Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Volbeat.

28.02.2015 |

Luoja, miten paljon olen velkaa tuolle bändille..

Paras tsemppibändi ja tsemppimusiikki ikinä! Voimamusiikkia parhaimmillaan! =))

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehheheeh, ottipa jolleki koville kun lempibändi ei miellytä kaikkia :)

Vierailija
2/31 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen musadiggari ja kuuntelen aika laajasti varsinkin rockia, mutta Volbeatia en jaksa kauaa kuunnella, se laulajan kailotus alkaa vituttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michael Poulsenilla on jumalainen rokkijätkän ääni.

Vierailija
4/31 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 02:13"]Michael Poulsenilla on jumalainen rokkijätkän ääni.
[/quote]

Ja jumalainen ulkonäkö! Voih, kun sais sen miehen omakseen!! Olis tää tyttö aika onnellinen... ♡

Vierailija
5/31 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 02:01"]Minä olen musadiggari ja kuuntelen aika laajasti varsinkin rockia, mutta Volbeatia en jaksa kauaa kuunnella, se laulajan kailotus alkaa vituttaa.
[/quote]
Itse lisäisin tähän myös sen, että käytännössä kaikki biisit ovat keskenään ihan samanlaisia.

Vierailija
6/31 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 02:15"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 02:13"]Michael Poulsenilla on jumalainen rokkijätkän ääni.
[/quote]

Ja jumalainen ulkonäkö! Voih, kun sais sen miehen omakseen!! Olis tää tyttö aika onnellinen... ♡
[/quote] Siis olettaen että tämä on se laulaja niin se on aina ainakin minun nähden näyttänyt lähinnä viinasta pöhöttyneeltä Tauskilta.

Vierailija
7/31 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kamala. Matti ja Teppo on parempi. Ja nekin on aika kamalia.

Vierailija
8/31 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 02:15"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 02:01"]Minä olen musadiggari ja kuuntelen aika laajasti varsinkin rockia, mutta Volbeatia en jaksa kauaa kuunnella, se laulajan kailotus alkaa vituttaa. [/quote] Itse lisäisin tähän myös sen, että käytännössä kaikki biisit ovat keskenään ihan samanlaisia.

[/quote]

No ei ole samanlaisia =) Tässä oma, tämänhetkinen lempparini:

Vierailija
9/31 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 02:01"]Minä olen musadiggari ja kuuntelen aika laajasti varsinkin rockia, mutta Volbeatia en jaksa kauaa kuunnella, se laulajan kailotus alkaa vituttaa. [/quote] Itse lisäisin tähän myös sen, että käytännössä kaikki biisit ovat keskenään ihan samanlaisia.

[/quote]

Olen ihan samaa mieltä. Ei jää minulle mieleen ne biisit.

Vierailija
10/31 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="ExoPol" time="28.02.2015 klo 02:20"]

[/quote]

[/quote]

Kuuntelin reilun minuutin, kuulosti samalta kuin kaikki Volbeatin biisit.

Vierailija
11/31 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 02:18"]

Aika kamala. Matti ja Teppo on parempi. Ja nekin on aika kamalia.

[/quote]

:DD Tämä on kyllä rumasti sanottu mistä tahansa bändistä, hehe.

Vierailija
12/31 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 02:24"][quote author="ExoPol" time="28.02.2015 klo 02:20"]

[/quote]

[/quote]

Kuuntelin reilun minuutin, kuulosti samalta kuin kaikki Volbeatin biisit.
[/quote]

Jos kerran ko bändi ei nappaa niin miksi tulit louskuttamaan leukojasi sitten?
Mun korvaan suomalainen musiikki kuullostaa kaikki samalta renkutukselta ja yksinkertaisesti paskalta, mut en niitä kuuntelekaan. Kuuntelen musiikkia joka on mun makuuni sopivaa ja se mistä en tykkää en sitä koskeviin ketjuihin mene vinkumaan miten ne kuullostaa kaikki samalta.
Joillekin meistä on annettu käytöstavat, sä taisit olla eti jonossa sillon.

