Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huoltajuuskiista- tuleeko vanhemmuuden arviointi?

Vierailija
28.02.2015 |

Olen ollut lapseni lähihuoltaja lähes koko tämän elämän ajan. Erosimme lapsen isän kanssa lapsen ollessa 10kk jolloin yhteishuoltajuus jäi voimaan. Tapaamisista ei tehty sopimusta ja niitä on ollut erittäin harvoin. (tapaamiset minun aloitteestani) Nyt 10 vuotias lapsi kävi yhden kerran isän luona yökylässä ollessaan 1,5v. Olen hakemassa yksinhuoltajuutta ja haluaisin tietää mitä kaikkea tuo prosessi pitää sisällään. Tuleeko sosiaalityöntekijä katsomaan kodin, millaisia vanhemmuuden arvioinnit ovat jne.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat yksinhuoltajuuden?

Vierailija
2/4 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin on arviointeja, jos ei mies hyökkää vaatimaan lähihuoltajuutta sukulaisjoukon tuella ja pysty osoittamaan sulla jonkin diagnoosin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsen isä suostuvainen että saisit yksinhuoltajuuden? Silloin prosessi olisi helpompi. Ehdota lapsen isälle, että halutessaan saa käydä tapaamassa silloin kuin teillekkin sopii. Plus ukolta lähtis elarit, mikä olisi miehelle plussaa. Selitä miehelle että helpompi sinulle ettei tarvi joka lappuun miehen suostumusta aina hakea, olisi miehellekkin helpompaa.

Vierailija
4/4 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 13:13"]Onko lapsen isä suostuvainen että saisit yksinhuoltajuuden? Silloin prosessi olisi helpompi. Ehdota lapsen isälle, että halutessaan saa käydä tapaamassa silloin kuin teillekkin sopii. Plus ukolta lähtis elarit, mikä olisi miehelle plussaa. Selitä miehelle että helpompi sinulle ettei tarvi joka lappuun miehen suostumusta aina hakea, olisi miehellekkin helpompaa.
[/quote]

Ei äidin yksinhuoltajuus poista isän elatusvelvollisuutta