666/4342 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskisen kyläkauppaan? Vai joko on ollut sielläkin.

Vierailija
667/4342 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi laiskuuteni, en jaksanut lähtä ketjua taaksepäin saadakseni selville missä kaikissa ohjelmissa tuo satu on ollut. Mietin vain että onpa tutun näköinen.. Joten missä? Kirppiksen kingin ja tämän lisäksi?

Vierailija
668/4342 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkan naismaku on aika maanläheinen. Siis sellainen herttainen sosionomi, luokanopettaja tai vastaava. Mikään "trimmattu instabeibe" ei kyllä ole hänen tyyppinään yhtään. Ellei nyt ole viime aikoina naismaku tyystin muuttunut.

Vierailija
669/4342 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole seuraavaa jaksoa katsonut vielä, mutta ilmeisesti siinä on siis se tonnin viikkobudjetti ja vielä autoton perhe? Vai olenko ymmärtänyt väärin?

Ei tarvitse olla kuin kaksi autotonta keskituloista niin jää tonni viikkobudjetiksi. Meni vähän maku koko ohjelmasta.

Vierailija
670/4342 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen kateuskööri täällä seilaa? Harvoin mikään ohjelma on tuonut niin hyvää mieltä kuin Sadun ja Henryn jakso. Molemmat todella hyväntahtoisia, avoimia, vilpittömän oloisia ihmisiä.

Tahtoisin ystäväkseni😊

Vierailija
671/4342 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ökytalo henkalla. 1000 m2.

Liekö tyhjänä , kun itse asustelee Espanjassa talvet.

Voisi ottaa Satun sinne rationaiseksi Epsanjaan.

Just. Vois kelvata ruuanlaittajaksi ja siivoojaksi, mutta sänkyyn??? Ehei ikinä tuon mallista naista. T. M 55

Vierailija
672/4342 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä fiksun ja miellyttävän oloinen kaveri tämä Henry. Enpä häntä entuudestaan tiennytkään. Tuli vähän surullinen olo, kun hän niin yksinäiseltä vaikutti kaikkine omaisuuksineen. Toivon, että löytää vielä rakkauden.

Vierailija
673/4342 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista huomata aina sama juttu eri elintason kodeissa että rikkailla on vähän tavaraa ja köyhillä hirveästi kaikkea pikkuroinaa pöydillä, seinillä, lattioilla. Niistähän saisi jo hyvin rahaa elämiseen ja makselis pinon laskuja tai vaikka sijoittaisi.

Tervetuloa köyhien todellisuuteen. Ja katselemaan kirppareiden pikkuroinatarjontaa. Voit yllättyä. Se on valtaisa. Pikkuroinalla ei saa isoja rahoja eikä maksella pinoja laskuja.

50 centtiä tai korkeintaan pari kolme euroa on jo suuri saavutus, että joku edes ostaa jotain. Miinus kirpparipaikka.

Netissä ei pikkuroina mene lainkaan. Muuten kuin ilmaiseksi.

Köyhän todellisuutta olen elänyt nyt reilut 30 v, joten voisin sanoa että kokemusta on. Minullakin oli tuota pikkuroinaa paljon ja olen niitä myynyt vuosia pois, kirppiksellä ja netissäkin reilut 5v. Molemmissa kauppa käy koko ajan. Rippeitä vielä jäljellä. Jos yhdestä saa 1-2€, niin kymmenestä tulee jo 10-20€. Kyllä sillä pienen laskun maksaa tai ostaa viikoksi ruokaa. Mutta jos ei myy edes eurolla niin ei koskaan tule sitä ensimmäistä kymppiäkään. Minulla on nyt tullut tarpeettomilla tavaroilla reilut 7000€ 3v aikana. Ei kuulemma kukaan tuota törkyä osta :D. Kukaan ei tuota rahamäärää roskiin heittäisi. Satunkin kannattaisi myydä netissä pois, saisi rahaa vaikka sijoittamiseen ja pääsis joskus pois köyhyydestä. Pöytävuokria ei kannata kenenkään maksaa.

Kiitos vaan neuvoista. D D D Myyn kyllä nytkin netissä. Olen siis myynyt vuosikausia niin netissä kuin kirppareilla. Kokenut olen noissa hommissa.

Kuten sanoin, ehkä pääkaupunkiseudulla saa paremmin myyntiä. Täällä pikkukaupungissa ihmiset ovat todella huonoja noutamaan. Liekö niin, että kun jokainen melkein tuntee toisensa jotain kautta niin jotenkin hävettää.