Vierailija
13/31 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="ExoPol" time="28.02.2015 klo 02:20"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 02:15"]

[/quote]

[/quote]

Mulla on ihan ehdottomasti autossa soimassa AINA kun olen väsyksissä niin Volbeatin Evelyn. Ja se todellakin huutaa. :D
Sit muutoin menee kaikki biisit. Lauleskelen mukana ja voih jos radio on hiljasellaan ja Volbeat alkaa soimaan niin kummasti vollat nousee korkeemmalle. :) Vaikka mies ei voikaan sietää niin bruuhuu, kuski päättää mitä kuunnellaan. ;)

Vierailija
14/31 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin Volbeatista, mutta se ääni.... Kuin miespuolinen Shakira määkimässä =(
Ja sen äänen takia kaikki biisit kuulostaa samalta...
Ja minua harmittaa niin paljon, koska tykkään musiikista, mutta sen äänen takia en vainjaksa sitä kuunnella.
Prkl.

Vierailija
15/31 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 02:26"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 02:24"][quote author="ExoPol" time="28.02.2015 klo 02:20"] [quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 02:15"] [quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 02:01"]Minä olen musadiggari ja kuuntelen aika laajasti varsinkin rockia, mutta Volbeatia en jaksa kauaa kuunnella, se laulajan kailotus alkaa vituttaa. [/quote] Itse lisäisin tähän myös sen, että käytännössä kaikki biisit ovat keskenään ihan samanlaisia. [/quote] No ei ole samanlaisia =) Tässä oma, tämänhetkinen lempparini:

[/quote] Kuuntelin reilun minuutin, kuulosti samalta kuin kaikki Volbeatin biisit. [/quote] Jos kerran ko bändi ei nappaa niin miksi tulit louskuttamaan leukojasi sitten? Mun korvaan suomalainen musiikki kuullostaa kaikki samalta renkutukselta ja yksinkertaisesti paskalta, mut en niitä kuuntelekaan. Kuuntelen musiikkia joka on mun makuuni sopivaa ja se mistä en tykkää en sitä koskeviin ketjuihin mene vinkumaan miten ne kuullostaa kaikki samalta. Joillekin meistä on annettu käytöstavat, sä taisit olla eti jonossa sillon.

[/quote]

Olet oikeassa, olisin toki voinut olla hiljaakin, anteeksi. Tosin, kyllähän eriävät mielipiteetkin täytyy sallia.

Käytöstapajonossa kyllä olin, mutta minut poistettiin kun etuilin. :(

Vierailija
16/31 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan jaksaa yksi tai kaksi biisiä kuunnella putkeen, mutta sitten yksinkertaisesti kiintiö tulee täyteen. Vähän sama homma kuin Creedin tai Nickelbackin kanssa. Alkuun tuntuu, että on ihan jees musiikkia, mutta heti kohta alkaa tökkiä.

Vierailija
17/31 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 02:26"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 02:24"][quote author="ExoPol" time="28.02.2015 klo 02:20"] [quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 02:15"] [quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 02:01"]Minä olen musadiggari ja kuuntelen aika laajasti varsinkin rockia, mutta Volbeatia en jaksa kauaa kuunnella, se laulajan kailotus alkaa vituttaa. [/quote] Itse lisäisin tähän myös sen, että käytännössä kaikki biisit ovat keskenään ihan samanlaisia. [/quote] No ei ole samanlaisia =) Tässä oma, tämänhetkinen lempparini:

[/quote] Kuuntelin reilun minuutin, kuulosti samalta kuin kaikki Volbeatin biisit. [/quote] Jos kerran ko bändi ei nappaa niin miksi tulit louskuttamaan leukojasi sitten? Mun korvaan suomalainen musiikki kuullostaa kaikki samalta renkutukselta ja yksinkertaisesti paskalta, mut en niitä kuuntelekaan. Kuuntelen musiikkia joka on mun makuuni sopivaa ja se mistä en tykkää en sitä koskeviin ketjuihin mene vinkumaan miten ne kuullostaa kaikki samalta. Joillekin meistä on annettu käytöstavat, sä taisit olla eti jonossa sillon.

[/quote]
Otsikkona oli pelkkä "volbeat".
Ei "Hehkutetaan Volbeatia".
Siispä käsitin että tässä ketjussa voi kesksutella VOlbeatista, ja myöskin esittää eriävän mielipiteen.
Anteeksi jos loukkasin.

Vierailija
18/31 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 02:42"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 02:26"]

[/quote]
Siispä käsitin että tässä ketjussa voi kesksutella VOlbeatista, ja myöskin esittää eriävän mielipiteen.
Anteeksi jos loukkasin.
[/quote]

Aivan. Eli bändejä voi haukkua ihan surutta ja esittää eriäviä mielipiteitään. Tottakai, joku tykkää toiset ei. So sad.
Vaan miksi sitten lynkataan jos ketjun nimenä on esim "Prinsessa Estelle" ja menet sinne sanomaan oman mielipiteesi "Ruma kakara.".
Eriäviä mielipiteitä siis saa esittää ainoastaan niistä asioista mitä palstalla vihataan eniten. Lapsia ei saa sanoa rumiksi tai muutenkaan haukkua.

