Otin silikonit tänään paikallispuudutuksesss
Kommentit (15)
Mihin silikonia laitettiin? Tisseihin?
Kai muistit ottaa todella isot, että kaikki varmasti näkee että on silikonit? Siis niin isot, että hyvä maku on niistä kaukana. Tyyliin Iida Palosaari.
Mä ostin viime viikolla silikonia ison tuubillisen, mutta siihen ei tarvita nukutuksia eikä puudutuksia koska se tulee kesämökin ikkunoiden eristämiseen. Eikä tuohon tarvita mitään osamaksusuunnitelmia.
Miltä istuminen nyt tuntuu? Tuliko pakarat Coco Austinin, Kim Kardashianin tai Jennifer Lopezin kokoisiksi?
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 15:34"]
Kai muistit ottaa todella isot, että kaikki varmasti näkee että on silikonit? Siis niin isot, että hyvä maku on niistä kaukana. Tyyliin Iida Palosaari.[/quote]
Palosaarella on aivan muodottoman näköinen naama, kun silikonia on ruiskittu poskiin ja huuliin.
Eihän silikonia saisi piikittää kasvoihin koska se jää muhkuraiseksi! Nykyään tämä hoidetaan muilla, moderneilla täyteaineilla!
Lihaksen päälle 450cc. Puudutus piikit hieman sattui mutta en muista sen jälleen juuri mitään. Tunsin kuitenkin että jotain tehdään mutta kipuja ei ollut. Puudutuksessa se hyvä puoli, että puudutus kestää melkein vuorokauden ja kipuja ei ole. Kivut tuli vasta seuraavana päivänä, mutta ovat siedettävät panacodilla. Tukiliivit kiristää ja luulenpa ostavani hieman isommat jahka pääsee kaupoille.
missä muka otit, ei tollaista tehdä paikallispuudutuksessa, ainakaan Suomessa.
mä halun tietää hinnan.
t. AAAA-kupin av-mamma 34v
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 12:45"]
missä muka otit, ei tollaista tehdä paikallispuudutuksessa, ainakaan Suomessa.
[/quote]
Tehdään myös Suomessa paikallispuudutuksessa, ainakin Tampereella, siinä Terveystalon yhteydessä olevalla klinikalla.
Helsingissä. 4600 eur. Paikallispuudutus pelotti, mutta nukutus vielä enemmän. Onneksi sedaatio vie pelontunteen täysin.
Itse en uskaltaisi,omat laitettu nukutuksessa.pelkään piikkejä liikaa..oliko puudutus kivulias?implantti Lihaksen päälle?