Jos taas myy netissä muutaman euron tavaraa niin moni sanoo, että ei kannata maksaa lähetyskuluista enempää kuin itse tavarasta, mikä.onkin totta.

Jos saa 7000 euroa rahaa niin kyllä myytävän tavaran täytyy olla ihan toista luokkaa kuin jotkut sisustuskipot tai merkittömät vaatteet.

Yksinäisenä naisena ei ole esimerkiksi työkaluja, työkoneita, jotain teknisiä laitteita ja harrastusvälineitä tms. Jotka kuulemma käyvät hyvin kaupaksi.

Voisitko avata mitä itse olet myynyt sillä 7000 eurolla?

Tuikkukipoista ja muusta ilman merkkiä olevasta sisustus- ja kodin tavarasta ei pääse eroon tosiaan millään.

Sitä samaa myyvät muutkin köyhät ja varakkaat taas eivät niitä huoli edes ilmaiseksi huusholliinsa.

Siis kuka ja mikä on se ostajaryhmä joka näistä minun ja vastaavien muiden köyhien rihkamasta maksaa tuhansia euroja?Olisin erittäin kiitollinen jos sen joku minulle kertoisi.

On nimittäin turhauttavaa ottaa kuvia, laittaa ilmoitus ja miettiä hyvä teksti ja sopiva hinta. Mitata kaikki mitat ja kertoa materiaalit jne. Sitten ei kukaan edes kysy. Tai jos kysyy niin kysyy samoja asioita jotka käyvät ilmi jo ilmoituksesta.

Sitten kun moneen kertaan selitän kohteliaasti ja tarkennan niin lopulta häipyvät kuin pieru saharaan.

Kymmenen tavaran myynti on nykyään todella työn takana. En saa edes kuukaudessa kymmentä, keskimäärin viisi on jo saavutus.

Jossain ja aika useassakin kuussa tulos on nolla.

Eli tiedän kyllä mitä kirpparimyynti on.

En tiedä sitten missä elämässä ja todellisuudessa jotkut sitten elävät.

Vierailija
674/4342 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten siltä rikkaan perheen tytöltä pestiin hampaat? Eikö tuon ikäinen osaa pestä itse hampaita?  En tiiä, kun ei ole lapsia. 

Aikuisen suositellaan pesevän lapsen hampaat siihen asti, että lapsen käden motoriikka on tarpeeksi kehittynyt. Rikkaan perheen lääkäri-äiti tämän varmasti tietääkin. Enemmän kiinnitti huomiota, että rikkaiden hampaat harjattiin tavallisella harjalla ja köyhän perheen lapsella olikin suositeltu sähköharja.

Ennen suositeltiin, että lapsi voi alkaa itse harjaamaan hampaansa sitten, kun osaa kaunokirjoitusta (eli noin 8-vuotiaana). Enää toki kaunoa ei edes opeteta koulussa. Kauheinta on, kun vanhemmat antavat alle kouluikäisten harjata hampaat yksin! Tämä näkyy hammashoidossa päivittäin reikinä maitohampaissa. (Vähintään toinen harjaus pitäisi aikuisen tehdä ja toisen harjauksen lapsi voi tehdä itse).

Harvoin lapsi osaa ja jaksaa keskittyä harjaukseen niin, että harja käy erikseen ulko-, sisä- ja purupinnoilla sekä yltää takimmaisiin hampaisiin asti, kun teineillä ja aikuisillakin on hankaluuksia tässä.

T. Suuhygienisti

Vierailija
675/4342 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henry vaikutti tosi mukavalta.

Vähän kyllä ihmettelin kun sanoi että varakkaan kanssa halutaan usein kaveerata rahan takia. Tottakai tiedän että lokkeja on olemassa mutta silti. En usko olevani kovinkaan spesiaali lumihiutale jos totean etten ainakaan itse millään kehtaisi hyötyä rikkaasta kaverista. Rikasta saattaisi tietenkin häiritä etten minä pysty illastamaan michelin-tason ravintoloissa ja juhlimaan Barbadoksella mutta jos hän hyväksyisi laihan lompakkoni niin olisimme ihmisinä samalla viivalla.

Vierailija
676/4342 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kyllä yritettiin vetää katsojia höplästä. En usko, että Henryllä ei olisi ystäviä enkä myöskään tuota salkkuhommaa. Johan siinä verottaja puuttuu asiaan, jos salkkukaupalla rahaa lahjoitetaan.