Vierailija
19/31 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 02:49"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 02:42"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 02:26"] [quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 02:24"][quote author="ExoPol" time="28.02.2015 klo 02:20"] [quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 02:15"] [quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 02:01"]Minä olen musadiggari ja kuuntelen aika laajasti varsinkin rockia, mutta Volbeatia en jaksa kauaa kuunnella, se laulajan kailotus alkaa vituttaa. [/quote] Itse lisäisin tähän myös sen, että käytännössä kaikki biisit ovat keskenään ihan samanlaisia. [/quote] No ei ole samanlaisia =) Tässä oma, tämänhetkinen lempparini:

[/quote] Kuuntelin reilun minuutin, kuulosti samalta kuin kaikki Volbeatin biisit. [/quote] Jos kerran ko bändi ei nappaa niin miksi tulit louskuttamaan leukojasi sitten? Mun korvaan suomalainen musiikki kuullostaa kaikki samalta renkutukselta ja yksinkertaisesti paskalta, mut en niitä kuuntelekaan. Kuuntelen musiikkia joka on mun makuuni sopivaa ja se mistä en tykkää en sitä koskeviin ketjuihin mene vinkumaan miten ne kuullostaa kaikki samalta. Joillekin meistä on annettu käytöstavat, sä taisit olla eti jonossa sillon. [/quote]
Anteeksi jos loukkasin. [/quote] Aivan. Eli bändejä voi haukkua ihan surutta ja esittää eriäviä mielipiteitään. Tottakai, joku tykkää toiset ei. So sad. Vaan miksi sitten lynkataan jos ketjun nimenä on esim "Prinsessa Estelle" ja menet sinne sanomaan oman mielipiteesi "Ruma kakara.". Eriäviä mielipiteitä siis saa esittää ainoastaan niistä asioista mitä palstalla vihataan eniten. Lapsia ei saa sanoa rumiksi tai muutenkaan haukkua.

[/quote] Siis sinusta lapsen ulkonäön haukkuminen on sama asia kuin se että arvostelee negatiivisesti laulajan ääntä? Joo-o, voihan asian niinkin nähdä.....

Vierailija
20/31 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 02:49"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 02:42"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 02:26"] [quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 02:24"][quote author="ExoPol" time="28.02.2015 klo 02:20"] [quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 02:15"] [quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 02:01"]Minä olen musadiggari ja kuuntelen aika laajasti varsinkin rockia, mutta Volbeatia en jaksa kauaa kuunnella, se laulajan kailotus alkaa vituttaa. [/quote] Itse lisäisin tähän myös sen, että käytännössä kaikki biisit ovat keskenään ihan samanlaisia. [/quote] No ei ole samanlaisia =) Tässä oma, tämänhetkinen lempparini:

[/quote] Kuuntelin reilun minuutin, kuulosti samalta kuin kaikki Volbeatin biisit. [/quote] Jos kerran ko bändi ei nappaa niin miksi tulit louskuttamaan leukojasi sitten? Mun korvaan suomalainen musiikki kuullostaa kaikki samalta renkutukselta ja yksinkertaisesti paskalta, mut en niitä kuuntelekaan. Kuuntelen musiikkia joka on mun makuuni sopivaa ja se mistä en tykkää en sitä koskeviin ketjuihin mene vinkumaan miten ne kuullostaa kaikki samalta. Joillekin meistä on annettu käytöstavat, sä taisit olla eti jonossa sillon. [/quote]
Anteeksi jos loukkasin. [/quote] Aivan. Eli bändejä voi haukkua ihan surutta ja esittää eriäviä mielipiteitään. Tottakai, joku tykkää toiset ei. So sad. Vaan miksi sitten lynkataan jos ketjun nimenä on esim "Prinsessa Estelle" ja menet sinne sanomaan oman mielipiteesi "Ruma kakara.". Eriäviä mielipiteitä siis saa esittää ainoastaan niistä asioista mitä palstalla vihataan eniten. Lapsia ei saa sanoa rumiksi tai muutenkaan haukkua.

[/quote]

Eipä tapella ennää, vaan kuunnellaan yhessä tämä biisi vielä: 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä