Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Positiivisuusketju tälle illalle. Mitä mukavaa sinulle tänään on tapahtunut?

27.02.2015 |

Minulla takana hieno päivä.. Mukava työpäivä (kiireinen kylläkin), koti siistinä nyt (kolmatta tuntia siihen menikin), hikilenkki vedettynä (no, en jaksanut ihan sitä mitä piti), sauna, tuoreet tulppaanit maljakossa (miehen tuomana ehkä vähän väärän väriset kuitenkin). Teiniangstikin tuli päivän angstailujen jälkeen tuohon viereen jutustelemaan taas "muina miehinä". Elämä tuntuu aika kivalta just nyt. Kehräisin jos osaisin..=))

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tiskaa juuri nyt. Hän huomasi että olen lopen uupunut ja surullinen isäni kuoleman takia, joten hän on ottanut kotityöt vastuulleen taas kerran. Minä saan istua ja syödä sipsejä ja juoda punkkua, ja unohtaa kaiken ikävän ainakin hetkeksi.

Vierailija
2/32 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi 13v oli ekaa kertaa yksin flunssassa kotona tänään. 

On toipunut tosi hyvin, ja ilahtui hurjasti kun ostin työmatkalla vähän herkkuja, erikoista teetä, kurkkupastilleja ja sanaristikkolehden. 

Tuli hyvä mieli että lapsi on paranemaan päin, ja muistin myös miten oma äitini osti minulle jaffaa, dominokeksejä ja akkaritaskarin kun olin yksin kipeänä kotona. Tuplailo, nykyhetkinen ja nostalginen  :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kehuja työssäoppimispaikallani :)

Vierailija
4/32 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusi poikaystäväni ei häpeä minua, ja osoitti sen taas tänään. vei minut kaverinsa luokse,haettiin se kaveri siis kotoaan ja jatkettiin matkaa kolmestaan. sitten hän suuteli minua kavereitensa nähden. olen kiitollinen.
terveisin: häpeävän ihmisen exä

Vierailija
5/32 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi vaikea päivä ollut. Äidille soittaminen vähän piristi, joten kai se oli se sitten.

-Mies 29v-

Vierailija
6/32 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdin tutkia olan takaa noita mekon väri-kuvia ja päteä av:lla. Lapsi oli tosi ihana tänään. 

Vierailija
7/32 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 21:16"]

uusi poikaystäväni ei häpeä minua, ja osoitti sen taas tänään. vei minut kaverinsa luokse,haettiin se kaveri siis kotoaan ja jatkettiin matkaa kolmestaan. sitten hän suuteli minua kavereitensa nähden. olen kiitollinen. terveisin: häpeävän ihmisen exä

[/quote]

Wau! Sinun ei kuitenkaan tarvitse olla kiitollinen. Ole ylpeä!

Vierailija
8/32 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ei varsinaisesti mitään, mutta huomista odotan. Kutsuin erään miehen treffeille (suostui), varasin leffaliput (jotka maksoin) ja pöydän ravintolaan (jossa maksan myös ruuat ja juomat). Jännittää mitä tuleman pitää. Ainakaan en loisi lompakolla.

Vierailija
9/32 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 21:18"]

Tosi vaikea päivä ollut. Äidille soittaminen vähän piristi, joten kai se oli se sitten.

-Mies 29v-

[/quote]

Sulla sentään on äiti, arvosta.

Vierailija
10/32 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 20:59"]

Mieheni tiskaa juuri nyt. Hän huomasi että olen lopen uupunut ja surullinen isäni kuoleman takia, joten hän on ottanut kotityöt vastuulleen taas kerran. Minä saan istua ja syödä sipsejä ja juoda punkkua, ja unohtaa kaiken ikävän ainakin hetkeksi.

[/quote]

Just joo. Ryypääminenhän se ratkaisee ongelmat... Hei, mitäs jos kokeilist vaikka tykittää herskaa ränniin seuraavaksi? 

Vierailija
11/32 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitäs vittua se sulle kuuluu mun päivä?:)

Vierailija
12/32 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset sai ihan parhaan hoitopaikan. Tädit oli niin mukavia ja lämpimiä, että haluaisin itsekin jäädä sinne. Tuntuu turvalliselta jättää lapset heille hoitoon.

Vierailija
13/32 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 21:22"]

Tänään ei varsinaisesti mitään, mutta huomista odotan. Kutsuin erään miehen treffeille (suostui), varasin leffaliput (jotka maksoin) ja pöydän ravintolaan (jossa maksan myös ruuat ja juomat). Jännittää mitä tuleman pitää. Ainakaan en loisi lompakolla.

[/quote]

Leffateatteri ehkä huonoin treffipaikka mitä vain olla ja voi.

Vierailija
14/32 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri soitti :) Yleensä mulle ei soita kukaan. Mun tyttö oli ollut kavereiden kanssa hiihtämässä ja sillä oli ollut hauskaa. Musta on kiva kun sillä on kavereita. Näin yhtä kivaa vanhaa miestä tuossa pihalla ja oli kiva jutella jonkun kanssa niitä näitä. Yleensä mun elämä on tosi raskasta jaksaa, ja tuntuu pahalta, että just mulle on käynyt kaikki nämä pahat jutut, mutta ei sille voi mitään. Täytyy vaan jaksaa.

Vierailija
15/32 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 21:26"]

Lapset sai ihan parhaan hoitopaikan. Tädit oli niin mukavia ja lämpimiä, että haluaisin itsekin jäädä sinne. Tuntuu turvalliselta jättää lapset heille hoitoon.

[/quote]

Voin kertoa, että alkutunnelma pettää noin 99 prosentissa hoitopaikkoja.

Oma vastaus: Lapseni(teini) isä laittoi mulle muutaman oluen lapsen mukana, kun mulla on niiiiin rankkaa tuon penskan kanssa. Kiva ele, mutta ei korvaa sitä osallistuvaa isää, joka ottaa lapsen luokseen silloin tällöin. Harrastuksiin kuskaa, sillä näki nyt. Mutta vissiin oltava iloinen tuostakin isyydestä.

Vierailija
16/32 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen riidellyt paljon tätini kanssa, mutta tänään sovimme riitamme. Pyysimme puolin ja toisin anteeksi ja sanin sanoa hänelle, kuinka tärkeä ihminen hän minulle on ja kuinka onnellinen olen siitä, että hän on olemassa.

Lähetin viesti miehelle, jota kuumeisesti jallitan. Hän ei vastaa kovin usein, mutta tänään vastasi heti. Yksi askel eteenpäin tällä kivisellä tiellä!

Vierailija
17/32 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti siivottu, pyykit pesty, tein hyviä kirpparilöytöjä tytölle ja nyt irttaripussi kourassa katselen Emma-gaalaa.

Vierailija
18/32 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 21:26"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 21:22"]

[/quote]

Leffateatteri ehkä huonoin treffipaikka mitä vain olla ja voi.

[/quote]

Miksi? Jatketaan siitä kuitenkin ravintolaan.

Vierailija
19/32 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaiset lapsenlapset tulivat yökylään.

Vierailija
20/32 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 21:37"]

Koti siivottu, pyykit pesty, tein hyviä kirpparilöytöjä tytölle ja nyt irttaripussi kourassa katselen Emma-gaalaa.

[/quote]

Sori, vahingossa alapeukutin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi