Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten repäistä itsensä irti suhteesta

Vierailija
27.02.2015 |

jossa mies ei ilmeisesti halua muuta kuin seksiä? Olemme nyt 6 kk ajan nähneet säännöllisen epäsäännöllisesti. Alussa nukuin hänen luonaan myös öitä jne., olemme myös pari kertaa viettäneet koko viikonlopun yhdessä. Mutta, nyt tapaamiset ovat taas harventuneet 2-3 kertaan kuukaudessa emmekä juuri pidä yhteyttä muuten. Alussa yhteydenpitokin oli tiivistä. Olin itse vielä varattu tuolloin, kun miehen tapasin ja nyt vasta kuukauden ajan asunut omassa asunnossani. Itse olen kamalan ihastunut tähän mieheen ja vaikeaa sanoa EI hänelle. Tuntuu vaan, että jos mies olisi halunnut viedä tilannetta eteenpäin, kyllä se olisi jo tapahtunut, varsinkin nyt kun olen virallisestikin täysin vapaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/7 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa pari kertaa kyselyyn, ettei ole available. Katsotaan, jaksaako odotella..vai onko sillä muita hoitoja?

Minulla samanlainen tilanne ja hankalaa on!

Vierailija
4/7 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin haluaa mitään enempää, tietäisit kyllä jos haluaisi. Itselläni ollut nyt 8kk täysin samanlainen tilanne eikä mies halua enempää. Olen silti häntä tähän asti tapaillut. Mutta nyt onkin käynyt niin että olen ihastunut toiseen mieheen ja hän minuun ja sen kyllä todellakin huomaa jo nyt että seurusteluun tämä luultavasti johtaa :) tätä säätöä kohyaan tunteet kuoli samantien enkä aio häntä enää tavata. Alkoi jotenkin säälittää se tyyppi kun ei halua/uskalla sitoutua.

Vierailija
5/7 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se voikin olla niin vaikeeta?  :(

Vierailija
6/7 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä siellä on tilanne?   pääsitkö irti?

Vierailija
7/7 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi on henkisesti niin kuluttavia juttuja, jos itsellään on paljon tunteita. Sen takia aina otan selvää miehen tarkoitusperistä ennen kunnollista tapailua ja seksiä. Jos keskusteluyhteyttä ei ole eikä asioista voi jutella, niin ei siitä mitään tule.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän