Rikkaat ja Rahattomat 2022 Official
Alkaa helmikuussa. Ainakin Aki ja Rita mukana "rikkaina" uudella kaudella.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b5f7fb2d-edab-42ba-8458-a948c7c…
Aika mielenkiintoinen kausi tällä kertaakin tulossa.
Kommentit (4342)
Vierailija kirjoitti:
Siivojan tytär, ihan oikeesti onko tuon ikäisellä lapsella tekoripset ???
Hauskin kommentti oli, kun äiti lähti ajamaan autolla ja sanoi; kyllä mun täytyy mennä töihin, jotta saa hienon auton 😮💨
Hän oli nyt opiskelija, eli varmasti täytyy mennäkin töihin jossain vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Hauskin kommentti oli, kun äiti lähti ajamaan autolla ja sanoi; kyllä mun täytyy mennä töihin, jotta saa hienon auton 😮💨
Kauhistelin hiuksia. Musta on ylivoimaisesti allergisoivin hiusväri ja kun 13v lapsi alkaa värjätä mustalla hiuksiaan, niin mikäli nyt kolmekymppisenä on hiuksia jäljellä niin ainakaan päähänahka ei kestä värjäystä enää. Kiva sitten lähempänä viittäkymppiä, kun haluaisi vaikka peittää harmaita ja ei kestä pää enää väriä.
Vierailija kirjoitti:
Säälin tuota Roosaa. Toivottavasti vielä pääsee eroon Petruksesta. Petrus hoitaa kaiken rahalla ja kuvittelee omistavansa Roosan. Roosa on kuin häkkieläin.
Vai häkkieläin?:D Niinhän se Roosa oli se uhri ja häkkieläin silloin Deatankin kanssa, eiku...mitenhän se olikaan? Eiköhän Roosassa ja Petruksessa molemmissa ole vikaa, kummatkin voisivat paremmin ilman toista.
Vierailija kirjoitti:
Älä viitsi puhua kun et mitään tiedä. Ei puhevikaa välttämättä voi korjata.
Puhutaan mieluummin ääntämisviasta jos ei osaa ääntää ärrää oikein.
Ja itsestä se on kiinni kuinka paljon on valmis tekemään töitä sen eteen että ääntäminen korjaantuu tai paranee, joka sekin on jo iso askel parempaan suuntaan.
Ei se aina helppoa ole, eikä kukaan niin ole väittänytkään.
13 vuotias on vielä hyvin nuori ja hyvässä iässä oppimaan uutta kun uusia kieliäkin opiskelee eli useita vuosia aikaa harjoitella ennenkuin täyttää edes 18 vuotta joka ei sekään vielä kovin vanha ole.
Aikuisiällä voi olla jo vaikeampi prosessi muokata väärin opittua ääntämistä kun niin on jo tehnyt ihan pienestä lapsesta asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälin tuota Roosaa. Toivottavasti vielä pääsee eroon Petruksesta. Petrus hoitaa kaiken rahalla ja kuvittelee omistavansa Roosan. Roosa on kuin häkkieläin.
Vai häkkieläin?:D Niinhän se Roosa oli se uhri ja häkkieläin silloin Deatankin kanssa, eiku...mitenhän se olikaan? Eiköhän Roosassa ja Petruksessa molemmissa ole vikaa, kummatkin voisivat paremmin ilman toista.
Ja ilman huumeita.
Petrus ja kumppani vetää kamaa joten get ouver it :D:D:D§§§
Mun mielestä tämä ohjelma oli enemmänkin rahattomat ja keskiluokkaiset. Jokainen mun tuntemani pariskunta tai perhe elää ja asuu, kuten ohjelmassa "rikkaat". Tuolla Pennasella nyt taisi olla oikeasti kallis kämppä jo sijaintinsa puolesta ja sillä Henryllä Vantaalla kartano. Kaikki muut asuivat oikein tyypillisissä lapsiperheiden kodeissa ja elivät aivan tavallista suomalaista elämää.
Bloggaaja Iina Hyttisen koti oli täynnä ikeaa. Neliöitäkin näytti olevan melko vähän. Hieman koominen ilmaus mediassa, kun kuvailtiin luksuskodiksi.
Lääkäriperheen asunto nyt oli kyllä jo vitsi. Leikkiset tyyppien olkkarissa eri paria olevat ikean sohvat. Auto nyt sentään oli ehkä keskivertoa kalliimpi. Mannisten talo oli oikeasti jo vähän öky ja samaten Martinlaakson ökykartanko. Petrus Pennasella myös kallis kämppä, vaikka sisustus oli aika mauton.
Aflecht ja Pennanen olivat ehkä oikeasti varakkaita. Muut aivan tuikitavallisia keskiluokkaisia suomalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Aflecht ja Pennanen olivat ehkä oikeasti varakkaita. Muut aivan tuikitavallisia keskiluokkaisia suomalaisia.
Ja persaukisempiakin on kuin nämä sarjassa näytetyt. On asunnottomuutta ja nälkää. Ainoat vaatteet päällä jne.
Vierailija kirjoitti:
Bloggaaja Iina Hyttisen koti oli täynnä ikeaa. Neliöitäkin näytti olevan melko vähän. Hieman koominen ilmaus mediassa, kun kuvailtiin luksuskodiksi.
Lääkäriperheen asunto nyt oli kyllä jo vitsi. Leikkiset tyyppien olkkarissa eri paria olevat ikean sohvat. Auto nyt sentään oli ehkä keskivertoa kalliimpi. Mannisten talo oli oikeasti jo vähän öky ja samaten Martinlaakson ökykartanko. Petrus Pennasella myös kallis kämppä, vaikka sisustus oli aika mauton.
