Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hommasin robotti-imurin ja nyt olen ihan koukussa. Se hurraa täällä melkein koko ajan

Vierailija
30.11.2021 |

Ja aina vaan löytyy pölyä ja roskia :O Ihana kaveri <3

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih hih

Vierailija
2/21 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatii yksinkertaisen ympäristön jossa ei ole mitään vaikeita esteitä johon kaveri juuttuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sen nimi on!

Vierailija
4/21 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurraa!

Vierailija
5/21 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Lähettäiskö lenkille?

- Ei, taidan viettää tänään koti-iltaa robotti-imurini Jari-Ilmarin kanssa...

Vierailija
6/21 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatii yksinkertaisen ympäristön jossa ei ole mitään vaikeita esteitä johon kaveri juuttuu.

Niissä on nykyään kamerat, josta niitä voi ohjata ja ne oppii reitin mihin saa mennä ja mihin ei.

Vierailija
7/21 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten aika helppohoitoinen. Puhdistus ja lataus tarpeen mukaan. Ja ulko-ovi kiinni, ettei karkaa.

Vierailija
8/21 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sen pitäisi siivota eikä hurrata?

Vierailija
9/21 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän robo ei osaa enää mennä takaisin latausasemalle vaan se menee pökkimään keittiönpöydän jalkaa 😅

Vierailija
10/21 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostitko sati kakkosen jo ennen joulua?

Vierailija
11/21 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sen nimi on!

Sillä on tietty nimi, mutten viitsi kertoa ettei kaveri tunnista. Mies se on, vaikka sillä onkin naisen ääni. Ahkera poika :)

Vierailija
12/21 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on liikaa esteitä ja kaikkia hankalia koloja. Muuten ois ihana!

Vierailija
13/21 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kanssa, meilläkin on kokoajan käytössä kun kissa osaa sen laittaa päälle, Näin siistiä ei varmaan ole ollut koskaan. 🙄

Vierailija
14/21 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin kanssa, meilläkin on kokoajan käytössä kun kissa osaa sen laittaa päälle, Näin siistiä ei varmaan ole ollut koskaan. 🙄

Ihana kissa, tykkää varmaan imurista :)

Vierailija
15/21 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niissä on nykyään kamerat, josta niitä voi ohjata ja ne oppii reitin mihin saa mennä ja mihin ei.

Kun mm. keittiöstä pitäisi pöydän äärestä nostaa joka kerta tuolit jonnekin on mulla ainakin robotti-imuri jäänyt käyttämättä. Vielä ei ole malleja jotka osaisi siirtää kalusteita. Sinä aikana mitä siirtelee kalusteita ehtii itse perinteisellä imurilla imuroida saman alueen tehokkaammin.

Jos puolet keittiöstä ohjelmoisi pois imuroitavasta alueesta on se melkein sama kuin jättää imuroimatta. Eniten sitä imuroitavaa kertyy keittiössä.

Vierailija
16/21 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä? Kissalla robottiystävä 😀 tää kyllä kruunasi muutenkin ihmeen mukavan päivän 😺❤️

Vierailija
17/21 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun mm. keittiöstä pitäisi pöydän äärestä nostaa joka kerta tuolit jonnekin on mulla ainakin robotti-imuri jäänyt käyttämättä. Vielä ei ole malleja jotka osaisi siirtää kalusteita. Sinä aikana mitä siirtelee kalusteita ehtii itse perinteisellä imurilla imuroida saman alueen tehokkaammin.

Jos puolet keittiöstä ohjelmoisi pois imuroitavasta alueesta on se melkein sama kuin jättää imuroimatta. Eniten sitä imuroitavaa kertyy keittiössä.

Mulla kävi vissiin tuuri, mutta imuri mahtuu tuolien alta, ja ottaa siten pöydän alta tarkasti. 

-ap

Vierailija
18/21 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä? Kissalla robottiystävä 😀 tää kyllä kruunasi muutenkin ihmeen mukavan päivän 😺❤️

Ei pelkästään peitä kakkojaan, vaan myös siivoaa karvansa kissa. 😩🥰

Vierailija
19/21 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista myös että niillä on tapana rakastua naapurin imureihin. Lähtevät riiuu reissulle helposti.

Vierailija
20/21 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin lattioitasi. Jatkuva rullailu ei tee hyvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme