Hyvä "theme song" epäonnistumisen pelon selättämiseen?
Keksikää kiltit mulle biisejä, joita voisi rallatella päässään, kun paniikki liian haastavien työtehtävien edessä meinaa iskeä...?
Itsellä on tullut mieleen vaan Ipanapan "Huina haina, älä ole moksiskaan...".
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 10:45"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 10:37"]
[/quote]
Päivän naurut, kiitos!!!!!
[/quote]
Ei kestä. ;) ja toi siis ihan oikeesti toimii mulle jonkinlaisena "voimabiisinä" esim koetilanteissa tai muussa, jotenkin laukaisee jännityksen kun alkaa vaan naurattaa.
Elastisen "katse eteen ja suupielet ylöspäin". En kyllä ite tykkää siitä yhtään, mut tuli mieleen että jollekin vois toimia :D tai sit "hallussa, hallussa, tilanne on enemmän ku hallussa". Tai "tulin voittamaan en anna minkään seisoo tielläää". Haha, ite taatusti alapeukuttaisin näistä jokaista. :D mutta jos vaikka joku tykkäis.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 10:24"]Keksikää kiltit mulle biisejä, joita voisi rallatella päässään, kun paniikki liian haastavien työtehtävien edessä meinaa iskeä...?
[/quote]
Kuinka vaikeaa voi suomenkieli olla? Teema laulu, se on teema laulu.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 11:14"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 10:24"]Keksikää kiltit mulle biisejä, joita voisi rallatella päässään, kun paniikki liian haastavien työtehtävien edessä meinaa iskeä...?
[/quote]
Kuinka vaikeaa voi suomenkieli olla? Teema laulu, se on teema laulu.
[/quote]
Vaikeaa näyttäisi olevan, sinulle varsinkin.
Se pylly hylly ja paukku kun auton basso
Britney Spearsin Stronger toimii mulla aina vaikken laulajasta muuten tykkääkään.
Ota mallia Ota ota mallia Tee niin ku mä Ota mallia Kuka muu muka Kuka kuka muu muka
Varmaan se Nussi mun persee-se-ee-ee-e-e-e-eeeen eli rohkeasti vaan.