Montako pankkikorttia sinulla on?
Montako pankkikorttia sinulla on?
Käytätkö niitä kaikkia, mitä mihinkin tarkoitukseen?
Onko sinulla tilejä useissa eri pankeissa?
Mietin juuri, kannattaako minun pitää enää tätäkään vähää määrää kortteja vai pärjäisinkö kahdella. Tulisiko electronista jo luopua? Se on jäänyt roikkumaan lompakkoon opiskeluajoilta, ja käytän sitä n. joka kolmas kerta maksaessani, en edes tiedä miksi.
Itselläni on:
Nordean electron JA mastercard credit/debit
S-Pankin credit/debit
Kommentit (11)
Kolmen pankin kortit. En halua olla riippuvainen yhdestä pankista, kun aina välillä nettipankit kaatuilee jne. Vähintään kaksi pitää olla. Kahdesta mulla on debit/credit, yhdestä electron.
Osuuspankin debit/credit ja S-pankin debit.
S-pankin korttia ja tiliä käytän ruokaostoksiin.
Osuuspankin debit/credit ja s-pankin debit/credit. Tosin täytyy varmaan pikkuhiljaa päivittää tuo s-pankin kortti debit-kortiksi, etten vahingossa käytä credit-puolta kun se muuttuu maksulliseksi.
Säästöpanin ja S-pankin depit/credit kortit. S-pankin kotille ei kylläkään tule muuta rahaa kuin bonukset, niillä saa pari kertaa kuussa tankattua auton. Joskun olen käyttänyt S-pankin visaa johonkin hankntaan.
Mulla on Visa Electron, S-pankin debit, Nordean MasterCard Gold / Debit ja Stockan MasterCard credit. lisäksi lompakossa asuu vielä firman Eurocard, mutta sitä ei nyt tässä voi laskea oikeastaan mukaan. Kaikilla korteilla on käyttötarkoituksensa, enkä ole ajatellut luopua yhdestäkään. Eniten käytän Electronia, vähiten Stockan korttia.
Pääasiallinen depit/visa.
S-pankin depit.
Elisalompakon nettimaksukortti = mastercard.
Ihan sillä, että ei ole riippuvainen yhdestä systeemistä. S-pankin tilillä sen verran rahaa, että saa tankin täyteen ja viikoksi ruokaa.
Lisäksi tili lähitapiolassa, jokunen vuosi sitten avasin kun silloin oli toimivat verkkopankkisysteemit tehdä määräaikaistalletuksia. Nythän tuo ja s on yhdistymässä.
En elä velaksi mutta visa electron on
Ei mulla oo ku Visa electron. En oo vielä keksinyt tarvetta muille...
No yksi on, debit-kortti, en taitaisi luotollista saada.