Lue keskustelun säännöt.
Apua! Onko ansiosidonnainen päätuloa??
28.02.2015 |
Eli jos teen työn josta maksetaan mulle 200€, niin toimitanko pääverokortin vai lisätuloverokortin?
Ja joo kysyn työnantajalta mutta vasta maanantaina. :)
Kommentit (2)
Ansiosidonnainen ei ole kumpaakaan. Se on etuus, josta menee aina 20% veroa, jos et hae muutosta. Kun sä teet työtä josta saat 200e palkkaa, viet verokortin työnantajalle, jonka hän toimittaa palkanlaskijalle. Päätuloa, otetaan se suurempi veroprosentti.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eikö sinulla ole ansiosidonnaista varten verokortti etuutta varten? Vie se tuloverokortti työnantajalle.