vaatteiden lisäksi pahat päiväkotityöläset vievät
lastesi sydämemen.
Jos pieni palkka onkin niin musupusuhalit tuottavat iloa meille pahattarille!
ps Kirpputorilla nähdään...
Kommentit (5)
Mun lapsi inhoaa päiväkodin väkeä. Kylmiä, kalseita vallankäyttäjiä, joilla on omat sairaat tapansa alistaa lapsia. Esim. vessassa ei saa käydä ovi kiinni vaan pytyllä pitää istua muiden katsellessa - juuri sellaista tätiä sitä halaileekin, jonka mielestä noin tulee tehdä.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 22:51"]Mun lapsi inhoaa päiväkodin väkeä. Kylmiä, kalseita vallankäyttäjiä, joilla on omat sairaat tapansa alistaa lapsia. Esim. vessassa ei saa käydä ovi kiinni vaan pytyllä pitää istua muiden katsellessa - juuri sellaista tätiä sitä halaileekin, jonka mielestä noin tulee tehdä.
[/quote] ja et viitsi vaihtaa paikkaa?
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 22:52"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 22:51"]Mun lapsi inhoaa päiväkodin väkeä. Kylmiä, kalseita vallankäyttäjiä, joilla on omat sairaat tapansa alistaa lapsia. Esim. vessassa ei saa käydä ovi kiinni vaan pytyllä pitää istua muiden katsellessa - juuri sellaista tätiä sitä halaileekin, jonka mielestä noin tulee tehdä. [/quote] ja et viitsi vaihtaa paikkaa?
Ja se tehdään miten? Jos lapsella on päivähoitopaikka, ei kunnalla ole mitään velvollisuutta antaa toista paikkaa. LÄhin yksityinen päiväkoti on 50 km päässä työpaikasta.
[/quote]
En käsitä itsekään tätä, miksi lapsella ei ole vessarauhaa!
ja se M jäi ihan omaa tarkkamattomuuttani joukosta pois, en syytä siitä ketään muuta.
Lapsista huolehtiessani en kyllä ketään jätäjoukosta pois.