Jos on raskausajan diabetes. Näkyykö se aina neuvolan..
Kommentit (9)
Ei näy. Mulla neuvolan testit aina olleet ok. Silti mulla kolmesta raskaudesta kahessa raskausdiabetes.
Samoin mulla ollut virtsa aina ok. Sokerirasitus on sitten kahdesti kertonut että on diabetes.
Ei näy.. Sokerirasitus ja verensokerin seuranta kotona parhaimmat keinot
Mulla ei näkynyt virtsassa. Sain verensokerimittarin, ja lisäksi sokerirasituksessa kävin. Jouduin heti kuopuksen alkuraskaudessa mittailemaan sokereita, koska esikoinen painoi syntyessään 4.6 kg.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 08:47"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 08:27"]
virtsa testeissä, kohonneena sokerina?
[/quote] siellä mulla todettiin että näin on ja menin seuraavaksi kahden päivän ajaksi naistenklinikalle ja skiellä ravasin sitten koko raskauden ajan. Oli ikä'äkin reilut 40 vee. Kaikki meni hyvin sektiota myöten. Diabetes jäi pois mun elämästä
[/quote]
Tiedäthän, että sulla on kohonnut riski sairastua siihen?
No mulla sokerirasitus näytti hyvät tulokset. Neuvolan testit välillä plussalla sokereissa. Otettiin joku pitkänajan sokeri verikokeella. Sekin hyvä.. et en tiiä.. ikää mulla 34v. Ei ylipainoa. Isällä kakkostyypin diabetes. Lapsi syntyi 4,3 kiloisena.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 09:02"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 08:47"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 08:27"]
[/quote] siellä mulla todettiin että näin on ja menin seuraavaksi kahden päivän ajaksi naistenklinikalle ja skiellä ravasin sitten koko raskauden ajan. Oli ikä'äkin reilut 40 vee. Kaikki meni hyvin sektiota myöten. Diabetes jäi pois mun elämästä
[/quote]
Tiedäthän, että sulla on kohonnut riski sairastua siihen?
[/quote]
Miksi alapeukku?
Ei näkyny missään. Vauva olis ollu 5kg, mutta onneks syntyi etuajassa.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 08:27"]