Paras äänikirja, jonka olette kuunnelleet?
Kaipaan suosituksia, kun koetan epätoivoisesti päästä kiinni äänikirjojen maailmaan. Tähän saakka oon kuunnellut vain populaaritietokirjoja Audiblesta, mutta nyt mulla on ilmainen kokeilujakso Suomalaiseen äänikirjapalveluun ja haluaisin sieltä löytää jotain mielenkiintoista. Mutta kun en löydä. Kaikki tuntuu tylsältä.
Suositelkaa jotain, genrellä ei väliä. Mikä on teidän suosikkikirja äänikirjana? Ehdoton lemppari, joka kaikkien pitäisi kuunnella?
Kommentit (10)
Aarresaari, lukijana Ossi Ahlapuro. Taisin kuunenlla eka kerran joskus 10-vuotiaana sen tarinan
Täällä Pohjantähden alla, lukijana Veikko sinisalo.
Oonko ainoa joka ei pysty kuuntelemaan äänikirjoja kun lukijan ääni ja painotukset lähes poikkeuksetta häiritsee?
Vierailija kirjoitti:
Oonko ainoa joka ei pysty kuuntelemaan äänikirjoja kun lukijan ääni ja painotukset lähes poikkeuksetta häiritsee?
Pystyn kuuntelemaan jos lukija on suht neutraali eikä keksi jotain hassunhauskoja ääniä hahmoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oonko ainoa joka ei pysty kuuntelemaan äänikirjoja kun lukijan ääni ja painotukset lähes poikkeuksetta häiritsee? Paitsi jo hallitsee hassunhauskat äänet, elikä jos ois vaikka Jarkko Tamminen lukemassa äänikirjaa
Pystyn kuuntelemaan jos lukija on suht neutraali eikä keksi jotain hassunhauskoja ääniä hahmoille.
Con Iggulden - Tasankojen susi (Valloittaja 1)
Alexander McCall Smithin kirjat: Kaikki kirjat, Mma Ramotswe tutkii
S. J Bennett: Windsorin solmu
Anna Englund: Lautapalttoo
Mirella Mäkilä: Seuraavana Tampere
Clare Pooley: Joka päivä laiturilla viisi
Beckley Albertalli: Minä, Simon, Homo Sapiens
Mur halesken muistelmat