Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rikkaat ja Rahattomat 2022 Official

Vierailija
01.12.2021 |

Alkaa helmikuussa. Ainakin Aki ja Rita mukana "rikkaina" uudella kaudella.

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b5f7fb2d-edab-42ba-8458-a948c7c…

Aika mielenkiintoinen kausi tällä kertaakin tulossa.

Kommentit (4342)

Vierailija
2181/4342 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petrus ja Roosa ovat todella mukava pariskunta. Sympaattisia. Vaatimattoman ja lämpimän oloisia ihmisiä. Petrus ei varmasti ole ihminen joka arvottaa muita omaisuuden perusteella.

Vierailija
2182/4342 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petrus ja Roosa ovat todella mukava pariskunta. Sympaattisia. Vaatimattoman ja lämpimän oloisia ihmisiä.

🤣🤣🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2183/4342 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petrus oli kyllä todella persoonallinen. Tavallaan leveili omaisuudella, mutta jotenkin epätyypillisesti.

Joo hauskasti esitteli vehkeitään niin kuin digitaalinen wc-pönttökin olisi ihan peruskauraa.

Jossain päin maailmaa onkin. Täällä Suomessa hyvin harvoin nähty.

Vierailija
2184/4342 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävetkää te jotka täällä kiusaatte ohjemassa ollutta 13-vuotiasta tyttöä

Vierailija
2185/4342 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen pari asiaa selväksi. En ole kehitysvammainen ja minulla on vain puoli veli isän puolelta. Äitiä en ole vaatteissa rahassa millään tavalla hyväksi käyttänyt ja mummi maksaa minun vaatteita enemmän kuin äiti. Äiti maksaa nämä halvemmat asiat minulle muuten maksan itse puolet minun asioista itse ja minun puhelin on tossa jostain alle 100€ ostettu vielä käytettynä. Meidän kalusteet ovat todella vanhoja. Äiti ja minä emme ole ikinä käyneet kampaajalla. Meikkini on ostettu allenus myynneistä 50% alennuksella! Aino asia mikä minulla on r-vika ei mitään muuta

Vierailija
2186/4342 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi köyhillä on aina kamalat white trash- ripsienpidennykset?

Vierailija
2187/4342 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo pariskunta: viisikymppinen fysiikan tohtori ja parikymppinen Only fans -sisällöntuottaja.

Ja erikoisen kuuloista on elämäkin:

https://www.seiska.fi/Kotimaa/Mita-tapahtui-Rikkaat-ja-rahattomat-paril…

Vierailija
2188/4342 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petrus vaikutti piri/lakka/sieni-päältä, aika säälittävältä sellaiselta kun kyseessä 5-kymppinen ukko joka ikään kuin yrittää elää "ikuista nuoruutta". Tätä täydensi yli puolet nuorempi tyttöystävä/kihlattu/vaimo Roosa, jonka pitäisi iän puolesta olla Petruksen tytär.

Ja voi sitä Petruksen tarvetta luetella brändimerkkejä, toi moneen kertaan esiin miten kodinkoneet ovat kalleinta saksalaisen Mielen mallistoa.. Mistä tuollainen tarvet kumpuaa vielä tuon ikäisellä.? Jostain tyhjyydestä, sanoisi psykologi todennäköisesti.

Vierailija
2189/4342 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän jakson alussa oli ilmoitus, että jakso on kuvattu helmikuussa vai oliko toukokuussa 2021. Miksi tällainen ilmoitus?

Siksikö, että Roosan ja Petruksen elämä ei oo enää yhtä hyvällä mallilla tällä hetkellä kuin ohjelmassa? Ettei joku näin mene luulemaan jos he joskus kadulla vastaan tallaavat...🤔

Vierailija
2190/4342 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella nuo köyhät on köyhiä? Koska äiti nukkuu sohvalla? Se on yllättävän yleistä pk-seudulla. Vähän syrjemmässä nuo olisivat ihan mukavasti eläviä omilla huoneilla. Lapsi saa kouluruuan ja sen jälkeen jää 50e per nenä käytettäväksi. Mulla oikeesti menee 20e ruokiin kun syön koululla! Tuskin äitikään syö yli viidelläkympillä, eli rahaa jää bensaan. Erikoista että ovat valinneet käyttää autoa.

Melkoinen inflaatio on tapahtunut koko sanalle, köyhyyson enimmäkseen mielipahaa siitä että toisella on jotain kallista.

Vierailija
2191/4342 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petrus oli kyllä todella persoonallinen. Tavallaan leveili omaisuudella, mutta jotenkin epätyypillisesti.

Joo hauskasti esitteli vehkeitään niin kuin digitaalinen wc-pönttökin olisi ihan peruskauraa.

Kuulemma Japanissa niitä paljon on, lieneekö siellä keksittykin? Mutta säästääkö se vettä? Vettä bideekin tietty kuluttaa.

Vierailija
2192/4342 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulemma Japanissa niitä paljon on, lieneekö siellä keksittykin? Mutta säästääkö se vettä? Vettä bideekin tietty kuluttaa.

Japanissa jopa yleisissä vessoissakin on tämmösiä. Saa linnut visertämäänkin napin painalluksesta ja fööni kuivaa takapuolen. Vedenkulutuksesta en osaa sanoa

Vierailija
2193/4342 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin ensin, että tarkoitit: esitteli "vehkeitään"!

Vierailija
2194/4342 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella nuo köyhät on köyhiä? Koska äiti nukkuu sohvalla? Se on yllättävän yleistä pk-seudulla. Vähän syrjemmässä nuo olisivat ihan mukavasti eläviä omilla huoneilla. Lapsi saa kouluruuan ja sen jälkeen jää 50e per nenä käytettäväksi. Mulla oikeesti menee 20e ruokiin kun syön koululla! Tuskin äitikään syö yli viidelläkympillä, eli rahaa jää bensaan. Erikoista että ovat valinneet käyttää autoa.

Melkoinen inflaatio on tapahtunut koko sanalle, köyhyyson enimmäkseen mielipahaa siitä että toisella on jotain kallista.

Kaukana köyhistä nuo, katselkaa vaikka vanhoja suomalaisia elokuvia kuten Ryysyranta ja Punainen viiva, siellä näette oikeasti köyhiä ihmisiä.

Vierailija
2195/4342 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Japanissa oion näitä käytellyt ja siellä on keksitty. Mainostivat luontoystävällisiksi.

Pesu, kuivaus, tuoksu ja äänet mukana. Pesukulmankin saa valita sen mukaan tuliko ykkönen vai kakkonen.

Vierailija
2196/4342 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaukana köyhistä nuo, katselkaa vaikka vanhoja suomalaisia elokuvia kuten Ryysyranta ja Punainen viiva, siellä näette oikeasti köyhiä ihmisiä.

No mutta eihän vuoden 2022 köyhät voi elä niin kuin 60 vuotta sitten. Ei rikkaatkaat. Ajat muuttuu.

Vierailija
2197/4342 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen pari asiaa selväksi. En ole kehitysvammainen ja minulla on vain puoli veli isän puolelta. Äitiä en ole vaatteissa rahassa millään tavalla hyväksi käyttänyt ja mummi maksaa minun vaatteita enemmän kuin äiti. Äiti maksaa nämä halvemmat asiat minulle muuten maksan itse puolet minun asioista itse ja minun puhelin on tossa jostain alle 100€ ostettu vielä käytettynä. Meidän kalusteet ovat todella vanhoja. Äiti ja minä emme ole ikinä käyneet kampaajalla. Meikkini on ostettu allenus myynneistä 50% alennuksella! Aino asia mikä minulla on r-vika ei mitään muuta

Älä välitä kiusaajista. Olet ihana, kaunis ja fiksu nuori ja rennosti osasit esiintyä kamerankin edessä❣😊

Vierailija
2198/4342 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kattelin ton viimeisen jakson eilen telkkarista.

Ja miten ei yllättänyt että ton Petruksen harrastus on joku taidenäyttely, mahdollisimman tylsä ja rikkaiden harrastus.

Mikä se helvetin äijä oli kokoajan selittämässä siellä taustalla ja kyselemässä mitä tämä tuo mieleen? Itse sanoisin että painu nyt helvettiin siitä, tosin en kyllä käykkään tuollaisessa.

Modernin taiteen näyttely olisi minullakin ollut melkein alimmaisena toivelistalla. Vaivaannuttavaa, kun TV-kamerat olisivat kuvanneet ilmeitäni ja joku vaatinut kertomaan vaikutelmia. Teatterikäynti tai konsertti olisi ollut paljon mukavampi vaihtoehto. Mutta kukin tavallaan, eivät näyttäneet äiti ja tytärkään panevan pahakseen.

Vierailija
2199/4342 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi, ei ole kaikki ihan ok näillä ns.köyhillä. ei todellakaan tarvii kaikkia merkkivaatteita ostella jos on rahassa tiukkaa. Olen itse ollut kahden teinin yh eikä kyllä todellakaan tullu mieleen että pakko ostaa kalliita rytkyjä! Eikä lapsia ikinä kiusattu, hyvin kävivät koulut ja hankkivat ammatit.

Vähän vaikuttaa et toi teini käyttää äitiään hyväksi merkkivaatteiden ostelussa, vaikka ei olisi varaa eikä tarvetta.

Onnekkaita ovat, kun on mummi auttamassa. Ei tule koskaan oikeasti hätä käteen, siis ei lopu ruoka- tai vuokrarahat. Osa yksinhuoltajaperheistä on ilman tukiverkostoa, se tilanne on turvattomampi. Sossun virkailijasta riippuu. tuleeko yhteiskunnalta apua vaikeassa tilanteessa. Vai onko se nykyään KELA:n anomuskaavake, jonka kanssa asioidaan.

Vierailija
2200/4342 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petrus vaikutti piri/lakka/sieni-päältä, aika säälittävältä sellaiselta kun kyseessä 5-kymppinen ukko joka ikään kuin yrittää elää "ikuista nuoruutta". Tätä täydensi yli puolet nuorempi tyttöystävä/kihlattu/vaimo Roosa, jonka pitäisi iän puolesta olla Petruksen tytär.

Ja voi sitä Petruksen tarvetta luetella brändimerkkejä, toi moneen kertaan esiin miten kodinkoneet ovat kalleinta saksalaisen Mielen mallistoa.. Mistä tuollainen tarvet kumpuaa vielä tuon ikäisellä.? Jostain tyhjyydestä, sanoisi psykologi todennäköisesti.

Köyhästä lapsuudesta, tunnepuolen kehittymättömyydes.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi