Mistä maasta löytyisi hyvä mies?
Kommentit (33)
Eiköhän jokaisessa maassa löydy hyviä miehiä. Riippuu toki, mitä etsit, mitä vaadit ja odotat.
Itse toivon löytäväni täyspäisen suomalaisen miehen tasapainoiseen ja -veroiseen suhteeseen kanssani :)
Joka porukkaan mahtuu niitä hyviä ja huonoja. Hae mieluummin niillä muilla ominaisuuksilla. Ei se passi paljoa kerro.
Vaikka tätä ei kaikki palstalla uskokaan, on suomalaisissakin miehissä luonne-eroja vaikka kuinka. Toki kulttuuri vaikuttaa jonkun verran, mutta se eksotiikka karisee nopeasti. Eri kulttuureissa ovat vahvoilla erilaisen perusluonteen omaavat ihmiset ja ideaalit (joihin pyritään tai koetaan paineita pyrkiä) ovat erilaiset. Ihmisten oletukset "itsestään selvistä asioista", vaikkapa nyt seurustelun suhteen, vaihtelevat myös, näistä kannattaa jutella. Eri kulttuureista tulevien kumppanien kanssa se on ehkä luonnollisempaa nostaa asia pöydälle, mutta niistä kannattaisi ihan oikeasti puhua myös suomalaisen kumppanin kanssa.
Tälläiset havainnot 3 mantereen seurustelukokemuksella.
Minä löysin mieheni Espanjasta, hän on hyvä aviomies ja isä. Tietty Espanjasta löytyy huonompiakin yksilöitä.
Suomesta voi myös löytää hyviä miehiä, niinkuin varmaan kaikista maailman maista. Kaikialla on hyviä ja huonoja tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Jos tavoittelet kuuta taivaalta, niin hae sieltä.
Onko hyvän miehen tavoittelu sama kuin tavoittelisi kuuta taivaalta?
Joitakuita niin haittaa jos muija ja mukulat kotomaassa ja selittämätön rahantarve ja muksun jälkeen sitten häippäistään kuvioista?
Vierailija kirjoitti:
Ei ulkomaalaiset ole parempia tai huonompia kuin Suomalaisetkaan.
Näin se on. Olin itse ulkomaalaisen kanssa naimisissa, 16 vuoden jälkeen tuli ero. Ei kestänyt enää perhe-elämää kun minä aloin pidentää työpäiviäni, ja palkkani nousi. Se nyt oli vain jotenkin hänelle hankalaa. Löytyy niitä ihan varmasti suomalaisia kivoja miehiäkin!! Ainakin meidän suvussa on monta - tosin varattuja kaikki! Ja: vielä enemmän on eroja niissä pareissa, joilla ei ole samaa kieli- ja kulttuuripohjaa, kuin niissä pareissa jotka tulevat samasta maasta! Tämä on siis ihan fakta.
Ihan Suomesta löysin omani. Ihan tavallisen näköinen, ammattikoulun käynyt, rauhallinen ja mukava. En vaihtaisi pois.
Gambiasta moni kaunotar on löytänyt oman prinssinsä
Irak, Afganistan, Somalia, Marokko, Tunisia, Gambia.
Traumatisoitunutta väkeä kyllä. Mutta minkä sille voi? suomalaisten luonne ja kohtelu toisia tunnetaan kaikilla niillä idioottimaisimmilla luonteenpirteillä kuin vaan voi olla. kateellisuus,kiusaaminen(aikuisena)junttius, minä minä, kansan hyväksikäyttö ja ahneus. Hävettää itseänikin olla suomalainen.