Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vaatteiden lisäksi pahat päiväkotityöläset vievät

Vierailija
27.02.2015 |

lastesi sydämemen.

Jos pieni palkka  onkin niin musupusuhalit tuottavat iloa meille pahattarille!

ps Kirpputorilla nähdään...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se M jäi ihan omaa tarkkamattomuuttani joukosta pois, en syytä siitä ketään muuta.

Lapsista huolehtiessani en kyllä ketään jätäjoukosta pois.

Vierailija
2/5 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi inhoaa päiväkodin väkeä. Kylmiä, kalseita vallankäyttäjiä, joilla on omat sairaat tapansa alistaa lapsia. Esim. vessassa ei saa käydä ovi kiinni vaan pytyllä pitää istua muiden katsellessa - juuri sellaista tätiä sitä halaileekin, jonka mielestä noin tulee tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 22:51"]Mun lapsi inhoaa päiväkodin väkeä. Kylmiä, kalseita vallankäyttäjiä, joilla on omat sairaat tapansa alistaa lapsia. Esim. vessassa ei saa käydä ovi kiinni vaan pytyllä pitää istua muiden katsellessa - juuri sellaista tätiä sitä halaileekin, jonka mielestä noin tulee tehdä.
[/quote] ja et viitsi vaihtaa paikkaa?

Vierailija
4/5 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 22:52"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 22:51"]Mun lapsi inhoaa päiväkodin väkeä. Kylmiä, kalseita vallankäyttäjiä, joilla on omat sairaat tapansa alistaa lapsia. Esim. vessassa ei saa käydä ovi kiinni vaan pytyllä pitää istua muiden katsellessa - juuri sellaista tätiä sitä halaileekin, jonka mielestä noin tulee tehdä. [/quote] ja et viitsi vaihtaa paikkaa?

Ja se tehdään miten? Jos lapsella on päivähoitopaikka, ei kunnalla ole mitään velvollisuutta antaa toista paikkaa. LÄhin yksityinen päiväkoti on 50 km päässä työpaikasta.

[/quote]

Vierailija
5/5 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä itsekään tätä, miksi lapsella ei ole vessarauhaa! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan