Rikkaat ja Rahattomat 2022 Official
Alkaa helmikuussa. Ainakin Aki ja Rita mukana "rikkaina" uudella kaudella.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b5f7fb2d-edab-42ba-8458-a948c7c…
Aika mielenkiintoinen kausi tällä kertaakin tulossa.
Kommentit (4342)
Vierailija kirjoitti:
Rahaton saa käyttöönsä esim 1200e viikkobudjetin..saako rahaton pitää itsellään sen rahamäärän,mikä budjetista on jäljellä viikon jälkeen?
Köyhä "joutuu" käyttämään koko summan minkä saa. Paitsi kerran rikas antoi vielä lopuksi salkullisen kolikoita.
Nämä köyhät vie myös naimisissa olevat lapset,tai aikuiset lapset jotka ei asu kotona.Samapa tuo sille mutta tuskin se viikkobudjetti pitää paikkaansa jonka jättävät rikkaille.Vai syöttäkö vanhemmat pienellä budjetilla myös aikuiset lapsensa😅
Vierailija kirjoitti:
Nämä köyhät vie myös naimisissa olevat lapset,tai aikuiset lapset jotka ei asu kotona.Samapa tuo sille mutta tuskin se viikkobudjetti pitää paikkaansa jonka jättävät rikkaille.Vai syöttäkö vanhemmat pienellä budjetilla myös aikuiset lapsensa😅
Nyt on valitettavasti niin sekava kommentti, ettei saa mitään tolkkua.
Monet on aikamoisia reppanoita noista köyhistä. Suomalaisilla on tosi hyvät lähtökohdat ja mahdollisuudet vaikka mihin, se on vaan omasta viitseliäisyydestä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä viimeisessä jaksossa kaikki vaikuttivat mukavilta. Heti haukutaan että joku on mömmöissä eikö ajatella että joitakin ihmisiä jännittää olla kameran edessä. Myös Petrus vaikutti todella symppikseltä ja ikäänsä nuoremmalta, ei näyttänyt olevan ryppyjäkään. Ja monella rikkaalla miehellä on huomattavasti nuorempi puoliso, ei ole ekaa kertaa näin tässäkään formaatissa.
Ja se 13-vuotias teinityttö oli suloinen reipas tyttö, harmittaa että häntä on täällä noin kovin arvosteltu kun vaikutti ihan mukavalta tytöltä ja kivanoloinen oli äitikin.
Hävetkää te haukkujat!tosi symppis
Muija on aivan sekaisin. Surullista, ja myös ikävää joidenkin tarve rääppiä täällä näitä asioita.
Ikävää muiden tarve rääppiä näitä asioita? Kun muija itse (siis itse!) postaa kaikelle kansalle nettiin tuollaisia videoita katseltavaksi... sitähän se just haluaa, rääppimistä. Ja sitä saa mitä tilaa.
Aki ja Rita ovat laittaneet kesäpaikkansa myyntiin.
Vierailija kirjoitti:
Monet on aikamoisia reppanoita noista köyhistä. Suomalaisilla on tosi hyvät lähtökohdat ja mahdollisuudet vaikka mihin, se on vaan omasta viitseliäisyydestä kiinni.
Höpö höpö.
Minulla on 1000 euroa maksava rannekello ja olen rikas 😀 https://www.vuodenmies.com/paras-1000e-kello.html
Vierailija kirjoitti:
No siinä ei kauaa mennyt!
Vierailija kirjoitti:
On ollut myynnissä eikä laitettu myyntiin. Eikä ole mikään kesäpaikka vaan Porin talo.
Kerrot kuin jotain uutta tietoa ja ihan puhalla olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Kohupoliitikko-Petrus-Pennasen-Roosa-kihl…
Roosa julkaisi tänään tiistaina (26.4.) järkyttäviä kuvia ruhjotuista kasvoistaan. Nuori nainen ei kerro kuvien yhteydessä, mistä mustelmat ovat peräisin.
– En enää vaikene, sinä et ole mies satutit minua ja sanoit minua hulluksi ja sait kaikki ajattelemaan että minä olen se hullu, Roosa kirjoitti julkaisuun vapaasti suomennettuna.
ti illalla piti tiktok liveä jossa söi shusia...petrus taustalla roosa ihan normi.Täysin vastuutonta tuotantoyhtiöltä on ollut ottaa Pennanen ohjelmaan. Jo ennen ohjelmaa on hänestä aivan hyvin ollut tiedossa nämä epämääräiset toimet. Huumausaine- ja lähissuhdeväkivaltahuhut ovat toistuvia. Tuotantoyhtiö sai huomiota ohjelmalle pariskunnan mukaan ottamalla, mutta mielestäni moraalittomalla tavalla.
Onko toi Petrus joku psyko paatti? Nehän on tommosia lirkun lirkun kun on muita kuulemassa, mutta kahden kesken lätty lätisee ihan ilman syytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bloggaaja Iina Hyttisen koti oli täynnä ikeaa. Neliöitäkin näytti olevan melko vähän. Hieman koominen ilmaus mediassa, kun kuvailtiin luksuskodiksi.
