Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä chanel meikkejä?

Vierailija
27.02.2015 |

Auttakaa! Googlettamalla ei löydy mitään kauppaa mistä saisi chanel meikkejä...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaamalla vaikkapa, tuossa silmämeikkejä http://www.nordicfeel.fi/meikit/silmat#tags=2%3A14&sort=0

Tuoksuja olen tuolta tilannut, hyvä kauppa homma toimii.

Vierailija
2/7 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Nostan, kun sama ISO ongelma! Edellisen vastaajan nettikaupassa _ei_ole Chanelia myöskään, nyt iskee pian epätoivo...itse metsästän meikkipuuteria, edellisen ostin tax-freestä lentokentältä. Eikö Stokkakaan enää myy chanelia? Tietääkä kukaan mistä saa? Kiitos todella paljon jos joku kertoo:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö emotioneissa ole ennen ollut? Kaveri oli töissä siellä joskus ja sain siltä lahjaksi chanelin huulipunan, jotenkin oletin että oli työpaikaltaan ostanut kun sai henkilökunta alen, mutta enpäs ole enää varma...

Vierailija
4/7 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockmann ? :)

Vierailija
5/7 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockmann beautystä oon noita aina ostanu.
Jos ei nyt dramaattista muutosta ole valikoimaan tullut sitten viimekertaisen käyntini niin sieltä haeskelemaan :)

Vierailija
6/7 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä googleen haku "Chanel meikit" ja vaikkapa "verkkokauppa" vielä perään niin löytyy vaihtoehtoja.

Vierailija
7/7 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksistanne! Täällä meillä ei ole Stockmania, joten katsoin heidän verkkokaupastaan, ja en löytänyt ollenkaan chanelia...mutta jospa paikanpäällä olisi, pitää pyytää jotakuta käymään tsekkaamassa. Emotioniakaan täällä ei enää ole, lopetti..samoin Stockman beauty lopetti jo vuosia sitten. Sokos ei chanelia myy, mikä on mielestäni outoa kun muutoin sokoksella liki kaikkia merkkejä. Toivottavasti nyt jostain löytyisi, minun naama se vaan kiiltelee kaikilla muilla meikkipuutereilla:( Jos jollakulla vinkkiä chanelin meikkipuuterin vastaavasta yhtä hyvästä tuotteesta, niin saa vinkata:)