Ei kai varakkuus tarkoita automaattisesti kallista kämppää? Tai design-sisustusta? Miksi käyttää rahaa sellaiseen, jos viihtyy edullisemmassakin. Itse ostan huonekaluja yms vain, jos edellinen menee rikki. En ole estetikko eikä aihe siksi vain kiinnosta. Tuskin panostaisin kotiin yhtään enemmän miljönäärinäkään.
Kyseisestä talosta on Google mapsin mukaan kävellen 1,7 km Humppilan Saleen, autolla 2 km. Mielestäni ihan ok matka pyöräillä, ostokset peräkärryyn tms, mutta kävellen en kävisi ruokakaupassa. Enkä ehkä muutenkaan kävisi Salessa. Enkä asuisi Humppilassa, mutta joo.
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Kohupoliitikko-Petrus-Pennasen-Roosa-kihl…
Roosa julkaisi tänään tiistaina (26.4.) järkyttäviä kuvia ruhjotuista kasvoistaan. Nuori nainen ei kerro kuvien yhteydessä, mistä mustelmat ovat peräisin.
– En enää vaikene, sinä et ole mies satutit minua ja sanoit minua hulluksi ja sait kaikki ajattelemaan että minä olen se hullu, Roosa kirjoitti julkaisuun vapaasti suomennettuna.
ti illalla piti tiktok liveä jossa söi shusia...petrus taustalla roosa ihan normi.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tämä ohjelma oli enemmänkin rahattomat ja keskiluokkaiset. Jokainen mun tuntemani pariskunta tai perhe elää ja asuu, kuten ohjelmassa "rikkaat". Tuolla Pennasella nyt taisi olla oikeasti kallis kämppä jo sijaintinsa puolesta ja sillä Henryllä Vantaalla kartano. Kaikki muut asuivat oikein tyypillisissä lapsiperheiden kodeissa ja elivät aivan tavallista suomalaista elämää.
Paras nimi olisi Keskiluokkaiset ja pienituloiset.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä hyvännäkönen se mustikka-Oscar.
On pakko tulla tänne vielä Oscaria kehumaan näin jälkikäteen. Katson nyt vasta tuota jaksoa ja hän on kyllä todella miellyttävä sekä ulkoisesti, että myös muutenkin. On mukavan oloinen ja sympaattinen. Sekä vastaa aika paljon sitä millainen mies ulkoisesti minua kiinnostaa. Toivon tuolle perheelle kaikkea hyvää.
Vierailija kirjoitti:
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Kohupoliitikko-Petrus-Pennasen-Roosa-kihl…
Roosa julkaisi tänään tiistaina (26.4.) järkyttäviä kuvia ruhjotuista kasvoistaan. Nuori nainen ei kerro kuvien yhteydessä, mistä mustelmat ovat peräisin.
– En enää vaikene, sinä et ole mies satutit minua ja sanoit minua hulluksi ja sait kaikki ajattelemaan että minä olen se hullu, Roosa kirjoitti julkaisuun vapaasti suomennettuna.
ti illalla piti tiktok liveä jossa söi shusia...petrus taustalla roosa ihan normi.
Täysin vastuutonta tuotantoyhtiöltä on ollut ottaa Pennanen ohjelmaan. Jo ennen ohjelmaa on hänestä aivan hyvin ollut tiedossa nämä epämääräiset toimet. Huumausaine- ja lähissuhdeväkivaltahuhut ovat toistuvia. Tuotantoyhtiö sai huomiota ohjelmalle pariskunnan mukaan ottamalla, mutta mielestäni moraalittomalla tavalla.
Aki ja Rita törsäs 62 jo 1. kauppareissulla. Budjetti 85/vk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä viimeisessä jaksossa kaikki vaikuttivat mukavilta. Heti haukutaan että joku on mömmöissä eikö ajatella että joitakin ihmisiä jännittää olla kameran edessä. Myös Petrus vaikutti todella symppikseltä ja ikäänsä nuoremmalta, ei näyttänyt olevan ryppyjäkään. Ja monella rikkaalla miehellä on huomattavasti nuorempi puoliso, ei ole ekaa kertaa näin tässäkään formaatissa.
Ja se 13-vuotias teinityttö oli suloinen reipas tyttö, harmittaa että häntä on täällä noin kovin arvosteltu kun vaikutti ihan mukavalta tytöltä ja kivanoloinen oli äitikin.
Hävetkää te haukkujat!tosi symppis
Muija on aivan sekaisin. Surullista, ja myös ikävää joidenkin tarve rääppiä täällä näitä asioita.
Helppo sanoa, että Roosa on sekaisin jos tuo Petrus on hakannut ja Roosa päätynyt turvakotiin. Joku vielä kirjoitti, että Petrus on niin symppis. Niin hän se onkin varmaan. Hyi olkoon. Uhria syyllistetään, että on hullu vaikka toinen on syyllinen väkivaltaan. Näin ne ihmiset huijaavat. Joku leikkii niin symppistä ja kaikki uskovat, mutta kotona pahoinpitelee. Näitä tarinoita on monia kuten esim läheiseni parisuhde aikoinaan.
Olisin niin halunnut nähdä nuorenparin seinänaaåurin ilmeen, kun Aki ja pittbull koiransa oven takana. Aki huutanu postiluukusta ^ovelle sieltä!" On se äijä.951