Lääkäriperheen asunto nyt oli kyllä jo vitsi. Leikkiset tyyppien olkkarissa eri paria olevat ikean sohvat. Auto nyt sentään oli ehkä keskivertoa kalliimpi. Mannisten talo oli oikeasti jo vähän öky ja samaten Martinlaakson ökykartanko. Petrus Pennasella myös kallis kämppä, vaikka sisustus oli aika mauton.Ei kai varakkuus tarkoita automaattisesti kallista kämppää? Tai design-sisustusta? Miksi käyttää rahaa sellaiseen, jos viihtyy edullisemmassakin. Itse ostan huonekaluja yms vain, jos edellinen menee rikki. En ole estetikko eikä aihe siksi vain kiinnosta. Tuskin panostaisin kotiin yhtään enemmän miljönäärinäkään.
Iina on bloggaaja. Kyllä hän on valinnut Ikean huonekalukaupaksi tietoisesti.
Ikean huonekalut eivät ns kestä aikaa. 10 v päästä ovat vanhanaikaisia. Tuskin kestävät käyttöäkään
Ostin 1000 euroa maksavan rannekellon. Olen rikas, mistä tiesit? https://www.vuodenmies.com/paras-1000e-kello.html
Katselin läpi nuo jaksot ja ihan järjestään köyhissä perheissä poltettiin. Tuntuu vaan hyllylle, että itketään kuinka joutuu senttejä laskemaan ja ruuassa säästämään kun tupakkaan kuitenkin löytyy raha.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tämä Petrus vähän niinkuin Peter Nygård
Petrus on ydinfysiikan tohtori. Nygård on vain ökyilevä nousukas.
Vierailija kirjoitti:
Teen pari asiaa selväksi. En ole kehitysvammainen ja minulla on vain puoli veli isän puolelta. Äitiä en ole vaatteissa rahassa millään tavalla hyväksi käyttänyt ja mummi maksaa minun vaatteita enemmän kuin äiti. Äiti maksaa nämä halvemmat asiat minulle muuten maksan itse puolet minun asioista itse ja minun puhelin on tossa jostain alle 100€ ostettu vielä käytettynä. Meidän kalusteet ovat todella vanhoja. Äiti ja minä emme ole ikinä käyneet kampaajalla. Meikkini on ostettu allenus myynneistä 50% alennuksella! Aino asia mikä minulla on r-vika ei mitään muuta
Seli, seli. Kyllä kaikki näkee, mika on totuus.
Se yks rahaton yh-äiti oli kyllä hyvä(huono) esimerkki kun valinnoissa ei mitään järkeä.
Se oli opiskellut jokskin artesaaniks ja sitten ei voinu tehdä sitä työtä lainkaan kun selkä ei kestä.
Olisi nyt köyhänä opiskellut jonkun vähänkään järkevämmän ammatin, jolla saa töitä ja oikeaa palkkaa,
eikä vaan mennä tunteiden mukana et "tää ois ny kivaa harrastaa käsitöitä".
Ovatko nuo köyhät tänään 11.8. näkyvässä jaksossa (uusintajakso?) joku lepakkopari ilmeisesti? Ei siinä, mutta tuo vähän hämää, kun valittavat, ettei ole varaa viedä lapsia mihinkään yms yms ja kuitenkin on varaa asua ihan mukavan näköisessä kämpässä ja ilmeisesti oli ok-talo? Jos on, niin on todella ison näköinen ok-talo. Ja ainakin niillä naisilla näyttää olevan varaa tupakkaankin. Tuollaiset "ei ole varaa viedä lapsia sinne sun tänne"-tyypit voisivat tumpata ne tupakkansa ja kaljat sun muut turhuudet lopullisesti, niin kummasti olisi heti paremmin varaa viedä niitä lapsia. Eivät vaikuta miltään oikeasti "köyhiltä" ihmisiltä. Se rikas pariskuntakin kehui niiden kotia viihtyisäksi ja ettei sieltä puutu sinänsä mitään.
Myös ihmetytti yhdessä edellisessä jaksossa "rikkaat", jotka asuivat ihan tavallisen näköisessä rivitalossa, tavallisella sisustuksella. Ko. kämppä oli Helsingissä, eli siellä tuommoinen perusrivarikämppä maksaa melkoisesti (kun muualla etelä-suomalaisissa kaupungeissakin tuollaiseen on varaa ihan keskituloisilla ihmisillä). Rikkaan perheen vanhemmat olivat hyvin ympäristönsuojeluhenkisiä, niin ehkä sekin selittää tuon suht vaatimattoman asumisen ja tietysti autottomuuden.
Kyllä oli ankeat naamat noilla 3 tytöllä. Näyttivät todella laiminlyödyiltä. Ei mitään iloa kasvoilta. Ei edes ponnaria, tai pinkkiä pinniä päässä niin kun pikkutytöillä yleensä. Tukat auki hapsottaen, mustat hupparit kaikilla. Ankeaa. Surullista. Ono se rahapulan syy vai välinpitämättömyyttä muuten en tiedä?
Ja, miten eka suhde ollu mieheen, ja sit toka naiseen äidillä, outoa..?
Rahaton saa käyttöönsä esim 1200e viikkobudjetin..saako rahaton pitää itsellään sen rahamäärän,mikä budjetista on jäljellä viikon jälkeen?