Mitä sulle kuuluu? Mitä lasissa?
Mulla on kohta mojito. Ihan palstan mojito-keskustelun innoittamana. Kaapista sattuu löytymään vaaleaa rommia. Muuten kuuluu ihan hyvää. Musiikkia kuuntelen :) Mies töissä. Myöhemmin mennään kavereiden kanssa syömään ja bisselle :)
Kommentit (21)
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 16:29"]
Paskaa kuuluu ja kahvia on! Kiitos kysymästä!
[/quote]
No sepä harmi! Mikä on paskasti?
Sepä kiva että seuraa sulla. Mulla ei.Huonoa seuraa en tosin kaipaakkaan ( suurin osa ihmisistä joita tavannut on ollu mulkkuja)
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 16:33"]
Sepä kiva että seuraa sulla. Mulla ei.Huonoa seuraa en tosin kaipaakkaan ( suurin osa ihmisistä joita tavannut on ollu mulkkuja)
[/quote]
Eikö sulla ole hyviä ystäviä? Jotkut, tai oikeastaan aika useat ihmiset, ovat mulkkuja. Huonoa seuraa ei kukaan kaipaa. Jos asuisit samassa kaupungissa niin kutsuisin kylään. Tosin en voisi luvata että munkaan seura hyvää on.
Kokista oli pullossa. Oon surullinen, siksi join sitä.
Masentanut koko viikon. Turvaudun nyt piristeisiin eli pepsi maxiin. Muuten joisin kaljaa mutta nyt on 100 päivää ilman viinaa -kausi menossa niin ei voi sortua.
Voi harmi kun teillä muilla menee huonosti. Nyt mullekin tuli paha mieli. Hö. Kerrankin kun itsellä menee hyvin...
Valkkaria ja surkea fiilis kun on nuha ja miesasiat huonosti.
Mitä sä nyt meistä tuntemattomista nettikirjoittelijoista välität. Iloitse tänään, huomisesta ei voi tietää.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 16:40"]
Mitä sä nyt meistä tuntemattomista nettikirjoittelijoista välität. Iloitse tänään, huomisesta ei voi tietää.
[/quote]
No mä otan muiden asiatkin aina vähän turhankin vakavasti :D Joo, yritän iloita :) Yksi asia on kovasti stressannut mutta nyt on aika levollinen olo. Taidanpa nyt mennä tekemään sen mojiton.
Teen gradua kirjastossa eli paremminkin voisi mennä. Toisaalta homma edistyy joten on tässä jotain hyvääkin. Mukissa oli äsken automaatista ostettua cappuccinoa, pullossa vettä. Istun täällä varmaan siihen asti kun kirjasto menee kiinni ysiltä, sitten kotiin telkkarin ääreen. Äärettömän jännä perjantai-ilta siis odotettavissa.
Helvetin huonoa. Olen aivan älyttömän väsynyt ja jotenkin pitäisi reipastua auton rattiin ja kauppaan. En ole syönyt moneen päivään, kupissa on kahvia ollut liiankin kanssa, jospa saan vielä tänään muutakin.
Energiajuomaa, valmistaudun illan työvuoroon. Ihan kivasti menee
Kohta avaan pullon valkkaria, jonka sain tänään läksiäislahjaksi töistä :) Pullo ainakin on hieno. Hyvää viikonloppua!
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 16:49"]
Kohta avaan pullon valkkaria, jonka sain tänään läksiäislahjaksi töistä :) Pullo ainakin on hieno. Hyvää viikonloppua!
[/quote]
No nyt alkoi tekemään mieli valkkaria! Ei tää vale-mojito oikein maistu... Tein oman version niistä aineksista mitä löytyy. Hyvää viikonloppua sullekin!
Mitä olet ajatellut tänään illalla puuhailla? :)
Lasissa maitoa. Hyvää kuuluu, maha täynnä lohipastaa :p Tämän keskustelun innoittamana voisin ostaa tänään Alkosta viintä ja syventyä illalla lukemaan psykologiaa, kirjoitukset tulossa. Pidä hauska ilta! :)
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 16:54"]
Lasissa maitoa. Hyvää kuuluu, maha täynnä lohipastaa :p Tämän keskustelun innoittamana voisin ostaa tänään Alkosta viintä ja syventyä illalla lukemaan psykologiaa, kirjoitukset tulossa. Pidä hauska ilta! :)
[/quote]
Hei mullakin kirjoitukset tulossa! Tosin äikkä ja ruotsi. Alkoon olisi noin 400 metriä mutta taidan olla niin laiska, että tyydyn tuohon "mojitoon"... Kiitos, pidän hauskan illan! Pidä sä myös ja tsemppiä kirjoituksiin!
Ihan kivaa kuuluu, kiitos kysymästä! Vettä lasissa (ihan järkyttävä jano ollu koko päivän), tenttikirjaa lueskelen ihan silkasta mielenkiinnosta. Itse tenttihän nimittäin on vasta kuukauden päästä. Voi sitä perjantaita kai näinkin viettää.
Työpäivä takana ja koiran kanssa kävin juuri lenkillä. Ajattelin vielä pikaisesti vaihtaa lakanat, tyhjentää tiskikoneen ja imuroida. Sitten lepuutan hieman selkää, loppuraskaus alkaa jo tuntumaan.. sitten täytän puolikkaan patongin ja katselen emmerdalen teetä litkien :) eli ihan ok perjantai vaikka mies ei olekaan viikonloppuna kotona.
Paskaa kuuluu ja kahvia on! Kiitos kysymästä!