Tässä ketjussa jaksaa hämmästyttää, että kuinka tosissaan te jotkut oikein näitä tositelkkariohjelmia katselette? :D Jokaista sanaa kytätään ja kaikesta nipotetaan.

Lahjaveroa pitää maksaa, jos saa kolmen vuoden aikana 5000 euroa. Eli tuossa salkussa ei taatusti ollut yli viittätonnia, se on laskettu varmasti tarkkaan.

Oho, näin pääsimme verottajasta ja nipottamisesta, kun osaa ajatella itsekin.

Vierailija
677/4342 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henry vaikutti tosi mukavalta.

Vähän kyllä ihmettelin kun sanoi että varakkaan kanssa halutaan usein kaveerata rahan takia. Tottakai tiedän että lokkeja on olemassa mutta silti. En usko olevani kovinkaan spesiaali lumihiutale jos totean etten ainakaan itse millään kehtaisi hyötyä rikkaasta kaverista. Rikasta saattaisi tietenkin häiritä etten minä pysty illastamaan michelin-tason ravintoloissa ja juhlimaan Barbadoksella mutta jos hän hyväksyisi laihan lompakkoni niin olisimme ihmisinä samalla viivalla.

Ei vanhat kaverit haluakaan. Siksi uusiin tutustuminen on vaikeaa, kun ei voi olla varma tarkoitusperistä. Näin ainakin yrityskaupalla miljonääriksi tullut tuttavani kertoi

Vierailija
678/4342 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikkaat pyydetään ohjelmaan mutta miten noi rahattomat ollaan valittu? Onko ollu joku haku ohjelmaan vai miten nuo rahattomat on ohjelmaan saatu?

Netti on pullollaan palstoja, joissa persaukiset ruikuttavat (etenkin jouluisin) ilmaista tavaraa itselleen. Ei ole vaikea sinne jättää ilmoitusta, että hae ohjelmaan, kerro missä meni pieleen.

Tai ihan vaan sieltä poimivat ja pyytävät mukaan.

Vierailija
679/4342 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tämä niin suomalaista, niin suomalaista tämä keskustelu. :D

Toinen ihminen menee kansan eteen tv-ohjelmaan esiintymään ja saa siitä palkkioksi pari tonnia ja kolikoita, ja täällä puhutaan heti jostain helvetin veroista. En ihmettelisi jos joku olisi vaikka verottajalle yrittänyt "käräyttää".

Myös naurettavaa tuollainen "pysyis pois jo" "tyrkky" "linssilude" yms. kommentointi. Aika hiljaista olis viihderintamalla jos kukaan ei haluais tuotannoissa esiintyä. Mistäs täälläkin palstalla sitten kauhisteltais?

Henry vaikutti ihan symppikseltä, mutta ehkä vähän henkisesti jotenkin sulkeutuneelta. Omien sanojen mukaan kavereita ei ole, mutta asuu kuitenkin tuollaisessa 1000 neliön lukaalissa mikä on melkeinpä suunniteltu isoille ihmisryhmille hauskanpitoon.

Pisti myös jotenkin korvaan kuinka hänen mielestään on jopa surullista että joidenkin ihmisten harrastus on luonnossa liikkuminen "kun muuhunkaan ei ole varaa". Luontohan on tärkein vara mitä meillä on, ilman sitä ei ole meitäkään.

Jossain toisessa haastattelussa hän taisi mainita ettei juo juuri alkoholia, mutta on silti rakennuttanut täysikokoisen baarin kotiinsa? Voihan siellä toki holittomia juoda, mutta tuokin vaikutti tollaiselta paikalta missä voisi kaveriporukan kanssa pitää hauskaa, mutta niitä ei ilmeisesti ole.

Jos yhtään vilkuilit niitä poikamiesluolan seiniä, niin siellä oli kuvia julkkiksista ja somettajista yms. Eli hän tuntuu kestitsevän paljonkin julkisuuden kermaa siellä kotonaan.

Henryhän on ollut tv vaikuttaja ennen radiohommia. Eipä taida suomessa pikku julkkista olla, joka ei Henryä tuntisi, vaikkei nimenä ja kasvona meille pulliaisille ole vielä tutumpi.

Vierailija
680/4342 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Henry ollut parisuhteessa vai onko ollut koko ikänsä sinkku?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan